Hij werkt. Z'n collega's zijn lamballen. Denk ik.quote:Op vrijdag 14 maart 2008 18:21 schreef Bartholomeus het volgende:
Dus je werkt bij de Kwikfit. En je bent er trots op...
Ja dat is nou typisch kwik fit, ze pretenderen een autobedrijf te zijn terwijl er maar een zeer select aantal dingen aan een auto gedaan kan worden, omdat de monteurs er de ballen verstand er van hebben.quote:Op vrijdag 14 maart 2008 18:19 schreef Daffodil31LE het volgende:
En dan ga je naar een Kwik-Fit met de eenvoudige vraag of ze eventjes de olie van je automatische bak willen vervangen, krijg je te horen dat dat specialistisch werk is...
Ja ik werk er en nee ik ben er niet trost op en heb ook niet de kwik fit mentaliteit gelukkig.quote:Op vrijdag 14 maart 2008 18:24 schreef Daffodil31LE het volgende:
[..]
Hij werkt. Z'n collega's zijn lamballen. Denk ik.
Ja dat is nodig, elke maand moet er een bepaald bedrag verdient worden. Laten we voor het gemaakt even uitgaan van een omzet van 50.000 euro, over al het geld wat daarboven verdient word kunnen de manager en zijn assistent een bonus krijgen (over alles boven de 50k). Dus het lijkt me logisch dat je dan zoveel mogelijk probeert te verkopen.quote:Op vrijdag 14 maart 2008 18:25 schreef SuperShark het volgende:
Ik heb een vraag:
- Is het nou echt nodig elke klant ongenadig af te zetten, met over het algemeen matige service ?
nee niets verkapts, ik werk er meer ook niet. Denk ook niet dat de directie blij is dat ik dit doequote:Op vrijdag 14 maart 2008 18:53 schreef tevebe het volgende:
Verkapt klanten(on)tevredenheidsonderzoek?
Volgens mij is het niet een woord maja
Herkenbaar!quote:
Dat dus. Ik ben dan maar naar de plaatselijke DHZ-garage gegaan. Auto op de brug, drie boutjes los, deksel eraf, zeefje eruit. Ontluchtingsbout los en de oude ATF (die de kleur van cola had (!)) eruit. Eventjes de motor aanzetten om er nog een halve liter extra uit te persen. Filter en magneet gereinigd en alles weer in elkaar gedraaid. Paar liter verse ATF erin en motor laten draaien. Met draaiende motor bijgevuld tot net onder maximum op de peilstok. Klaar. Half uurtje werk.quote:Op vrijdag 14 maart 2008 19:05 schreef kwikfit het volgende:
[..]
Ja dat is nou typisch kwik fit, ze pretenderen een autobedrijf te zijn terwijl er maar een zeer select aantal dingen aan een auto gedaan kan worden, omdat de monteurs er de ballen verstand er van hebben.
Wij noemen een grote beurt bij kwik fit onderling ook wel de kleinste grootste beurt van nederland, dit omdat er eigenlijk geen reet aan je auto gedaan wordt. Er word wel een zogenaamde check list afgewerkt maar dit zijn vrijwel allemaal controle punten die de APK keurmeester invult en dus toch al gedaan moesten worden voor de APK.
Leuk weetje is trouwens dat oliewissels de grootste schadepost bij kwik fit zijn, terwijl het maar 10% uitmaakt van het werkaanbod.
Ik heb in mijn 'carriere' als heel wat motoren in de soep zien lopen doordat er geen,te weing of de verkeerde olie in de auto werd gedaan.
Banden op pompen kan ik juist wel weer aanraden!quote:Op vrijdag 14 maart 2008 18:57 schreef eevebe het volgende:
bij de kwikfit laat ik mn banden nog niet eens oppompen.
bij wijze van spreken natuurlijk, dat doe ik altijd bij het tankstation
Voor mij verdient het nu eventjes best wel goed, maar ik blijf er ook niet lang meer vrees ik.quote:Op vrijdag 14 maart 2008 19:12 schreef tevebe het volgende:
Waarom blijf je er werken? Heb je het zo goed naar je zin daar?
Oh ja. Ook leuk: Jullie Belgische collegae van Auto5 of Midas zijn daar ook zo goed in. Wil je vier nieuwe banden? Geen probleem. Die staan in het rek met een prijskaartje eraan. Dus je rekent even en komt tot de conclusie dat je dat bedrag in je portemeja hebt. Dan liggen de banden erop en krijg je de rekening. Moet je alsnog pinnen omdat ze een aantal zaken "vergeten" zijn te melden. Zoals brughuur, montagekosten, nieuw ventieltje * 4 en balanceren....quote:Op vrijdag 14 maart 2008 19:16 schreef kwikfit het volgende:
[..]
Banden op pompen kan ik juist wel weer aanraden!![]()
De pompen die we gebruiken zijn altijd wel heel nauwkeurig en het is nog gratis ook.
Veel mensen zijn denk ik op de hoogte van de onkunde daar.quote:Op vrijdag 14 maart 2008 19:17 schreef kwikfit het volgende:
[..]
Voor mij verdient het nu eventjes best wel goed, maar ik blijf er ook niet lang meer vrees ik.
Het gaat trouwens ook niet zo goed met kwik fit, er word de laatste maanden erg veel verlies geleden door veel filialen.
brughuur ? haha wat een afzettersquote:Op vrijdag 14 maart 2008 19:20 schreef Daffodil31LE het volgende:
[..]
Oh ja. Ook leuk: Jullie Belgische collegae van Auto5 of Midas zijn daar ook zo goed in. Wil je vier nieuwe banden? Geen probleem. Die staan in het rek met een prijskaartje eraan. Dus je rekent even en komt tot de conclusie dat je dat bedrag in je portemeja hebt. Dan liggen de banden erop en krijg je de rekening. Moet je alsnog pinnen omdat ze een aantal zaken "vergeten" zijn te melden. Zoals brughuur, montagekosten, nieuw ventieltje * 4 en balanceren....
Echt, de gemiddelde bandenboer durft zoiets niet.
Door schade en schande wijs geworden denk ikquote:Op vrijdag 14 maart 2008 19:21 schreef tevebe het volgende:
[..]
Veel mensen zijn denk ik op de hoogte van de onkunde daar.
ik laat liever mn olie verversen bij de media markt dan bij de kwikfitquote:Op vrijdag 14 maart 2008 19:25 schreef kwikfit het volgende:
[..]
Door schade en schande wijs geworden denk ik![]()
Kwik fit is een beetje net als media markt, je weet dat het geen fantastisch bedrijf is maar je denkt dat je er lekker goedkoop uit bent en dus ga je er toch maar heen.
Tja bij MediaMarkt kan ook iedere boer je iets aansmeren zonder echt verstand ervan te hebben. Alleen daar werken soms nog vrouwen dus al meer reden voor mij om daar te komen.quote:Op vrijdag 14 maart 2008 19:25 schreef kwikfit het volgende:
[..]
Door schade en schande wijs geworden denk ik![]()
Kwik fit is een beetje net als media markt, je weet dat het geen fantastisch bedrijf is maar je denkt dat je er lekker goedkoop uit bent en dus ga je er toch maar heen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |