Nee, joh. Snap ook niet wat Houtspeer opeens had.quote:Op zondag 16 maart 2008 00:12 schreef RoofingBurner het volgende:
De huidige vraag? Laat je niet stangen joh, gewoon een stel frusties daarzo.
Maakt niet uit en dat een dp topic is ook niet.quote:Op zondag 16 maart 2008 00:16 schreef wyccie het volgende:
[..]
Maar wel stom dat ik nu geslowchat heb daar.
Die staat nu nog wel open. Mocht iemand die nog beantwoorden, wil jij dan de punten toekennen? Ik ga het topic niet meer in de gaten houden, anders kom ik steeds in de verleiding om te antwoorden.quote:Op zondag 16 maart 2008 00:22 schreef qonmann het volgende:
Je had wat pech met je vraag
Damn ik voel me opeens oudquote:Op zaterdag 15 maart 2008 22:42 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Aaargh, het is echt zonde om die mooie jongen met die enge mama te zien worstelen, waarbij hij haar kennelijk bij de tieten moet grijpen om zich te beschermen
Fransen
Deeeze mooie jongen![]()
[ afbeelding ]
Sorry voor de letters
Bizar dat niemand het wist trouwens, ik heb geantwoordquote:Op zondag 16 maart 2008 00:25 schreef wyccie het volgende:
[..]
Die staat nu nog wel open. Mocht iemand die nog beantwoorden, wil jij dan de punten toekennen? Ik ga het topic niet meer in de gaten houden, anders kom ik steeds in de verleiding om te antwoorden.
quote:Op zondag 16 maart 2008 01:40 schreef MaJo het volgende:
[..]
Bizar dat niemand het wist trouwens, ik heb geantwoord
je suis un cultuurbarbaarquote:Op zondag 16 maart 2008 01:40 schreef MaJo het volgende:
[..]
Bizar dat niemand het wist trouwens, ik heb geantwoord
Schande tochquote:
Nee joh, iedereen heeft toch zijn specialiteiten? De een weet veel van sport, de ander van natuurkunde. Dat zijn weer twee dingen waar ik niks van weetquote:Op zondag 16 maart 2008 01:46 schreef qonmann het volgende:
[..]
je suis un cultuurbarbaar
maar ik vind het heel knap dat mensen veel van cultuur weten..
Ik heb de films zelf nooit gezienquote:Op zondag 16 maart 2008 01:52 schreef wyccie het volgende:
Heel goed MaJo!
Had gisteren namelijk Cat on a Hot Tin Roof gezien. Traaaaaaanen. Ik ga A Streetcar named Desire ook zeker kijken.
Viel me ook al op, maar ik dacht ik bemoei me er maar niet meer mee.quote:Op zondag 16 maart 2008 02:18 schreef MaJo het volgende:
Vreemd, eerst Take That gokken en daarna wel het juiste antwoord
Maar, maar.... er zit een kettingzagengevecht in!quote:Op zaterdag 15 maart 2008 23:14 schreef wyccie het volgende:
Heeft een vijf op IMDb. Valt nog heel erg mee. Met die beschrijving had ik een 2.1 verwacht.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |