ik heb nog nooit een pizza hawaii gezien met paprikaquote:Op zaterdag 15 maart 2008 19:28 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Paprika... Dat stoppen ze tegenwoordig ook overal in en dat is
[b ]ZO IRRITANT [/b]
In mijn stamppotten ook geen paprika.quote:Op zaterdag 15 maart 2008 19:30 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
ik heb nog nooit een pizza hawaii gezien met paprika
Mw. MM eet geen verse paprika, welke kleur dan ook.quote:Op zaterdag 15 maart 2008 19:35 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Nee maar Hawaii is weer met ananas
En er zijn toch echt wel méér mensen dan ons hele huishouden die allergisch zijn voor dat rode gif
Allergie!!quote:Op zaterdag 15 maart 2008 19:49 schreef MaJo het volgende:
Ik snap trouwens niet dat je paprika niet lust, het heeft nauwelijks smaakNet als sla, hetzelfde verhaal
Je kan de DVD ook gewoon kopen...quote:Op zaterdag 15 maart 2008 19:40 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Oh wacht, het is me gelukt, maar hoe zet ik het onder de film?
Dus jij proeft ook geen verschil tussen gele, paarse, groene en rode paprikaquote:Op zaterdag 15 maart 2008 19:49 schreef MaJo het volgende:
Ik snap trouwens niet dat je paprika niet lust, het heeft nauwelijks smaakNet als sla, hetzelfde verhaal
Niet in Nederland te koop, mon copinquote:Op zaterdag 15 maart 2008 19:56 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Je kan de DVD ook gewoon kopen...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |