quote:Op dinsdag 25 maart 2008 17:13 schreef Klare het volgende:
[..]
Iemand enig idee wanneer deze artikelen in Nederland te verkrijgen zijn? Zag een paar superleuke bloembakken voor op ons balkon. (als het ooit een keer lente wordt....)
quote:Op dinsdag 25 maart 2008 16:59 schreef WebForce het volgende:
[..]
Tuinassortiment is nu in de winkels hoor.
quote:Op woensdag 26 maart 2008 08:28 schreef Klare het volgende:
Op naar IKEA.
Alweer???...stond er gister al voor openingstijd aan de deurquote:Op woensdag 26 maart 2008 08:28 schreef Klare het volgende:
Op naar de Ikea!
Waarom stel je niet een combinatie samen met witte kasten en hoogglans rode deuren, die passen goed bij je eetkamer stoelen zo te zienquote:Op maandag 24 maart 2008 21:26 schreef Nicknaamloos het volgende:
[..]
het is geverfd! en morgen gaan we ikeaen.. help me out![]()
quote:
quote:Op vrijdag 28 maart 2008 12:59 schreef Esraa het volgende:
Ik vind de Trollsta ook leuk! Alleen de kleur niet.
Het nieuwe Tundra dessin vind ik daarentegen weer afschuwelijk
Jah ach... leuk voor de plundra dan alvastquote:Op vrijdag 28 maart 2008 10:17 schreef Adelante het volgende:
ik gok dat je één van de weinigen zult zijn
Hè? Waar pluk jij hem dan van de site vandaanquote:Op zaterdag 29 maart 2008 10:51 schreef Adelante het volgende:
[ afbeelding ]
gewoon op voorraad in amsterdam
Welke vestiging zei dit? Het verschilt per vestiging namelijk, maar... We hebben landelijk bepaald dat we alleen nog maar stenen bladen in combinatie met totaal montage verkopen. Het risico is voor de klant te groot wanneer je zelf gaat plaatsen.quote:Op zaterdag 29 maart 2008 23:09 schreef flugeltje het volgende:
Iemand hier die weet hoe het zit met de stenen werkbladen van de keukens? In de winkel vertelden ze ons dat je de keuken zelf mag monteren en dat er daarna iemand langs zou komen om e.e.a. in te meten en vervolgens later te plaatsen. In het foldertje wat we kregen staat echter vermeld dat de inmeetservice (die dus verplicht is bij stenen bladen) alléén aangeboden wordt in combinatie met montage van de keuken. Aangezien we het monteren best wel zelf kunnen en het eigenlijk ook best duur is om te laten doen vinden we dit zonde van het geld. Iemand die uitsluitsel kan geven hoe het nou zit?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |