Eh, volgende week is het toch pas voor normale uitkaart?quote:Op vrijdag 14 maart 2008 23:04 schreef HeinekenAFCA het volgende:
Ik kan pas volgende week halen. Maar komt wel goed. Als ik een kaart wil, dan heb ik altijd een kaart.
Prachtig om te zien jaquote:Op zaterdag 15 maart 2008 00:06 schreef albertfriet het volgende:
Ik vind het altijd zo leuk voor die jochies
Geen kaart voor Twente?quote:Op zaterdag 15 maart 2008 00:05 schreef Silenus het volgende:
[..]
Eh, volgende week is het toch pas voor normale uitkaart?
Ik lag vorige week ook nog lam in mn bed met Twente, dit zal toch niet de eerste competitiewedstrijd sinds FC Wegereef-Ajax 1-1 worden die ik ga missen? Ik regel wel wat.
Ja doe maar zo. Ik dacht met al die amper uitverkochte vakjes in m'n achterhoofd dat ik rustig om 12u wel kaarten kon halen. KWAM IK DAAR EVEN VAN EEN KOUDE KERMIS THUIS!!quote:
Toch maar een beetje de realiteit in het oog houden volgende keer. De nieuwe Giggs.quote:In de zomer heeft Ajax een poging ondernomen Daniel de Ridder terug te halen naar Amsterdam. De buitenspeler kon echter kiezen tussen zijn oude club en Birmingham City, en koos voor de laatste.
"Ik kon tekenen bij Ajax en Birmingham City", zegt De Ridder tegenover De Volkskrant. "Bij Ajax heb ik een gesprek gehad met Ten Cate en Van Geel, maar Steve Bruce kwam overtuigender over."
De tweevoudig Europees kampioen met Jong Oranje koos voor de Engelse club omdat toenmalig coach Bruce hem een mooie toekomst voorschotelde. "Volgens Bruce leek ik op Ryan Giggs en kon ik een grote worden. Die was lyrisch."
Inmiddels staan de zaken er anders voor. De Ridder is onder een andere coach, Alex McLeish, tribuneklant. De schot is onder de indruk van De Ridder, maar kan in de strijd tegen degradatie geen stylist gebruiken. "Hij zegt: 'Jij zou in een elftal met betere spelers moeten voetballen'. Hij vindt mij te voetballend ingesteld. Dan zou je bijna denken: Stuur mij dan naar Manchester United", grapte de 24-jarige flankspeler.
Je bent niet de enige in dit topic denk ik danquote:Op zaterdag 15 maart 2008 09:33 schreef BigKahuna het volgende:
Had hem er liever bij gehad dan Kennedy/Rommedahl..
Dachten we vorig seizoen ookquote:Op vrijdag 14 maart 2008 22:58 schreef S-Two het volgende:
Nou, zondag eens even aan het doelsaldo werken.
Toppie manquote:Op zaterdag 15 maart 2008 05:33 schreef Jasza het volgende:
http://player.omroep.nl/?aflid=6673755
Voor Heineken.
Haha die ene, feyenoord uit Rotterdam, 26e plaats ofzo?![]()
![]()
Liever heel iemand andersquote:Op zaterdag 15 maart 2008 09:33 schreef BigKahuna het volgende:
Had hem er liever bij gehad dan Kennedy/Rommedahl..
Inderdaad, ik hoef De Ridder ook niet terug te hebbenquote:
Dat heeft net na de zomer ook al op vi gestaan.quote:Op zaterdag 15 maart 2008 09:03 schreef kevin6188 het volgende:
[..]
Toch maar een beetje de realiteit in het oog houden volgende keer. De nieuwe Giggs.
Wat een zaadprogrammaquote:Op zaterdag 15 maart 2008 05:33 schreef Jasza het volgende:
http://player.omroep.nl/?aflid=6673755
Voor Heineken.
Haha die ene, feyenoord uit Rotterdam, 26e plaats ofzo?![]()
![]()
Het leukste was die vliegende hamsterquote:
En "hoeveelste staat feyenoord?" Sophie: "26e ofzo?"quote:Op zaterdag 15 maart 2008 12:37 schreef _Mike_ het volgende:
[..]
Het leukste was die vliegende hamster
Oja, ik mag niet met de Feyenoord shirt en de broek aan op tv want mijn vader vermoord me![]()
Sowieso hadden er meer vrouwen in de arena gezeten danquote:Op zaterdag 15 maart 2008 09:03 schreef kevin6188 het volgende:
[..]
Toch maar een beetje de realiteit in het oog houden volgende keer. De nieuwe Giggs.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |