En ik ben een bejaarde breezerslempende huisvrouw, so what?quote:Op vrijdag 14 maart 2008 19:42 schreef ericahysterica het volgende:
[..]
hmm even denken; ik ben niet bejaard geen breezahslet en ook geen huisvrouw....mag ik dan nog pro huub zijn? en owjah ik maak ook taalfouten zoals iedere nederlander is dat een plusje of een minnetje......Huub mag voor mij winnen want Huub = DGK![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Zis is tievie mèn. Janken, neuken, zuipen en slapen......joehoeeeee.quote:
omdat ze stink paupers zijnquote:Op vrijdag 14 maart 2008 19:44 schreef Svantovit het volgende:
waarom janken B&A?
quote:Op vrijdag 14 maart 2008 19:43 schreef Leandra het volgende:
[..]
![]()
Brian wil gewoon zelf Claire wippen..... daarom maakt hij er ook iedere keer zo'n drama van als Huub dat doet
geen idee ik hoor net dat die rat beelden van amanda s verhalen krijgtquote:Op vrijdag 14 maart 2008 19:44 schreef Svantovit het volgende:
waarom janken B&A?
quote:Op vrijdag 14 maart 2008 19:45 schreef beequeen het volgende:
[..]
Zis is tievie mèn. Janken, neuken, zuipen en slapen......joehoeeeee.![]()
![]()
Hoor je de voice over al in de reguliere?
Ja, toch jammer dat al die mensen geen fan van jouw Jaapio of van mr. D aka LekkerSimpel zijn.quote:Op vrijdag 14 maart 2008 19:37 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Hoe lang kijk ji al DGK, Huub is die arrogante tuinkabouter, met dat veel te grote hoofd voor zijn kleine lichaampje.
De fans van Brian (die Antiliaan) en Amanda (die met de nepborsten en pruik) zullen misschien zo schrijven.
Ik denk eerder dat al die huisvrouwtjes, bejaarde vrouwen, BrEeZaH sletjes die op pro-Huub fora komen een serieus probleem hebben met grammatica. Ik zal maar geen opsomming geven van de laatste 2 uur wat ik al van pro-Huub users heb gelezen.
En Huub zou misschien iemand kunnen laten uitpraten en niet alles op zichzelf betrekken.
hero- heroïne?quote:Op vrijdag 14 maart 2008 19:47 schreef ericahysterica het volgende:
[..]
geen idee ik hoor net dat die rat beelden van amanda s verhalen krijgt
btrian heeft in de gaten dat huub zijn uitzending veel leuker is dan die van hemquote:
quote:Op vrijdag 14 maart 2008 19:41 schreef Leandra het volgende:
Wat Huub al dan niet is maakt geen ruk uit, hij had op voorhand simpelweg al besloten geen tijd te verspillen aan simpele zielen die niet eens fatsoenlijk kunnen spellen.
Ik vermoed dat het voor Huub ook leuker is als hij een tegenstander op niveau heeft, dan is het tenminste nog een beetje leuk radio maken. Ordinair Amanda-style schelden kunnen we de hele dag al op de streams zien.
Ga je gang hoor... gooit het er allemaal maar uit.quote:Op vrijdag 14 maart 2008 19:37 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Hoe lang kijk ji al DGK, Huub is die arrogante tuinkabouter, met dat veel te grote hoofd voor zijn kleine lichaampje.
De fans van Brian (die Antiliaan) en Amanda (die met de nepborsten en pruik) zullen misschien zo schrijven.
Ik denk eerder dat al die huisvrouwtjes, bejaarde vrouwen, BrEeZaH sletjes die op pro-Huub fora komen een serieus probleem hebben met grammatica. Ik zal maar geen opsomming geven van de laatste 2 uur wat ik al van pro-Huub users heb gelezen.
En Huub zou misschien iemand kunnen laten uitpraten en niet alles op zichzelf betrekken.
Ze hebben zojuist voor 't eerst hun anti-psychotica gekregen...quote:Op vrijdag 14 maart 2008 19:47 schreef Leandra het volgende:
Waarom janken ze in hemelsnaam in de Chill??
ow nooit geweten dat je dan allergisch wordt van die Glannicestemquote:Op vrijdag 14 maart 2008 19:49 schreef Frasier het volgende:
[..]
Ze hebben zojuist voor 't eerst hun anti-psychotica gekregen.
En TV Jaap hangt er ook al erg verloren bij.quote:Op vrijdag 14 maart 2008 19:48 schreef AnTjUh het volgende:
[..]
btrian heeft in de gaten dat huub zijn uitzending veel leuker is dan die van hem
en dat valt ff tegen......
En in de cos lezenquote:Op vrijdag 14 maart 2008 19:41 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ehm... en dat is in welke zin relevant als reactie op mijn post??
Wat Huub al dan niet is maakt geen ruk uit, hij had op voorhand simpelweg al besloten geen tijd te verspillen aan simpele zielen die niet eens fatsoenlijk kunnen spellen.
Ik vermoed dat het voor Huub ook leuker is als hij een tegenstander op niveau heeft, dan is het tenminste nog een beetje leuk radio maken. Ordinair Amanda-style schelden kunnen we de hele dag al op de streams zien.
de vraag is of laffe jaap nog plek heeft in zijn snoeplaquote:Op vrijdag 14 maart 2008 19:49 schreef akveor het volgende:
[..]
Ga je gang hoor... gooit het er allemaal maar uit.
Liever Huub dan een achterbakse laffe zak als Jaap die totaal in paniek is omdat ie het niet meer weet. In alles heeft ie Huub proberen te overtreffen.... en niks is hem gelukt.... het is gewoon een loser eerste klas....
Misschien kun jij hem als trouwe achterban troosten door hem een paar zakken M&M's te sturen... de 27ste kun je hem ophalen.
![]()
![]()
Pluspuntje, maar word er niet warm of koud van d'r stem. Beetje 13 in1 dozijn immitatie, zoals we er al zoveel kennen uit Amerika.quote:Op vrijdag 14 maart 2008 19:49 schreef LekkerSimpel het volgende:
Glannis zingt tenminste wel live, dat durfde Dennis niet.
Zeker weten en een aardige meid ook zo te horenquote:Op vrijdag 14 maart 2008 19:51 schreef Carlaa het volgende:
oh wow.. wat klinkt dit GOED!!!!
dat mokkel heeft geen fatsoen, kan alleen maar aan zichzelf denkenquote:Op vrijdag 14 maart 2008 19:52 schreef ericahysterica het volgende:
amanda mist nu het mooiste van glannice
Oeh... Een doorbraak?? Ze zien zelf ook in dat ze geen miljonairsmateriaal zijn??quote:Op vrijdag 14 maart 2008 19:49 schreef Frasier het volgende:
[..]
Ze hebben zojuist voor 't eerst hun anti-psychotica gekregen...
Ban op je andere account????????quote:Op vrijdag 14 maart 2008 19:53 schreef B.Honderd het volgende:
De komende 48 uur maar even met deze account werken.
quote:Op vrijdag 14 maart 2008 19:54 schreef Lobasca het volgende:
[..]
dat mokkel heeft geen fatsoen, kan alleen maar aan zichzelf denken
Die zal wel vol zitten met lege zakken...quote:Op vrijdag 14 maart 2008 19:51 schreef ericahysterica het volgende:
[..]
de vraag is of laffe jaap nog plek heeft in zijn snoepla
Ja, Tho_Omas is even met vakantie. Onzin trouwens, maar goed. Ik ga de streams even aanzetten voordat ik de deur uitga.quote:Op vrijdag 14 maart 2008 19:54 schreef Flabberguest het volgende:
[..]
Ban op je andere account????????
Heb je een ban met die andere?quote:Op vrijdag 14 maart 2008 19:53 schreef B.Honderd het volgende:
De komende 48 uur maar even met deze account werken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |