Ik denk dat Jaap er zo'n 20 kilo bij heeft gevroten als DGK eindigt.quote:Op zaterdag 15 maart 2008 03:35 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
En daar gaat de vijfde boterham. Flink mayo erop en dan shoarma stapelen !
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Het is dat ik moed zit te verzamelen om te gaan klussen. Ja, écht klussen, niet dat gezapige neukgedoe! Anders zou ik hier toch wel chagerijnig van worden maar gelukkig ben ik dat al!quote:Op zaterdag 15 maart 2008 10:31 schreef Copycat het volgende:
[..]
Niet zo hè, op mijn vrije zaterdag!
Ik weet het niet, heb er niets over gelezen. Maar dat hij zo binnen kwam, doet het ergste vrezen... alhoewel, als dat jurkje inderdaad van Amanda is geleend...quote:Op zaterdag 15 maart 2008 10:25 schreef PeterNB het volgende:
[..]
Hij gaat toch niet de hele dag in die vrouwenkleren lopen ??
( Homo's in vrouwenkleren..............)
Ja daaaag, Lieke was er toch 'helemaal klaar mee'quote:Op zaterdag 15 maart 2008 10:33 schreef beequeen het volgende:
Da's heul niet lekker wakker worden zo, wat een ellende allemaal. Rico als gastspeler en mogelijk ook wraakzuchtige Lieke in aantocht.
Goedemorgenquote:Op zaterdag 15 maart 2008 10:49 schreef noekje het volgende:
Waar komt dat Lieke-gerucht eigenlijk vandaan?
dus het is maar een gerucht...............quote:Op zaterdag 15 maart 2008 10:49 schreef noekje het volgende:
Waar komt dat Lieke-gerucht eigenlijk vandaan?
Goedemorgen, idd, Amanda vond het wel een goed idee, en volgens mij is dat een eigen leven gaan leiden, Lieke heeft uitgesproken dat ze er klaar mee was en Huub nooit meer hoeft te zien, dan zou het vreemd zijn als ze dan toch weer terug komt.quote:Op zaterdag 15 maart 2008 10:57 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Goedemorgen![]()
Amanda had het erover, toch?
Dunno! Ik scroll altijd heel snel als ik de naam Lieke zie staan. Vnl omdat even daarna de pleuris uitbreekt.quote:Op zaterdag 15 maart 2008 11:01 schreef milk-shake het volgende:
[..]
dus het is maar een gerucht...............![]()
Ik herinner me ook vrij zeker dat Brian is gaan bellen voor Amanda. Of Lieke en Selène als gastspelers langs konden komen.quote:Op zaterdag 15 maart 2008 11:05 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Goedemorgen, idd, Amanda vond het wel een goed idee, en volgens mij is dat een eigen leven gaan leiden, Lieke heeft uitgesproken dat ze er klaar mee was en Huub nooit meer hoeft te zien, dan zou het vreemd zijn als ze dan toch weer terug komt.
Over Slène liep Dellie gisteravond nog te piepen, dat ze hoopte dat ze snel langs zou komen.quote:Op zaterdag 15 maart 2008 11:09 schreef Disana het volgende:
[..]
Ik herinner me ook vrij zeker dat Brian is gaan bellen voor Amanda. Of Lieke en Selène als gastspelers langs konden komen.
En sorry noekje, ik voel met je mee, maar ik denk in tegenstelling tot sommige optimisten hier dat Lieke wel degelijk veel zin zal hebben nog eens haar gram te halen en zichzelf te promoten.
Ik heb zo'n gevoel dat dit in de laatste fase wel eens kan gaan gebeuren, dat de voormalige spelers mogen komen opdraven als het tegen het eind loopt, we zullen wel zien.quote:Op zaterdag 15 maart 2008 11:09 schreef Disana het volgende:
[..]
Ik herinner me ook vrij zeker dat Brian is gaan bellen voor Amanda. Of Lieke en Selène als gastspelers langs konden komen.
En sorry noekje, ik voel met je mee, maar ik denk in tegenstelling tot sommige optimisten hier dat Lieke wel degelijk veel zin zal hebben nog eens haar gram te halen en zichzelf te promoten.
Dat zou beter zijn dan die Ricardo (krijgen we die hele Eric / alterego act nog een keer).quote:Op zaterdag 15 maart 2008 10:20 schreef schatje het volgende:
Lieke kan ook nog komen hè?
Ik weet niet zeker, maar volgens mij las ik eerder in een cos dat Amanda tegen Brian zei dat het gelukt is om Lieke uit te nodigen. Dat was geloof ik een donderdagavond.quote:Op zaterdag 15 maart 2008 11:05 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Goedemorgen, idd, Amanda vond het wel een goed idee, en volgens mij is dat een eigen leven gaan leiden,
Uitnodigen of een gastspeler zijn is imho iets anders, als men Lieke uitnodigd dan kan Huub haar wel ontlopen, als ze een poosje in het hok mag dan lukt dat niet.quote:Op zaterdag 15 maart 2008 11:23 schreef schatje het volgende:
[..]
Ik weet niet zeker, maar volgens mij las ik eerder in een cos dat Amanda tegen Brian zei dat het gelukt is om Lieke uit te nodigen. Dat was geloof ik een donderdagavond.
Ricardo het enorme domme wezentje, aka het Dweiltje. Maar ja, normale mensen willen voor geen goud dat hok meer in, dus dan krijg je alleen maar van dit soort verknipte figuren. Er komt geen normale zin uit bij dat over het paard gesmeten stuk niets. Ik ''verheug''quote:Op zaterdag 15 maart 2008 09:53 schreef PeterNB het volgende:
[..]
Ik heb een beetje haat/liefde-ding met Ricardo. Aan de ene kant is het een
leuke spontange gozer, maar aan de andere kant denk ik wel eens "vent hou je
muiltje nou es dicht"
Dat is precies het probleem jaquote:Op zaterdag 15 maart 2008 11:30 schreef Borga het volgende:
[..]
Ricardo het enorme domme wezentje, aka het Dweiltje. . Er komt geen normale zin uit bij dat over het paard gesmeten stuk niets.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |