Nou zou ik toch liever mijn auto naar de Aldi brengen dan naar de kwikfitquote:Op maandag 27 november 2006 19:02 schreef BttD het volgende:
Tering, hoe krijgen ze dat voor elkaar.
Nou ja, de KWIKFIT, de ALDI onder de garages
Dus? Staat toch leuker vergeleken met een wieldop. Daarnaast heb ik niet om die kras gevraagd, het is immers een nieuwe auto!quote:Op maandag 27 november 2006 19:07 schreef El_Rolando het volgende:
Het is maar een fabrieksvelg...
Jij denkt zeker dat die dingen gratis zijn.quote:Op maandag 27 november 2006 19:21 schreef Willy84 het volgende:
een velg, dat je je er druk om kan maken.
quote:Op maandag 27 november 2006 19:21 schreef Willy84 het volgende:
een velg, dat je je er druk om kan maken.
De band hoeft er niet vanaf idd, maar het is makkelijker als je dat wel doet, je kan er dan iets makkelijker bijquote:Op maandag 27 november 2006 19:54 schreef Acryl het volgende:Je hebt gewoon een stoeprand geraakt en geeft gewoon de kwikfit de schuld.
Om een prop erin te knallen hoeft de band er geeneens af, dus zou niet weten waar de schade vandaan komt.
(Tenzij die slimbo de band er wel af heeft gehaald en het bandenapperaat verkeerd heeft ingesteld.)
Hoe dan ook: Kwik-Fit![]()
![]()
Lijkt wel een collega van mequote:Op maandag 27 november 2006 19:26 schreef cheqy het volgende:
Laatst mijn auto bij de kwikfit gebracht voor de keuring, 720 euro aan kosten.![]()
![]()
Van 800 naar 100??quote:Op maandag 27 november 2006 20:06 schreef dronkeykong het volgende:
[..]
Lijkt wel een collega van me![]()
![]()
Ook keuring kwikfit 800 euro toen naar een andere garage totaal 100 euro kwijt incl apk
Stelletje oplichters
Er wordt bedoelt dat de band niet van de velg af hoeft...niet de velg van de autoquote:Op maandag 27 november 2006 19:58 schreef Webcrowler het volgende:
[..]
De band hoeft er niet vanaf idd, maar het is makkelijker als je dat wel doet, je kan er dan iets makkelijker bij
een idd, kwik-fit --> kwik - shit![]()
quote:Op maandag 27 november 2006 21:37 schreef cheqy het volgende:
[..]
Van 800 naar 100??
Bedankt, nu voel ik me nog meer kut.![]()
![]()
En je was niet zo nuchter om te denken van, goh duur? Ergens anders even laten keuren?quote:Op maandag 27 november 2006 19:26 schreef cheqy het volgende:
Laatst mijn auto bij de kwikfit gebracht voor de keuring, 720 euro aan kosten.![]()
![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |