Jij bent trouwens ook een travestietquote:Op zaterdag 15 maart 2008 02:12 schreef eusjuh het volgende:
[..]
Klopt ,maar van die weet je dat ze er zitten
nou... ik vind Ricardo leuk als hij net binnen is en bijpraten en zo, maar na een paar uurtjes verandert dat in gezeur, helaas.quote:Op zaterdag 15 maart 2008 02:04 schreef Lobasca het volgende:
Goh..een travestiet wordt hier nog net zo met de nek aangekeken als een homo 20 jaar geleden?![]()
Die draagt tegenwoordig een koninklijke titel?quote:Op zaterdag 15 maart 2008 02:13 schreef mootie het volgende:
[..]
Kennie! Die kennie toch wel? Kennie van Netty!
quote:Op zaterdag 15 maart 2008 02:13 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Jij bent trouwens ook een travestiet![]()
je mannetje naast je naam
Dat is iets heel anders dan kotsen omdat iemand travestiet is.quote:Op zaterdag 15 maart 2008 02:13 schreef avonne het volgende:
[..]
nou... ik vind Ricardo leuk als hij net binnen is en bijpraten en zo, maar na een paar uurtjes verandert dat in gezeur, helaas.
Van mij hoeft ie niet te blijven
Overmorgen weer fris, die vis of zo.
Volgens mij hadden Huub en Jaap hem uitgenodigdquote:Op zaterdag 15 maart 2008 02:13 schreef eusjuh het volgende:
Brainless had nu ineens zelf Yuri uitgenodigd???Lijk mij toch echt een FEBO stuntje
Is het niet gewoon omdat het Ricardo is?quote:Op zaterdag 15 maart 2008 02:16 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Dat is iets heel anders dan kotsen omdat iemand travestiet is.
quote:Op zaterdag 15 maart 2008 02:16 schreef eusjuh het volgende:
[..]
is me nooit opgevallen.Geen idee hoe ik dat moet veranderen en zou ook wel een avatar willen
samenvatting: dat hij zijn ego niet zo moest voeden en dicht bij zijn gevoel moest blijven...quote:Op zaterdag 15 maart 2008 02:03 schreef Yavido het volgende:
[..]
Dat heb ik ff gemist, wat heeft Sylvia geschreven aan hem dan?
Okeequote:Op zaterdag 15 maart 2008 02:17 schreef mootie het volgende:
[..]
Is het niet gewoon omdat het Ricardo is?
eenschquote:Op zaterdag 15 maart 2008 02:13 schreef avonne het volgende:
[..]
nou... ik vind Ricardo leuk als hij net binnen is en bijpraten en zo, maar na een paar uurtjes verandert dat in gezeur, helaas.
Van mij hoeft ie niet te blijven
Overmorgen weer fris, die vis of zo.
Waarheid als een koe natuurlijkquote:Op zaterdag 15 maart 2008 02:18 schreef Desii het volgende:
[..]
samenvatting: dat hij zijn ego niet zo moest voeden en dicht bij zijn gevoel moest blijven...
Maar zo goed verwoorden als Syl kan ik het niet....
Drie maar?quote:Op zaterdag 15 maart 2008 02:21 schreef Lobasca het volgende:
Zó, Brian gaatbinnenkort drie platen opnemen
Lief van je, ga het ff veranderenquote:Op zaterdag 15 maart 2008 02:18 schreef Lobasca het volgende:
[..]
bij "profiel wijzigen" invullen dat je een vrouw bent. Dat van die ava moet een ander je maar ff uitleggen
Ik ken helemaal geen travestieten..... maar ik vraag me af of ik die omschakeling zou maken, voor mij zou het gewoon een man blijven volgens mij.quote:Op zaterdag 15 maart 2008 02:25 schreef yellowfirst het volgende:
Brian blijft een galante heer tegenover Rachel:"Moet ik nog een tasje van je dragen?" terwijl ze naar beneden lopen......
Wat mij betreft niks. Ga zo door, ik geniet ervan, Dankquote:Op zaterdag 15 maart 2008 02:08 schreef Lady-night het volgende:
[..]
Excuse me.....wat is er mis met mijn verslag???
Ik vraag me nog steeds af welk verslag, maargoed.... zal wel....quote:Op zaterdag 15 maart 2008 02:27 schreef Musje456 het volgende:
[..]
Wat mij betreft niks. Ga zo door, ik geniet ervan, Dank
In dit spel noemen ze dat ook wel inlikken.............quote:Op zaterdag 15 maart 2008 02:27 schreef mootie het volgende:
[..]
Ik ken helemaal geen travestieten..... maar ik vraag me af of ik die omschakeling zou maken, voor mij zou het gewoon een man blijven volgens mij.
Weet het ook niet maar ze las op het forum waar ik iets zag over een BB vanuit de kooi.Zie daar geen verslagquote:Op zaterdag 15 maart 2008 02:29 schreef Yavido het volgende:
[..]
Ik vraag me nog steeds af welk verslag, maargoed.... zal wel....
Ach..dat drama ken ikquote:Op zaterdag 15 maart 2008 02:26 schreef eusjuh het volgende:
Hmmz krijg een verhaal over passwoord e.d wat niet klopt.......ik blijf wel man dan hahhhahaa
Heb ook geen idee wat ze bedoeldquote:Op zaterdag 15 maart 2008 02:30 schreef eusjuh het volgende:
[..]
Weet het ook niet maar ze las op het forum waar ik iets zag over een BB vanuit de kooi.Zie daar geen verslag
Als je een travestiet lang genoeg meemaakt, ga je vanzelf met zijn/ haar persoonsverwisseling meequote:Op zaterdag 15 maart 2008 02:27 schreef mootie het volgende:
[..]
Ik ken helemaal geen travestieten..... maar ik vraag me af of ik die omschakeling zou maken, voor mij zou het gewoon een man blijven volgens mij.
lolquote:Op zaterdag 15 maart 2008 02:30 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Ach..dat drama ken ik![]()
Nieuw password aanvragen is een optie en anders blijf je lekker mijn travestietje
Lees mee in andere fora:Geeft een wat meer genuanceerd idee voor de niet streamers in elk geval. Ik ben wel zeker van dat ze VOl de SV bedoeld. Voot mij een heerlijke update over wat er gebeurd is, en redelijk neutraal.quote:Op zaterdag 15 maart 2008 02:29 schreef Yavido het volgende:
[..]
Ik vraag me nog steeds af welk verslag, maargoed.... zal wel....
Dus over een maandje of zes loopt Brian ook in mini-jurk........quote:Op zaterdag 15 maart 2008 02:32 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Als je een travestiet lang genoeg meemaakt, ga je vanzelf met zijn/ haar persoonsverwisseling mee
Oh oke.Kom al heel lang niet meer op vol want vindt de sfeer er naar.Maar volgens mij is lady van een ander forum hoor n.l RFquote:Op zaterdag 15 maart 2008 02:33 schreef Musje456 het volgende:
[..]
Lees mee in andere fora:Geeft een wat meer genuanceerd idee voor de niet streamers in elk geval. Ik ben wel zeker van dat ze VOl de SV bedoeld. Voot mij een heerlijke update over wat er gebeurd is, en redelijk neutraal.
Geen enkele fora is genuanceerdquote:Op zaterdag 15 maart 2008 02:33 schreef Musje456 het volgende:
[..]
Lees mee in andere fora:Geeft een wat meer genuanceerd idee voor de niet streamers in elk geval. Ik ben wel zeker van dat ze VOl de SV bedoeld. Voot mij een heerlijke update over wat er gebeurd is, en redelijk neutraal.
Lady schrijft heel veel voor de SV van Vol.quote:Op zaterdag 15 maart 2008 02:35 schreef eusjuh het volgende:
[..]
Oh oke.Kom al heel lang niet meer op vol want vindt de sfeer er naar.Maar volgens mij is lady van een ander forum hoor n.l RF
Leuk kan hij kleertjes wisselen met die snol van umquote:Op zaterdag 15 maart 2008 02:34 schreef yellowfirst het volgende:
[..]
Dus over een maandje of zes loopt Brian ook in mini-jurk........
Ze stoppen 22 mei, oelewapperquote:Op zaterdag 15 maart 2008 02:34 schreef yellowfirst het volgende:
[..]
Dus over een maandje of zes loopt Brian ook in mini-jurk........
RF? Wat is RF dan weer?quote:Op zaterdag 15 maart 2008 02:35 schreef eusjuh het volgende:
[..]
Maar volgens mij is lady van een ander forum hoor n.l RF
Oke maakt ook niet uit hoor.Ik lees hier en bij RF en daar zie ik har vaak dus d8 dat ze daarbij hoorde.Ach ieder forum heeft wel wat tochquote:Op zaterdag 15 maart 2008 02:36 schreef mootie het volgende:
[..]
Lady schrijft heel veel voor de SV van Vol.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |