abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  † In Memoriam † zaterdag 15 maart 2008 @ 10:33:36 #26
135305 beequeen
Lost.
pi_57391861
Da's heul niet lekker wakker worden zo, wat een ellende allemaal. Rico als gastspeler en mogelijk ook wraakzuchtige Lieke in aantocht.
“Good friends, good books, and a sleepy conscience: this is the ideal life.”
― Mark Twain
'Stupidity has become as common as common sense was before.'
pi_57391871
quote:
Op zaterdag 15 maart 2008 03:35 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
En daar gaat de vijfde boterham. Flink mayo erop en dan shoarma stapelen !

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]
Ik denk dat Jaap er zo'n 20 kilo bij heeft gevroten als DGK eindigt.
pi_57391889
quote:
Op zaterdag 15 maart 2008 10:31 schreef Copycat het volgende:

[..]

Niet zo hè, op mijn vrije zaterdag!
Het is dat ik moed zit te verzamelen om te gaan klussen. Ja, écht klussen, niet dat gezapige neukgedoe! Anders zou ik hier toch wel chagerijnig van worden maar gelukkig ben ik dat al!
Go hard or go home
  † In Memoriam † zaterdag 15 maart 2008 @ 10:40:20 #29
137949 Disana
pi_57391934
quote:
Op zaterdag 15 maart 2008 10:25 schreef PeterNB het volgende:

[..]

Hij gaat toch niet de hele dag in die vrouwenkleren lopen ??

( Homo's in vrouwenkleren.............. )
Ik weet het niet, heb er niets over gelezen. Maar dat hij zo binnen kwam, doet het ergste vrezen... alhoewel, als dat jurkje inderdaad van Amanda is geleend...

Je wordt er niet vrolijk van, de creativiteit van de redactie. Kunnen ze nu echt niet een leuk normaal mens meer vinden (uitgezonderd Eric).
pi_57392004
quote:
Op zaterdag 15 maart 2008 10:33 schreef beequeen het volgende:
Da's heul niet lekker wakker worden zo, wat een ellende allemaal. Rico als gastspeler en mogelijk ook wraakzuchtige Lieke in aantocht.
Ja daaaag, Lieke was er toch 'helemaal klaar mee'
Ik ben gastspelermoe
"Would you guys stop it already?! Did you ever think that maybe there's more to life than being really, really, really, ridiculously good looking?"
pi_57392023
Stanley die kapper vond ik wel leuk, die zich ook had opgegeven als miljonair maar het niet werd omdat Eric als homo er al in zat.

Maar ja, die had ook wel kritiek op Brian en Amanda.

Dus dat gaat 'm ook niet worden.
pi_57392052
Waar komt dat Lieke-gerucht eigenlijk vandaan?
Go hard or go home
pi_57392134
quote:
Op zaterdag 15 maart 2008 10:49 schreef noekje het volgende:
Goedemorgen

Amanda had het erover, toch?
Dolf is de baas
Insaantje
pi_57392177
quote:
Op zaterdag 15 maart 2008 10:49 schreef noekje het volgende:
dus het is maar een gerucht...............
  zaterdag 15 maart 2008 @ 11:05:36 #35
145755 kahaarin
You are my sunshine......
pi_57392227
quote:
Op zaterdag 15 maart 2008 10:57 schreef Lobasca het volgende:

[..]

Goedemorgen

Amanda had het erover, toch?
Goedemorgen, idd, Amanda vond het wel een goed idee, en volgens mij is dat een eigen leven gaan leiden, Lieke heeft uitgesproken dat ze er klaar mee was en Huub nooit meer hoeft te zien, dan zou het vreemd zijn als ze dan toch weer terug komt.
be nice or go away
pi_57392228
quote:
Op zaterdag 15 maart 2008 11:01 schreef milk-shake het volgende:

[..]

dus het is maar een gerucht...............
Dunno! Ik scroll altijd heel snel als ik de naam Lieke zie staan. Vnl omdat even daarna de pleuris uitbreekt.
Dus ik krijg niet echt veel info mee als het gaat om Lieke.
Go hard or go home
  † In Memoriam † zaterdag 15 maart 2008 @ 11:09:57 #37
137949 Disana
pi_57392279
quote:
Op zaterdag 15 maart 2008 11:05 schreef kahaarin het volgende:

[..]

Goedemorgen, idd, Amanda vond het wel een goed idee, en volgens mij is dat een eigen leven gaan leiden, Lieke heeft uitgesproken dat ze er klaar mee was en Huub nooit meer hoeft te zien, dan zou het vreemd zijn als ze dan toch weer terug komt.
Ik herinner me ook vrij zeker dat Brian is gaan bellen voor Amanda. Of Lieke en Selène als gastspelers langs konden komen.

En sorry noekje, ik voel met je mee, maar ik denk in tegenstelling tot sommige optimisten hier dat Lieke wel degelijk veel zin zal hebben nog eens haar gram te halen en zichzelf te promoten.
pi_57392314
quote:
Op zaterdag 15 maart 2008 11:09 schreef Disana het volgende:

[..]

Ik herinner me ook vrij zeker dat Brian is gaan bellen voor Amanda. Of Lieke en Selène als gastspelers langs konden komen.

En sorry noekje, ik voel met je mee, maar ik denk in tegenstelling tot sommige optimisten hier dat Lieke wel degelijk veel zin zal hebben nog eens haar gram te halen en zichzelf te promoten.
Over Slène liep Dellie gisteravond nog te piepen, dat ze hoopte dat ze snel langs zou komen.
Dolf is de baas
Insaantje
  zaterdag 15 maart 2008 @ 11:15:32 #39
145755 kahaarin
pi_57392346
quote:
Op zaterdag 15 maart 2008 11:09 schreef Disana het volgende:

[..]

Ik heb zo'n gevoel dat dit in de laatste fase wel eens kan gaan gebeuren, dat de voormalige spelers mogen komen opdraven als het tegen het eind loopt, we zullen wel zien.
Er zijn volgens mij wel meer mensen die nog een appeltje te schillen hebben met mensen in de kooi.
be nice or go away
  zaterdag 15 maart 2008 @ 11:19:24 #40
127966 Marrije
ja, met dubbel r
pi_57392394
quote:
Op zaterdag 15 maart 2008 10:20 schreef schatje het volgende:
Lieke kan ook nog komen hè?
Dat zou beter zijn dan die Ricardo (krijgen we die hele Eric / alterego act nog een keer).
pi_57392450
quote:
Op zaterdag 15 maart 2008 11:05 schreef kahaarin het volgende:

[..]

Goedemorgen, idd, Amanda vond het wel een goed idee, en volgens mij is dat een eigen leven gaan leiden,
Ik weet niet zeker, maar volgens mij las ik eerder in een cos dat Amanda tegen Brian zei dat het gelukt is om Lieke uit te nodigen. Dat was geloof ik een donderdagavond.
  zaterdag 15 maart 2008 @ 11:25:00 #42
145755 kahaarin
pi_57392469
quote:
Op zaterdag 15 maart 2008 11:23 schreef schatje het volgende:

[..]

Ik weet niet zeker, maar volgens mij las ik eerder in een cos dat Amanda tegen Brian zei dat het gelukt is om Lieke uit te nodigen. Dat was geloof ik een donderdagavond.
Uitnodigen of een gastspeler zijn is imho iets anders, als men Lieke uitnodigd dan kan Huub haar wel ontlopen, als ze een poosje in het hok mag dan lukt dat niet.
be nice or go away
pi_57392544
tnx voor de OP,
wat ziet ricardo er ordinair uit zeg...
Wie nimmer dwaalt, wordt nooit verstandig
pi_57392556
quote:
Op zaterdag 15 maart 2008 09:53 schreef PeterNB het volgende:

[..]

Ik heb een beetje haat/liefde-ding met Ricardo. Aan de ene kant is het een
leuke spontange gozer, maar aan de andere kant denk ik wel eens "vent hou je
muiltje nou es dicht"
Ricardo het enorme domme wezentje, aka het Dweiltje. Maar ja, normale mensen willen voor geen goud dat hok meer in, dus dan krijg je alleen maar van dit soort verknipte figuren. Er komt geen normale zin uit bij dat over het paard gesmeten stuk niets. Ik ''verheug'' mij al op de diepzinnige gesprekken die er gaan komen met dat kwalletje.
Well I know one thing that really is true
This here's a zoo and the keeper ain't you
pi_57392558
Toevallig zag ik zojuist op RTL[4] Maribelle ..... Gaat trouwen met Nicolaas en het feest is in de Zwaluwhoeve !

Keep the Sunny Side Up
pi_57392562
wat een avond.
pi_57392605
2 Streams op een leeg bed van Claire en Huub...waar zijn die twee..en waarom zien we ze niet?

2 streams op vette Jaap...hij drinkt water en loopt wat heen en weer in de MB..

Morgen!
"Imagination is more important than knowledge.
Knowledge is limited. Imagination encircles the world."
--Einstein
pi_57392628
Kerels die in jurken rondlopen vind ik Okee..ze mogen zelf weten wat ze doen en blabla als ze zich er nu lekker in voelen..blabla..maar waarom moet ik er mee geconfronteerd worden?...

Ik hoop niet dat Lieke echt komt..van de naam Lieke alleen al word ik onpasselijk!

Heb ik nog wat leuks te melden?

Nee!

"Imagination is more important than knowledge.
Knowledge is limited. Imagination encircles the world."
--Einstein
  † In Memoriam † zaterdag 15 maart 2008 @ 11:36:54 #49
196778 PeterNB
AIVD agent met magnetron...
pi_57392632
quote:
Op zaterdag 15 maart 2008 11:30 schreef Borga het volgende:

[..]

Ricardo het enorme domme wezentje, aka het Dweiltje. . Er komt geen normale zin uit bij dat over het paard gesmeten stuk niets.
Dat is precies het probleem ja Het ziet er wel leuk uit, het is niet op zijn bekkie gevallen,
maar alles WAT er uit dat bekkie komt is blabla...poeha...
pi_57392700
quote:
Op zaterdag 15 maart 2008 11:31 schreef Dementor het volgende:
wat een avond.
vertel!
Dolf is de baas
Insaantje
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')