Dank je! Morgen maar eens invullen en opsturen, ik ben al een maand bezig.quote:Op woensdag 2 april 2008 20:59 schreef HuubTuub het volgende:
Je hebt er een wijzigingsformulier voor nodig om je studie te verlengen.
Formulier hier
Vraag 1, 4 en 11 invullen.
Formulier wijziging studiefinanciering meen ik uit het blote hoofd.quote:Op zaterdag 5 april 2008 11:42 schreef ColdFeet het volgende:
Misschien een domme vraagIk ga me maandag uitschrijven bij de universiteit omdat ik afgestudeerd ben. Dinsdag lever ik m'n OV-kaart in omdat ik daarna op vakantie ga.
Moet ik nu nog meer dingen regelen met de IB-Groep? Me daar ook uitschrijven, mijn bescheiden lening stopzetten? Of gaat dat automatisch?
(ik vond geen uitschrijfformulier op hun website nl).
Hoe bedoel je? In de zomervakantie? Dan krijg je nog steeds je stufi hoor. Die krijg je 12keer/jaar.quote:Op maandag 14 april 2008 00:48 schreef Nosh het volgende:
Weet iemand of de studiefinanciering/lening doorloopt, nadat het academische jaar afgelopen is?
Dánk je.quote:Op maandag 14 april 2008 12:46 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
Hoe bedoel je? In de zomervakantie? Dan krijg je nog steeds je stufi hoor. Die krijg je 12keer/jaar.
nee volgens ibgroep.nl is het maximum ¤ 208,63 en een basisbeurs ¤ 91,81. Bij mbo is een basisbeurs ¤ 72,39 maar een aanvullende beurs maximum ¤ 294,89. Wie kan mij dit uitleggen?quote:Op donderdag 17 april 2008 17:04 schreef lienelien het volgende:
Maar dat de aanvullende beurs lager is kan bv komen doordat het inkomen van je ouders gestegen is?
Doe je na je HBO een volwaardige 2jarige Master opleiding bij de universiteit dan heb je recht op een jaar extra prestatiebeurs. Let wel, je moet dan ook echt die 2 jaar als masterstudent staan ingeschreven.quote:Op donderdag 17 april 2008 17:04 schreef lienelien het volgende:
Iemand die hbo doet, krijgt maar 4 jaar stufi, en moet een master zelf betalen..
Nee hoor. De OV kaart is wel geldig inde zomermaand, alleen als kortingskaart.quote:Op woensdag 23 april 2008 11:29 schreef JeroenV het volgende:
Oke, thnx!
En maakt het dan nog uit dat je OV in Nederland eigenlijk niet geldig zou zijn vanaf 16 juli tot midden augustus?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |