Wat een site, www.godhatesfags.com. Hun ideeën zij zó bizar en abject dat ik het zelfs mogelijk acht dat het crypto-atheïsten zijn. Met andere woorden: atheïsten die zich als gelovigen voordoen, zich belachelijk gedragen, om zodoende het geloof belachelijk te maken.quote:Op zaterdag 15 maart 2008 08:34 schreef BrandX het volgende:
ik heb die site van hen eens bekeken, en het is zo hylarisch dat ik de neiging krijg luidkeels te lachen, maar helaas is het gewoon echt en dus zo triest dat het eerder om te janken is. Wat zijn die gestoord zeg. onvoorstelbaar!
Het is inderdaad moeilijk voor te stellen dat er echt mensen zijn die zo denken, maar ik ben bang dat het toch echt wel de realiteit isquote:Op zaterdag 15 maart 2008 08:42 schreef LXIV het volgende:
[..]
Wat een site, www.godhatesfags.com. Hun ideeën zij zó bizar en abject dat ik het zelfs mogelijk acht dat het crypto-atheïsten zijn. Met andere woorden: atheïsten die zich als gelovigen voordoen, zich belachelijk gedragen, om zodoende het geloof belachelijk te maken.
Same here.quote:Op zaterdag 15 maart 2008 08:10 schreef Viking84 het volgende:
Ik heb al fragmenten gezien van de docu, maar nog nooit alles.
Staat ook op liveleak.com.quote:Op zaterdag 15 maart 2008 10:20 schreef Iblis het volgende:
Er is onlangs nog een documentaire over Phelps en consorten uitgekomen, namelijk Fall From Grace. Die heb ik echter nog nergens gezien.
Dat lijkt me echter een promo, het filmpje is niet zo lang.quote:
Vanavond ff kijkenquote:Op zaterdag 15 maart 2008 09:43 schreef schatje het volgende:
Voor de mensen die niet kunnen wachten, geplukt van liveleak.com:
Part 1 of 6
Part 2 of 6
Part 3 of 6
Part 4 of 6
Part 5 of 6
Part 6 of 6
Gelovigen maken zichzelf belachelijk genoeg hoor.quote:Op zaterdag 15 maart 2008 08:42 schreef LXIV het volgende:
[..]
Wat een site, www.godhatesfags.com. Hun ideeën zij zó bizar en abject dat ik het zelfs mogelijk acht dat het crypto-atheïsten zijn. Met andere woorden: atheïsten die zich als gelovigen voordoen, zich belachelijk gedragen, om zodoende het geloof belachelijk te maken.
[ afbeelding ]
A.k.a. Kamiel de crypto-atheïst.
Heb je hem weer met zijn tomeloze kritiekquote:Op zaterdag 15 maart 2008 10:58 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Gelovigen maken zichzelf belachelijk genoeg hoor.
Nee, duurt maar 1:39quote:Op zaterdag 15 maart 2008 11:11 schreef Tournesol het volgende:
http://www.youtube.com/watch?v=mT_WHiHaXdw
is dit hem?
In dit topic naar boven scrollen, die is het zekerquote:
Ik heb ook geen tv, maar heb ik ook niet nodig om filmpjes van het internet te kunnen bekijken.quote:Op zaterdag 15 maart 2008 11:28 schreef Tournesol het volgende:
Kan.. maar ik heb momenteel geen tv.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |