Superspion laat me niet lachen.Enige wat je heb gedaan is Jaap verkeerde informatie geven zodat hij nu echt geen flikker meer durft.quote:Op vrijdag 14 maart 2008 19:27 schreef LekkerSimpel het volgende:
Wat een schijtluizen daar bij 100% anti-NL
Ze zochten toch iemand die anti-Huub is? Wie kan er dan beter gebeld worden dan MrD (aka LekkerSimpel)
Durven ze niet. hahahahaha
100% NL is al net zo corrupt als sommige fora, waar je als superspion van Jaap en anti-Huub een permban krijgt.
En dan nog zeggen dat ze geen anti-Huub mailtjes hebben gehad
Janken kreng!quote:
Dan is Jaap toch dom, dat ie daar gebruik van heeft gemaakt?quote:Op vrijdag 14 maart 2008 19:57 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Superspion laat me niet lachen.Enige wat je heb gedaan is Jaap verkeerde informatie geven zodat hij nu echt geen flikker meer durft.![]()
Kijk liever naar Huub dan naar die kop van jouquote:Op vrijdag 14 maart 2008 19:37 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Hoe lang kijk ji al DGK, Huub is die arrogante tuinkabouter, met dat veel te grote hoofd voor zijn kleine lichaampje.
De fans van Brian (die Antiliaan) en Amanda (die met de nepborsten en pruik) zullen misschien zo schrijven.
Ik denk eerder dat al die huisvrouwtjes, bejaarde vrouwen, BrEeZaH sletjes die op pro-Huub fora komen een serieus probleem hebben met grammatica. Ik zal maar geen opsomming geven van de laatste 2 uur wat ik al van pro-Huub users heb gelezen.
En Huub zou misschien iemand kunnen laten uitpraten en niet alles op zichzelf betrekken.
Oh, goh, en ik ben blind ofzo?quote:Op vrijdag 14 maart 2008 19:56 schreef B.Honderd het volgende:
[..]
Ja, Tho_Omas is even met vakantie. Onzin trouwens, maar goed. Ik ga de streams even aanzetten voordat ik de deur uitga.
Doorposten met een kloon tijdens een ban of inlogproblemen?quote:Op vrijdag 14 maart 2008 19:53 schreef B.Honderd het volgende:
De komende 48 uur maar even met deze account werken.
Privécollectie waarvan?quote:Op vrijdag 14 maart 2008 19:53 schreef B.Honderd het volgende:
De komende 48 uur maar even met deze account werken.
-w -> Die kop van jou !quote:Op vrijdag 14 maart 2008 20:01 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Kijk liever naar Huub dan naar die kop van jouw![]()
Sorry Noekje moest even.
Mr D heeft zich ontpopt als vriend van Jaap en mag zijn site beheren.Staan meer foto,s op van hem dan van Jaapquote:Op vrijdag 14 maart 2008 20:00 schreef Yavido het volgende:
[..]
Dan is Jaap toch dom, dat ie daar gebruik van heeft gemaakt?Waar gaat het over.
Wat weet jij nu wat voor info ik aan Jaap heb gegeven?quote:Op vrijdag 14 maart 2008 19:57 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Superspion laat me niet lachen.Enige wat je heb gedaan is Jaap verkeerde informatie geven zodat hij nu echt geen flikker meer durft.![]()
Zou me niets verbazen... ik hoop dat ie dan iig een leuke gouden handdruk krijgtquote:Op vrijdag 14 maart 2008 20:03 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Jaap kijkt de laatste dagen op een manier alsof hij inmiddels te weten is gekomen dat hij uit de soap is geschreven......en niet de finale mag spelen.....
Ben er toch nauwelijks dit weekend dus ik ga er niet zoveel van merken en reageer toch alleen maar sporadisch. Gelukkig kan ik nog meelezen.quote:Op vrijdag 14 maart 2008 20:01 schreef Copycat het volgende:
[..]
Doorposten met een kloon tijdens een ban of inlogproblemen?
Lemonparty op de vroege ochtendquote:Op vrijdag 14 maart 2008 20:01 schreef Copycat het volgende:
[..]
Doorposten met een kloon tijdens een ban of inlogproblemen?
Ja!quote:Op vrijdag 14 maart 2008 20:05 schreef B.Honderd het volgende:
[..]
Ben er toch nauwelijks dit weekend dus ik ga er niet zoveel van merken en reageer toch alleen maar sporadisch. Gelukkig kan ik nog meelezen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |