Dan zijn we vast collega´s, ik zit bij KS - SK, jij? op het hoofdkantoor of ook in het land?quote:Op woensdag 4 juni 2008 20:11 schreef DoNirvana het volgende:
Ja, Werk je misschien ook bij de IB-groep? Ik namelijk wel en misschien ken ik je wel
je ov blijft heel 2008 op het postkantoor liggen. Je krijgt geen nieuw afhaalbericht. Telefonisch kun je het kaartnummer opvragen.quote:Op maandag 16 juni 2008 14:20 schreef Platina het volgende:
...
of blijft die kaart er al die tijd liggen? Iemand die het weet, want heb geen zin dat ik dalijk geen OV heb en het niet vergoed krijg ofzo. En moet ik weer een nieuwe brief krijgen dat mijn OV kaart klaarligt want ik heb die oude nergens meer liggen.
Doe ik dat wel. Dank u.quote:Op woensdag 18 juni 2008 08:04 schreef HuubTuub het volgende:
je kunt ook per formulier je stufi aanvragen. Maar dat moet je telefonisch aanvragen.
Is dat dat studentenwijzingings dinges formulier? Ik ga nl dit jaar van MBO naar HBO, en die zogenaamde 'aanvraagset Studiefinanciering voor het hoger onderwijs' staat dus mooi niet in dat lijstje van die kuttelefooncomputer he? Heb niet echt het idee dat IBG door heeft dat ik inmiddels op het punt sta aangenomen te worden op het HBO...quote:Op woensdag 18 juni 2008 08:04 schreef HuubTuub het volgende:
je kunt ook per formulier je stufi aanvragen. Maar dat moet je telefonisch aanvragen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |