Nee, ik denk niet dat het nog druk is.quote:Op zaterdag 15 maart 2008 03:48 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Mooi CAPs BSOL, bedankt, ben nog bezig maar er is niemand meer denk ik ......
Ja, dat is wel jammer inderdaad, ben nu bezig om een paar caps te bewerken,quote:Op zaterdag 15 maart 2008 03:50 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Het valt me op dat er vaak tijden zijn dat niemand caps plaatst. Ik ben niet meer zo frequent hier om te cappen en mis best wel caps van anderen
Good boy!quote:Op zaterdag 15 maart 2008 04:40 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Okay, mooi geweest, OP is klaar , welterusten allen.
Krijg mijn caps niet geplaatst helaas.Cap best veel maar op een of andere manier kan ik ze hier niet plaatsenquote:Op zaterdag 15 maart 2008 03:50 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Nee, ik denk niet dat het nog druk is.
Het valt me op dat er vaak tijden zijn dat niemand caps plaatst. Ik ben niet meer zo frequent hier om te cappen en mis best wel caps van anderen
Jazeker. Goede OP hoor, geen flauwekul maar gewoon even de stand van zakenquote:Op zaterdag 15 maart 2008 04:58 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Hoe bedenk je het, om kwart over drie 's nachts een nieuwe COS openen ....
Hopelijk heeft de dagdienst er wel iets aan
Eensch !!quote:Op zaterdag 15 maart 2008 09:03 schreef Disana het volgende:
[..]
Jazeker. Goede OP hoor, geen flauwekul maar gewoon even de stand van zaken
Ook een goede, bijna zonnige, morgenquote:Op zaterdag 15 maart 2008 09:31 schreef PeterNB het volgende:
[..]
Eensch !!![]()
( Goeiemorgen Disana en de rest van mijn Fok!-vriendjes en vriendinnetjes !! )
Ik heb een beetje haat/liefde-ding met Ricardo. Aan de ene kant is het eenquote:Op zaterdag 15 maart 2008 09:40 schreef Disana het volgende:
[..]
Ook een goede, bijna zonnige, morgen![]()
Het zal nog uuuuren duren voordat er een 'miljonair' in beweging komt. Heb je al gezien dat supernicht Ricardo als Rachel mee gaat lopen blèren? Lijkt me niet bijster interessant.
En Claire zal dan antwoorden: dat snap ik, dat begrijp ikquote:Op zaterdag 15 maart 2008 09:46 schreef schatje het volgende:
Ricardo heeft vast als script gekregen dat ie Claire moet laten beseffen dat het in haar belang is om een sterke speler als Huub naar huis te sturen, om met Jaap samen te werken. Natuurlijk veel overleg met Brian, Amanda en Jaap.
Als gastspeler in drag lijkt hij me minder leuk. Hij gaat vast met Amanda lopen bonden.quote:Op zaterdag 15 maart 2008 09:53 schreef PeterNB het volgende:
[..]
Ik heb een beetje haat/liefde-ding met Ricardo. Aan de ene kant is het een
leuke spontange gozer, maar aan de andere kant denk ik wel eens "vent hou je
muiltje nou es dicht"
En een nieuw dieptepunt lijkt bereikt.quote:Op zaterdag 15 maart 2008 09:57 schreef noekje het volgende:
Nee maar! Hoe creatief, Ricardo als gastspeler. Zo onverwachts en spontaan. Die hebben ze er ook echt in moeten schoppen want eigenlijk wilde hij niet maar ze konden zeker niemand anders krijgen.
Hij gaat toch niet de hele dag in die vrouwenkleren lopen ??quote:Op zaterdag 15 maart 2008 10:13 schreef Disana het volgende:
[..]
Als gastspeler in drag lijkt hij me minder leuk. Hij gaat vast met Amanda lopen bonden.
Ook dat nog!quote:Op zaterdag 15 maart 2008 10:20 schreef schatje het volgende:
Lieke kan ook nog komen hè?
Waarom zeg je dat nou... ik had een stralend humeurquote:Op zaterdag 15 maart 2008 10:20 schreef schatje het volgende:
Niet zo hè, op mijn vrije zaterdag!quote:Op zaterdag 15 maart 2008 10:20 schreef schatje het volgende:
Ik denk dat Jaap er zo'n 20 kilo bij heeft gevroten als DGK eindigt.quote:Op zaterdag 15 maart 2008 03:35 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
En daar gaat de vijfde boterham. Flink mayo erop en dan shoarma stapelen !
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Het is dat ik moed zit te verzamelen om te gaan klussen. Ja, écht klussen, niet dat gezapige neukgedoe! Anders zou ik hier toch wel chagerijnig van worden maar gelukkig ben ik dat al!quote:Op zaterdag 15 maart 2008 10:31 schreef Copycat het volgende:
[..]
Niet zo hè, op mijn vrije zaterdag!
Ik weet het niet, heb er niets over gelezen. Maar dat hij zo binnen kwam, doet het ergste vrezen... alhoewel, als dat jurkje inderdaad van Amanda is geleend...quote:Op zaterdag 15 maart 2008 10:25 schreef PeterNB het volgende:
[..]
Hij gaat toch niet de hele dag in die vrouwenkleren lopen ??
( Homo's in vrouwenkleren..............)
Ja daaaag, Lieke was er toch 'helemaal klaar mee'quote:Op zaterdag 15 maart 2008 10:33 schreef beequeen het volgende:
Da's heul niet lekker wakker worden zo, wat een ellende allemaal. Rico als gastspeler en mogelijk ook wraakzuchtige Lieke in aantocht.
Goedemorgenquote:Op zaterdag 15 maart 2008 10:49 schreef noekje het volgende:
Waar komt dat Lieke-gerucht eigenlijk vandaan?
dus het is maar een gerucht...............quote:Op zaterdag 15 maart 2008 10:49 schreef noekje het volgende:
Waar komt dat Lieke-gerucht eigenlijk vandaan?
Goedemorgen, idd, Amanda vond het wel een goed idee, en volgens mij is dat een eigen leven gaan leiden, Lieke heeft uitgesproken dat ze er klaar mee was en Huub nooit meer hoeft te zien, dan zou het vreemd zijn als ze dan toch weer terug komt.quote:Op zaterdag 15 maart 2008 10:57 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Goedemorgen![]()
Amanda had het erover, toch?
Dunno! Ik scroll altijd heel snel als ik de naam Lieke zie staan. Vnl omdat even daarna de pleuris uitbreekt.quote:Op zaterdag 15 maart 2008 11:01 schreef milk-shake het volgende:
[..]
dus het is maar een gerucht...............![]()
Ik herinner me ook vrij zeker dat Brian is gaan bellen voor Amanda. Of Lieke en Selène als gastspelers langs konden komen.quote:Op zaterdag 15 maart 2008 11:05 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Goedemorgen, idd, Amanda vond het wel een goed idee, en volgens mij is dat een eigen leven gaan leiden, Lieke heeft uitgesproken dat ze er klaar mee was en Huub nooit meer hoeft te zien, dan zou het vreemd zijn als ze dan toch weer terug komt.
Over Slène liep Dellie gisteravond nog te piepen, dat ze hoopte dat ze snel langs zou komen.quote:Op zaterdag 15 maart 2008 11:09 schreef Disana het volgende:
[..]
Ik herinner me ook vrij zeker dat Brian is gaan bellen voor Amanda. Of Lieke en Selène als gastspelers langs konden komen.
En sorry noekje, ik voel met je mee, maar ik denk in tegenstelling tot sommige optimisten hier dat Lieke wel degelijk veel zin zal hebben nog eens haar gram te halen en zichzelf te promoten.
Ik heb zo'n gevoel dat dit in de laatste fase wel eens kan gaan gebeuren, dat de voormalige spelers mogen komen opdraven als het tegen het eind loopt, we zullen wel zien.quote:Op zaterdag 15 maart 2008 11:09 schreef Disana het volgende:
[..]
Ik herinner me ook vrij zeker dat Brian is gaan bellen voor Amanda. Of Lieke en Selène als gastspelers langs konden komen.
En sorry noekje, ik voel met je mee, maar ik denk in tegenstelling tot sommige optimisten hier dat Lieke wel degelijk veel zin zal hebben nog eens haar gram te halen en zichzelf te promoten.
Dat zou beter zijn dan die Ricardo (krijgen we die hele Eric / alterego act nog een keer).quote:Op zaterdag 15 maart 2008 10:20 schreef schatje het volgende:
Ik weet niet zeker, maar volgens mij las ik eerder in een cos dat Amanda tegen Brian zei dat het gelukt is om Lieke uit te nodigen. Dat was geloof ik een donderdagavond.quote:Op zaterdag 15 maart 2008 11:05 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Goedemorgen, idd, Amanda vond het wel een goed idee, en volgens mij is dat een eigen leven gaan leiden,
Uitnodigen of een gastspeler zijn is imho iets anders, als men Lieke uitnodigd dan kan Huub haar wel ontlopen, als ze een poosje in het hok mag dan lukt dat niet.quote:Op zaterdag 15 maart 2008 11:23 schreef schatje het volgende:
[..]
Ik weet niet zeker, maar volgens mij las ik eerder in een cos dat Amanda tegen Brian zei dat het gelukt is om Lieke uit te nodigen. Dat was geloof ik een donderdagavond.
Ricardo het enorme domme wezentje, aka het Dweiltje. Maar ja, normale mensen willen voor geen goud dat hok meer in, dus dan krijg je alleen maar van dit soort verknipte figuren. Er komt geen normale zin uit bij dat over het paard gesmeten stuk niets. Ik ''verheug''quote:Op zaterdag 15 maart 2008 09:53 schreef PeterNB het volgende:
[..]
Ik heb een beetje haat/liefde-ding met Ricardo. Aan de ene kant is het een
leuke spontange gozer, maar aan de andere kant denk ik wel eens "vent hou je
muiltje nou es dicht"
Dat is precies het probleem jaquote:Op zaterdag 15 maart 2008 11:30 schreef Borga het volgende:
[..]
Ricardo het enorme domme wezentje, aka het Dweiltje. . Er komt geen normale zin uit bij dat over het paard gesmeten stuk niets.
als ricardo ziet 'ie er leuk uit, maar als Rachelquote:Op zaterdag 15 maart 2008 11:36 schreef PeterNB het volgende:
[..]
Dat is precies het probleem jaHet ziet er wel leuk uit, het is niet op zijn bekkie gevallen,
maar alles WAT er uit dat bekkie komt is blabla...poeha...
Juist, breek me het gegeven paard zijn bek niet open, want daar mag je niet in kijken.quote:Op zaterdag 15 maart 2008 11:36 schreef PeterNB het volgende:
[..]
Dat is precies het probleem jaHet ziet er wel leuk uit, het is niet op zijn bekkie gevallen,
maar alles WAT er uit dat bekkie komt is blabla...poeha...
Er stond van de week ook een poll op DGK site wie "we" het liefst als gastspeler in dat hok zagen.quote:Op zaterdag 15 maart 2008 11:23 schreef schatje het volgende:
[..]
Ik weet niet zeker, maar volgens mij las ik eerder in een cos dat Amanda tegen Brian zei dat het gelukt is om Lieke uit te nodigen. Dat was geloof ik een donderdagavond.
Nou.quote:
quote:
Bedankt voor deze berichtgeving, Kaat is nu acuut in een winterdepressie gestort!quote:Op zaterdag 15 maart 2008 10:33 schreef beequeen het volgende:
Da's heul niet lekker wakker worden zo, wat een ellende allemaal. Rico als gastspeler en mogelijk ook wraakzuchtige Lieke in aantocht.
Dan zal ze misschien wel komen opdraven, wat ik me trouwens afvraag, Lieke had op de jaardag van Mannie toch commentaar op het gedrag van Brian gegeven? Dat zou ook een leuke zijn, als ze Brian daar op aanspreekt op haar eigen, onnavolgbare toontje.quote:Op zaterdag 15 maart 2008 11:48 schreef beequeen het volgende:
[..]
Er stond van de week ook een poll op DGK site wie "we" het liefst als gastspeler in dat hok zagen.
We konden kiezen uit Lieke, Zeurlène en Naad. Lieke had zo'n beetje 70% van de stemmen![]()
Ik denk dat PoekieRoekie zich het lazerus heeft gestemd.
Gisteravond gekkie, dolle boel was het in dat hok zeg, NOT. De ene helft lazerus, de andere helft zo saai als het maar zijn kan, althans volgens de avond/nachtCOSsers.quote:
HEY!!!! Puhlease, don't remind me.quote:Op zaterdag 15 maart 2008 11:53 schreef kahaarin het volgende:
Dan zal ze misschien wel komen opdraven, wat ik me trouwens afvraag, Lieke had op de jaardag van Mannie toch commentaar op het gedrag van Brian gegeven? Dat zou ook een leuke zijn, als ze Brian daar op aanspreekt op haar eigen, onnavolgbare toontje.
Waar heb je dat gelezen dan? Bij de weg, domme vragen bestaan niet, domme antwoorden wel.quote:Op zaterdag 15 maart 2008 11:58 schreef Deisyy het volgende:
Ik ga waarschijnlijk een hele domme vraag stellenMaar ik las hier gister dat DGK-Tegengas ook in het boek van Huub staat. Hoe zit dat?
Hee, ze is ook maar een mensquote:Op zaterdag 15 maart 2008 12:00 schreef Deisyy het volgende:
Ik moet er in ieder geval niet aan denken Lieke weer terug komtMet haar gezeur en gezever, laat ze lekker "haar ding" ergens anders doen.
quote:Op zaterdag 15 maart 2008 12:01 schreef beequeen het volgende:
[..]
Waar heb je dat gelezen dan? Bij de weg, domme vragen bestaan niet, domme antwoorden wel.
Zoals de rat zou zeggen: Vraag je vraag.
Ze was toch klaar met Huub? Haar eigen woorden, ze had wel commentaar op hetgeen St.Brian met haar nieuwbakken vriendinnetje Mannie uitvreet dus ziedaar haar nieuwe projectje, hoop ik dan.quote:Op zaterdag 15 maart 2008 12:00 schreef beequeen het volgende:
[..]
HEY!!!! Puhlease, don't remind me.
En weer dat krabben onder die gore pruik, de maden kruipen er straks onder vandaanquote:Op zaterdag 15 maart 2008 12:07 schreef AnTjUh het volgende:
brian ramt amanda het hele bed door
ook goeiemorgen
quote:
quote:Op vrijdag 14 maart 2008 22:09 schreef DGK_Tegengas het volgende:
[..]
Ja, ik zag er een paar zelfs, leuk hoor
Een paar caps van DGK-Tegengas zijn gebruikt in dit boek:quote:Op zaterdag 15 maart 2008 11:58 schreef Deisyy het volgende:
Ik ga waarschijnlijk een hele domme vraag stellen![]()
Maar ik las hier gister dat DGK-Tegengas ook in het boek van Huub staat. Hoe zit dat?
O, dus het gaat om de caps van DGK-Tegengas.quote:Op zaterdag 15 maart 2008 12:16 schreef tuinfluiter het volgende:
[..]
DGK-Tegengas caps zijn ook gebruikt in dit boek:
Boek voor Huub van huubsgoudenkooi.hyves
http://www.clipser.com/watch_video/125392
Filmpje:Van Monique.
Dat DGK-Tegengas er zelf op staat, kan best, dat weet ik niet, hij was ook bij meetings, optredens.......quote:Op zaterdag 15 maart 2008 12:17 schreef Deisyy het volgende:
O, dus het gaat om de caps van DGK-Tegengas.
Ik dacht dat hij zelf op de foto's stond![]()
ton pd ????quote:Op zaterdag 15 maart 2008 12:33 schreef Dementor het volgende:
"Naar verluidt moet er dagelijks een ton worden toegelegd op het programma, dat ruim een half miljoen kijkers trekt en zorgt voor een redelijk stabiele vooravond op RTL 5. Wanneer de show straks concurrentie krijgt van de sportevenementen, zouden de kijkcijfers onder druk komen te staan en daarmee ook de reclame-inkomsten."
http://zappen.blog.nl/big(...)opzetten-gouden-kooi
100.000 Euro voor wat die gekken daar uitspoken
Nee, waren alleen een paar foto's van de fandag vorig jaar september.quote:Op zaterdag 15 maart 2008 11:58 schreef Deisyy het volgende:
Maar ik las hier gister dat DGK-Tegengas ook in het boek van Huub staat. Hoe zit dat?
bronquote:'Gouden Kooi maakt plaats voor Big Brother'
door onze redactie
AMSTERDAM - TMF-vj Nikkie Plessen zou tijdens een interview met Gouden Kooi-bewoner Luc een nieuwtje hebben verklapt dat nog even geheim had moeten blijven...
Dat de stekker 22 mei 2008 uit het populaire programma van John de Mol wordt getrokken is inmiddels oud nieuws, maar dat de villa in Eemnes nog geen vier maanden later plaats maakt voor de zevende editie van Big Brother wisten we nog niet! Totdat Nikkie Plessen haar mond voorbij praatte in haar programma Reaction.
Als het gerucht waar is zal het ongetwijfeld hard aankomen bij de bewoners, omdat zij de felbegeerde villa in eerste instantie konden winnen.
Niet zo gek dat Lieke 70% van de stemmen had, wat een keuze ook zegquote:Op zaterdag 15 maart 2008 11:48 schreef beequeen het volgende:
[..]
Er stond van de week ook een poll op DGK site wie "we" het liefst als gastspeler in dat hok zagen.
We konden kiezen uit Lieke, Zeurlène en Naad. Lieke had zo'n beetje 70% van de stemmen![]()
Ik denk dat PoekieRoekie zich het lazerus heeft gestemd.
Doe als ik en draai een jointje en kijk naar deze klassieker! http://www.clipser.com/watch_video/123187quote:Op zaterdag 15 maart 2008 13:25 schreef dieenebart het volgende:
Er gebeurt weer geen reet, begrijp ik? Dan maar een jointje draaien![]()
Wow! Da's wel een paniekjoint waard! Schrik me dood gek!quote:Op zaterdag 15 maart 2008 13:36 schreef Scandalous het volgende:
[..]
Doe als ik en draai een jointje en kijk naar deze klassieker! http://www.clipser.com/watch_video/123187koetsie koetsie!
een foto die DGK tegengas gemaakt heeft op de VOL fandag... staat in het boekquote:Op zaterdag 15 maart 2008 11:58 schreef Deisyy het volgende:
Ik ga waarschijnlijk een hele domme vraag stellenMaar ik las hier gister dat DGK-Tegengas ook in het boek van Huub staat. Hoe zit dat?
Zal wel tenzij moeten zijn...quote:Op zaterdag 15 maart 2008 13:42 schreef Marieke_B het volgende:
Ricardo blijft een week zegt VV:
" Het is niemand minder dat Ricardo’s alter ego Rachel! De vamp komt de Villa een week lang verblijden met haar aanwezigheid. Ze zal overdag Palma meehelpen en ’s avonds is ze gewoon butler, mits er een andere avondbutler aanwezig is."
Dat blijf ik toch heel typisch vinden. Een man als 'ze' en 'zij' betitelen.quote:Op zaterdag 15 maart 2008 13:42 schreef Marieke_B het volgende:
Ricardo blijft een week zegt VV:
" Het is niemand minder dat Ricardo’s alter ego Rachel! De vamp komt de Villa een week lang verblijden met haar aanwezigheid. Ze zal overdag Palma meehelpen en ’s avonds is ze gewoon butler, mits er een andere avondbutler aanwezig is."
Tongen met een paard, wie doet het niet tegenwoordig?quote:Op zaterdag 15 maart 2008 13:40 schreef dieenebart het volgende:
Wow! Da's wel een paniekjoint waard! Schrik me dood gek!![]()
Van die joint komt nu ook nix meer, alles ligt tussen de qwerty's...
Ach, PoekieRoekie schrijft alleen maar poep, what else is new?quote:Op zaterdag 15 maart 2008 13:51 schreef mazaru het volgende:
Dat blijf ik toch heel typisch vinden. Een man als 'ze' en 'zij' betitelen.
Ook al heeft hij een jurk aan, het blijft toch gewoon een 'hij'.
Mwah, er is wel degelijk aandacht aan besteed in de vorige COS, en zelfs in de OP meegenomen. Het is misschien de timing die niet helemaal lekker was van het hokje om die boek erin te knallen. Zelfs op dat 'feestje' is dat boek nog onder de aanwezigen ter sprake gekomen.quote:Op zaterdag 15 maart 2008 13:23 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Ik vind dat de makers van dat prachtige boek voor Huub behoorlijk te kort zijn gedaan,
door de slechte timing gisteren van de FEBO ............ het boek kwam vlak voordat alle
gasten binnenkwamen, en daarom verdiende het niet de aandacht die het zou moeten
krijgen. Dat gaan we dus even rechtzetten, hier nog wat CAPs van gisteravond .....
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |