O, dus het gaat om de caps van DGK-Tegengas.quote:Op zaterdag 15 maart 2008 12:16 schreef tuinfluiter het volgende:
[..]
DGK-Tegengas caps zijn ook gebruikt in dit boek:
Boek voor Huub van huubsgoudenkooi.hyves
http://www.clipser.com/watch_video/125392
Filmpje:Van Monique.
Dat DGK-Tegengas er zelf op staat, kan best, dat weet ik niet, hij was ook bij meetings, optredens.......quote:Op zaterdag 15 maart 2008 12:17 schreef Deisyy het volgende:
O, dus het gaat om de caps van DGK-Tegengas.
Ik dacht dat hij zelf op de foto's stond![]()
ton pd ????quote:Op zaterdag 15 maart 2008 12:33 schreef Dementor het volgende:
"Naar verluidt moet er dagelijks een ton worden toegelegd op het programma, dat ruim een half miljoen kijkers trekt en zorgt voor een redelijk stabiele vooravond op RTL 5. Wanneer de show straks concurrentie krijgt van de sportevenementen, zouden de kijkcijfers onder druk komen te staan en daarmee ook de reclame-inkomsten."
http://zappen.blog.nl/big(...)opzetten-gouden-kooi
100.000 Euro voor wat die gekken daar uitspoken
Nee, waren alleen een paar foto's van de fandag vorig jaar september.quote:Op zaterdag 15 maart 2008 11:58 schreef Deisyy het volgende:
Maar ik las hier gister dat DGK-Tegengas ook in het boek van Huub staat. Hoe zit dat?
bronquote:'Gouden Kooi maakt plaats voor Big Brother'
door onze redactie
AMSTERDAM - TMF-vj Nikkie Plessen zou tijdens een interview met Gouden Kooi-bewoner Luc een nieuwtje hebben verklapt dat nog even geheim had moeten blijven...
Dat de stekker 22 mei 2008 uit het populaire programma van John de Mol wordt getrokken is inmiddels oud nieuws, maar dat de villa in Eemnes nog geen vier maanden later plaats maakt voor de zevende editie van Big Brother wisten we nog niet! Totdat Nikkie Plessen haar mond voorbij praatte in haar programma Reaction.
Als het gerucht waar is zal het ongetwijfeld hard aankomen bij de bewoners, omdat zij de felbegeerde villa in eerste instantie konden winnen.
Niet zo gek dat Lieke 70% van de stemmen had, wat een keuze ook zegquote:Op zaterdag 15 maart 2008 11:48 schreef beequeen het volgende:
[..]
Er stond van de week ook een poll op DGK site wie "we" het liefst als gastspeler in dat hok zagen.
We konden kiezen uit Lieke, Zeurlène en Naad. Lieke had zo'n beetje 70% van de stemmen![]()
Ik denk dat PoekieRoekie zich het lazerus heeft gestemd.
Doe als ik en draai een jointje en kijk naar deze klassieker! http://www.clipser.com/watch_video/123187quote:Op zaterdag 15 maart 2008 13:25 schreef dieenebart het volgende:
Er gebeurt weer geen reet, begrijp ik? Dan maar een jointje draaien![]()
Wow! Da's wel een paniekjoint waard! Schrik me dood gek!quote:Op zaterdag 15 maart 2008 13:36 schreef Scandalous het volgende:
[..]
Doe als ik en draai een jointje en kijk naar deze klassieker! http://www.clipser.com/watch_video/123187koetsie koetsie!
een foto die DGK tegengas gemaakt heeft op de VOL fandag... staat in het boekquote:Op zaterdag 15 maart 2008 11:58 schreef Deisyy het volgende:
Ik ga waarschijnlijk een hele domme vraag stellenMaar ik las hier gister dat DGK-Tegengas ook in het boek van Huub staat. Hoe zit dat?
Zal wel tenzij moeten zijn...quote:Op zaterdag 15 maart 2008 13:42 schreef Marieke_B het volgende:
Ricardo blijft een week zegt VV:
" Het is niemand minder dat Ricardo’s alter ego Rachel! De vamp komt de Villa een week lang verblijden met haar aanwezigheid. Ze zal overdag Palma meehelpen en ’s avonds is ze gewoon butler, mits er een andere avondbutler aanwezig is."
Dat blijf ik toch heel typisch vinden. Een man als 'ze' en 'zij' betitelen.quote:Op zaterdag 15 maart 2008 13:42 schreef Marieke_B het volgende:
Ricardo blijft een week zegt VV:
" Het is niemand minder dat Ricardo’s alter ego Rachel! De vamp komt de Villa een week lang verblijden met haar aanwezigheid. Ze zal overdag Palma meehelpen en ’s avonds is ze gewoon butler, mits er een andere avondbutler aanwezig is."
Tongen met een paard, wie doet het niet tegenwoordig?quote:Op zaterdag 15 maart 2008 13:40 schreef dieenebart het volgende:
Wow! Da's wel een paniekjoint waard! Schrik me dood gek!![]()
Van die joint komt nu ook nix meer, alles ligt tussen de qwerty's...
Ach, PoekieRoekie schrijft alleen maar poep, what else is new?quote:Op zaterdag 15 maart 2008 13:51 schreef mazaru het volgende:
Dat blijf ik toch heel typisch vinden. Een man als 'ze' en 'zij' betitelen.
Ook al heeft hij een jurk aan, het blijft toch gewoon een 'hij'.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |