abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_58282433
quote:
Op woensdag 23 april 2008 22:17 schreef WebForce het volgende:

[..]

Mmm, klacht niet eerder gehoord (wordt ook nog niet veel verkocht SOLAR, en helemaal met onderkast oven ), maar ik begrijp je verhaal wel... Is het misschien een idee om je frontje dan om te draaien? bij die lade kan ik het mij voorstellen dat het niet uitmaakt of je erg moet bukken om deze open te doen of héél erg. Bijkomend nadeel met omdraaien is natuurlijk dat de onderkant niet gelijk loopt... Je zou een frontje van 8 cm kunnen nemen, die heeft SOLAR alleen (passtukje) en die heeft helemaal geen greep? Anders zou ik het niet weten...
[..]

Klinkt alsof je ronde dempers niet werken. Weet je zeker dat het kopje van het stangetje van die dempers (;')) (ronde, dunne witte kop) en het systeem van de lade gedrukt zit? Dit is erg lastig uit te leggen, maar ga het wel proberen.
Je kan de demper op zijn plaats drukken en dan zit ie vast, maar je moet dan ok nog dat witte kopje in een klemmetje op de rail klikken. Dit doe je door de demper te plaatsen en de rail dicht te doen, dan moet je dat klemmetje waar het kopje inkomt vasthouden en dan tegen de achterkant van de demper aandrukken, je hoort dan ook 'klik' en merkt met het uitschuiven van de rail dat het stangetje zich 'uitrekt', dan werkt het dempsysteem (vind ik) zelf beter/mooier dan die van de ovenlade (dat is het 'oudere' systeem). Succes!
[..]

Laat het even liggen en je zal zien dat het recht ligt net als in de showroomkeukens, had ik hier thuis ook .
[..]

NIet echt oplossingen allemaal, maar ik hoop dat je er wat aan hebt!
[/quote]

Nou met dat frontje (geen plint) dat is een zweeds weeffoutje, het kan alleen werken met maar één schroefje erin, of aangevuld met een heel erg kort schroefje.

Dat met die demper ga ik nogmaals proberen, ik begrijp uit je antwoord dat de lade ook met de ronde demper voorzichtig tegen de kast aan moet komen, nu lijkt het wel alsof het de klap juist harder maakt.

De antislip matjes liggen er al een week in en blijven vrolijk krullen. Ik overweeg 2 zijdig plakband.

[ Bericht 10% gewijzigd door alex67 op 24-04-2008 17:32:02 ]
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')