Timmie is uit zeistquote:Op vrijdag 14 maart 2008 22:45 schreef Nembrionic het volgende:
Tim, jij stinkerd!
Friezen zijn grootste stinkerds
Bridget Maasland heeft haarzelf dus aan de muur hangen?quote:Op vrijdag 14 maart 2008 23:05 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
He PS, is dit optrekje niets voor jou?
http://www.geenstijl.nl/mt/archieven/1232081.html#comments
Het interieur vind ik vrij lelijk, het huis is mjammie!quote:Op vrijdag 14 maart 2008 23:05 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
He PS, is dit optrekje niets voor jou?
http://www.geenstijl.nl/mt/archieven/1232081.html#comments
Is dat zo raar? Iedereen heeft toch wel foto's van zichzelf aan de muur hangen? Ik denk dat deze foto van een kunstfotograaf of een goede vriend van haar is gemaakt. Als blijk van bewondering of dank heeft ze het opgehangen. Misschien was het zelfs wel een cadeau.quote:Op vrijdag 14 maart 2008 23:08 schreef Supersheep het volgende:
Bridget Maasland heeft haarzelf dus aan de muur hangen?
Alleen op een foto die ook nog eens vrij groot is en open in je eigen huis hangt vind ik iig niks.quote:Op vrijdag 14 maart 2008 23:15 schreef wyccie het volgende:
[..]
Is dat zo raar? Iedereen heeft toch wel foto's van zichzelf aan de muur hangen? Ik denk dat deze foto van een kunstfotograaf of een goede vriend van haar is gemaakt. Als blijk van bewondering of dank heeft ze het opgehangen. Misschien was het zelfs wel een cadeau.
Ik ken ook iemand die een metershoge foto vanzichzelf heeft hangen, was van een reclame waarvoor ze uitgekozen was.
Dat stond inderdaad op NS.NLquote:Op vrijdag 14 maart 2008 22:54 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Eh, waar staat dat? Als het op NS.nl staat is het een trein en kan je een gewoon treinkaartje halen maar kom je niet in een geel/blauwe trein te zitten
't Is geen huis-, tuin- en keukenfotootje. Ik vind het vergelijkbaar met een schilderij of tekening.quote:Op vrijdag 14 maart 2008 23:20 schreef Supersheep het volgende:
Alleen op een foto die ook nog eens vrij groot is en open in je eigen huis hangt vind ik iig niks.
Geschilderd of getekend wordt misschien een ander verhaal
Dan is de pastel tekening waarop mw. MM afgebeeld staat bij ons thuis aan de wand gelukkig gelegitimeerd...quote:Op vrijdag 14 maart 2008 23:20 schreef Supersheep het volgende:
[..]
Alleen op een foto die ook nog eens vrij groot is en open in je eigen huis hangt vind ik iig niks.
Geschilderd of getekend wordt misschien een ander verhaal
Ja, leuk, werken, hoi...quote:Op vrijdag 14 maart 2008 23:34 schreef wyccie het volgende:
Ik hoef dit weekend niet in de trein te zitten. Alleen 7 uur werken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |