Blondie, er bestaan zgn. webwinkels die je de films van over de hele wereld toe kunnen zenden.quote:Op zaterdag 15 maart 2008 20:05 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
Niet in Nederland te koop, mon copin
University College -quote:Op zaterdag 15 maart 2008 19:47 schreef MaJo het volgende:
Puntenslijpsel, ik ken een paar mensen die aan University College gestudeerd hebben (waaronder asmo) en die hebben een supertijd gehadDenk dat het dus wel een goede keuze is
En Utrecht is natuurlijk tof
Spreken we anders af dat jullie allebei naar de volgende meet komen?quote:Op zaterdag 15 maart 2008 20:08 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Blondie, er bestaan zgn. webwinkels die je de films van over de hele wereld toe kunnen zenden.
En zolang je geen afspraak met me durft te maken, ben ik overigens niks van je, zeker niet als je dat in dat irritante Frans doet...
Wellicht, hangt van de datum en zo af wat mij betreft...quote:Op zaterdag 15 maart 2008 20:14 schreef iamredleader het volgende:
Spreken we anders af dat jullie allebei naar de volgende meet komen?
Wat hij zegtquote:Op zaterdag 15 maart 2008 20:25 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Wellicht, hangt van de datum en zo af wat mij betreft...
Maar dat staat los van het feit of UC leuk isquote:Op zaterdag 15 maart 2008 20:12 schreef iamredleader het volgende:
[..]
University College -tof
Utrecht -tof
Asmo: niet tof![]()
De campus is echt cool; er staat één echt heeel lelijk gebouw op, maar voor de rest, een gugantisch plein, veel mooie huizen, een paar iets minder mooie huizen, mooie paden en echtquote:Op zaterdag 15 maart 2008 20:57 schreef MaJo het volgende:
[..]
Maar dat staat los van het feit of UC leuk isEn hoor er altijd alleen maar goede verhalen over
En vooral het leven op de campus schijnt geweldig te zijnquote:Op zaterdag 15 maart 2008 21:01 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
De campus is echt cool; er staat één echt heeel lelijk gebouw op, maar voor de rest, een gugantisch plein, veel mooie huizen, een paar iets minder mooie huizen, mooie paden en echt
En daarnaast ook leuke vakken, leuke mensen, goeie mogelijkheden
Is dat een minpunt?quote:Op zaterdag 15 maart 2008 21:02 schreef MaJo het volgende:
[..]
En vooral het leven op de campus schijnt geweldig te zijnAlleen doet wel iedereen het met elkaar volgens mij
![]()
Vraag was voor 16.000 duizend piek en makkelijk vond ik danquote:Op zaterdag 15 maart 2008 22:13 schreef wyccie het volgende:
Als dat bij een vraag was met een hoog geldbedrag is dat niet eens zo gek, Yuri. Je kunt beter gewoon stoppen als je het niet zeker genoeg weet.
Ik acht eerst hoe scheef kijk je maar nu je het zegtquote:Op zaterdag 15 maart 2008 22:44 schreef wyccie het volgende:
Dacht dat het een vrouw was.
Beetje androgyn, uhm, beetje lesbiënneachtig. Zo scheef dus.quote:Op zaterdag 15 maart 2008 22:49 schreef Yurithemaster het volgende:
Ik dacht eerst hoe scheef kijk je maar nu je het zegt
De film niet, het begrijpen welquote:Op zaterdag 15 maart 2008 23:12 schreef wyccie het volgende:
Het wordt er vast niet beter op als je wel Franse ondertiteling hebt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |