tis herkenbaar en heb er met de IBG over gebeld. Op 1 januar 2009i staat er als het goed is 0 euro of gift. Wordt namelijk eens per jaar geupdate, so don't worry!quote:Op woensdag 30 juli 2008 23:46 schreef MikeLowrey het volgende:
Weet iemand overigens tot wanneer mijn studieschuld blijft staan bij mijn IB groep. Ik heb eind Juni mijn MBO diploma gehaald, en dan zou mijn hele schuld toch weggescholden moeten worden?
Dit staat er nog steeds
voorlopige lening ¤ xxxxxx incl. rente t/m 30-06-2008
voorlopige lening OV-studentenkaart ¤ xxxxx incl. rente t/m 30-06-2008
------------- +
saldo schuld ¤ xxxxxx
betaalwijze niet van toepassing
goeie vraag, ik zit zelf ook met dat probleem. ik heb er eergisteren over gemaild. als ik er (nog) bericht over krijg, zal ik het in dit topic posten!quote:Op donderdag 31 juli 2008 10:27 schreef -Trinity- het volgende:
Ik begin in september aan mijn eerste jaar, ik heb stufi aangevraagd en dat is bevestigd, maar wanneer krijg ik eigenlijk mijn afhaaldinges voor mijn ovkaart opgestuurd?Is wel handig als ik die tegen september heb namelijk
.
Die kaart is pas vanaf 1 september geldig, daar heb je niets aan in augustus.quote:Op donderdag 31 juli 2008 10:56 schreef -Trinity- het volgende:
Ik denk dat ik eerdaags maar even ga bellen. Ik heb in augstus introweek, als ik hem dan al heb, is dat erg nuttig. Scheelt me weer 5 retourtjes.
Jammer. Dennoch wil ik hem tegen die tijd wél hebbenquote:Op donderdag 31 juli 2008 11:00 schreef Addict89 het volgende:
Die kaart is pas vanaf 1 september geldig, daar heb je niets aan in augustus.
dat niet alleen, dat lukt je misschien één of twee keer maar vaak willen ze dat ding helemaal zien. die mensen zijn ook niet debiel.quote:Op donderdag 31 juli 2008 14:34 schreef lienelien het volgende:
[..]
Heeft geen nut, dat ding heeft idere jaar een andere kleur, dus dat valt wel op dan
2 weken voordat je met je opleiding begint (september dus) krijg je een afhaalbericht als het goed is.quote:Op donderdag 31 juli 2008 10:27 schreef -Trinity- het volgende:
Ik begin in september aan mijn eerste jaar, ik heb stufi aangevraagd en dat is bevestigd, maar wanneer krijg ik eigenlijk mijn afhaaldinges voor mijn ovkaart opgestuurd?Is wel handig als ik die tegen september heb namelijk
.
Het is mij anders mooi wel gelukt hoor. Gewoon even snel laten zien, en daarna weer in je portomonee doen. Bij een lange stoet studenten doen ze er helemaal niet moeilijk over.quote:Op donderdag 31 juli 2008 14:55 schreef ghizzer het volgende:
[..]
dat niet alleen, dat lukt je misschien één of twee keer maar vaak willen ze dat ding helemaal zien. die mensen zijn ook niet debiel.
Je bent zeker nog geen (of net) 18? Dan is je OV inderdaad pas vanaf 1 oktober geldig, ivm de kinderbijslag.quote:Op vrijdag 1 augustus 2008 02:37 schreef Rnnz het volgende:
Volgens mij pas 2 weken voordat je stufi krijgt, en aangezien dat mij pas vanaf oktober is krijg ik hem half september pas. Dat zou toch raar zijn, als de opleidingen allemaal rond 1 september beginnen?
Hoe kan je in augustus al recht op studiefinanciering hebben als je pas in september begint aan je opleiding?quote:Op vrijdag 1 augustus 2008 06:08 schreef -Trinity- het volgende:
Ik heb in augustus al recht op stufi, daarom vond het ik '2 weken voordat je er recht op hebt' zo vreemd.
Bij mij ook hoor. Stel dat je van studie wisselt en je nog op kamers woont.quote:Op vrijdag 1 augustus 2008 10:40 schreef Addict89 het volgende:
Hoe kan je in augustus al recht op studiefinanciering hebben als je pas in september begint aan je opleiding?.
Vanaf 18 augustus dacht ik. Voor Week.quote:Op vrijdag 1 augustus 2008 11:02 schreef Addict89 het volgende:
Maar dan heb je toch nog gewoon je OV?
Mag ookquote:Op vrijdag 1 augustus 2008 02:37 schreef Rnnz het volgende:
Volgens mij pas 2 weken voordat je stufi krijgt
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |