ja vindt het belachelijk en ze hebben hem ook zonder pardon weg gehaald van de sitequote:Op dinsdag 15 april 2008 17:58 schreef tong80 het volgende:
Elftalleider wat vind je ervan dat we op de NIVO site geen eigen Forum hebben. Dat is is toch belachelijk ?
Weer via strafschoppen, tja ik zei het het is echt geen slechte ploegquote:Op dinsdag 15 april 2008 23:43 schreef F1Bas het volgende:
Hpayne, je hoeft je niet te schamen
Glanerbrug - Quick '20 2-2 Glanerbrug w.n.s. 7-6
Allemaal zo goed als rond, behalve die Axwijk.quote:[b]
Dus Ferdinand Katipana, Giorgio Berkleef en Jasper Bolland in de belangstelling van de Vogels? Iwan Axwijk van Haarlem werd enkele weken terug gelinkt aan de Vogels, vandaar F1Bas.
quote:LRC Leerdam: verliezen is geen optie
Het LRC Leerdam van coach Michel Langerak wacht morgen op het eigen sportpark Bruinsdeel de kraker tegen Nunspeet. ,,Ik zie het als een uitgelezen mogelijkheid om een belangrijke stap richting lijfsbehoud te zetten,’’ aldus Langerak.
LEERDAM
Verliezen is voor beide ploegen gezien de stand op de ranglijst in de hoofdklasse B absoluut geen optie. LRC en Nunspeet delen momenteel de twaalfde plaats - aan het einde van de rit betekent dat een p/d- wedstrijd - met negentien punten. Eerder in Nunspeet sleepte de Leerdamse promovendus een 1-1 gelijkspel uit het vuur. ,,We zullen een stukje onverzettelijkheid moeten tonen. Nunspeet is fysiek ijzersterk,’’ weet Langerak. De thuisploeg mist Maarten van Gelderen, Ronald Visser en Sebastiaan Gielens door blessures, Frank Wielenga is een twijfelgeval.
Het LRC Leerdam van coach Michel Langerak wacht morgen op het eigen sportpark Bruinsdeel de kraker tegen Nunspeet. ,,Ik zie het als een uitgelezen mogelijkheid om een belangrijke stap richting lijfsbehoud te zetten,’’ aldus Langerak. Verliezen is voor beide ploegen gezien de stand op de ranglijst in de hoofdklasse B absoluut geen optie. LRC en Nunspeet delen momenteel de twaalfde plaats - aan het einde van de rit betekent dat een p/d- wedstrijd - met negentien punten. Eerder in Nunspeet sleepte de Leerdamse promovendus een 1-1 gelijkspel uit het vuur. ,,We zullen een stukje onverzettelijkheid moeten tonen. Nunspeet is fysiek ijzersterk,’’ weet Langerak. De thuisploeg mist Maarten van Gelderen, Ronald Visser en Sebastiaan Gielens door blessures, Frank Wielenga is een twijfelgeval.
Valt tegen hoor, zitten sterke clubs tussen! Ik weet natuurlijk niet hoe het nu zit, maar een paar jaar terug waren er een paar verenigingen die aardig konden ballen. (SVZW, Berkum, CSVA)quote:Op vrijdag 18 april 2008 16:41 schreef HPayne het volgende:
PD Hoofdklasse B tegen Klasseperiodekampioen 1D, is gunstig lijkt me.
Wij degradeerden toen bijna. Jaar er op promoveerden we. Misschien niet de grootste namen maar een erg sterke klasse. Nijkerk promoveerde daaruit en worden nu waarschijnlijk kampioen in de hoofdklasse.quote:Op vrijdag 18 april 2008 18:03 schreef deejaylethal het volgende:
[..]
Valt tegen hoor, zitten sterke clubs tussen! Ik weet natuurlijk niet hoe het nu zit, maar een paar jaar terug waren er een paar verenigingen die aardig konden ballen. (SVZW, Berkum, CSVA)
1d is een hele sterke klasse hoor, daar loopt gewoon heel veel kwaliteit rond. Nijhuis is een man waaraan de Nunspeters geen gemakkelijke middag zullen hebben.Heeft er iets van 25 inliggen. Dronten deed hoog mee in 1e en degradeerde in 1d. 1e is een hele matige klasse (op Harkema na natuurlijk), 1d heeft goed voetballende ploegen. Urk was dit jaar in 1d waarschijnlijk rechtstreeks gedegradeerd, in 1e eindigen ze bij de eerste 5. Ik hoop voor Van Dijkhuizen dat hij een pd wedstrijd haalt met Nunspeet, veel hoger zal er niet inzitten.quote:Op vrijdag 18 april 2008 16:41 schreef HPayne het volgende:
PD Hoofdklasse B tegen Klasseperiodekampioen 1D, is gunstig lijkt me.
Nee joh, DOVO promoveerde daaruit. Nijkerk eerder idd, maar das alweer ff terug.quote:Op vrijdag 18 april 2008 18:29 schreef tong80 het volgende:
[..]
Wij degradeerden toen bijna. Jaar er op promoveerden we. Misschien niet de grootste namen maar een erg sterke klasse. Nijkerk promoveerde daaruit en worden nu waarschijnlijk kampioen in de hoofdklasse.
Is ook effe terug dat we daar speelden.quote:Op vrijdag 18 april 2008 22:04 schreef deejaylethal het volgende:
[..]
Nee joh, DOVO promoveerde daaruit. Nijkerk eerder idd, maar das alweer ff terug.
weet ik ik bedoelde ook eigenlijk in de zin van, het had erger gekund. Nunspeet speelde eerder ook altijd in 1D. En SVZW Apeldoorn en Putten waren/zijn sterke ploegen.quote:Op vrijdag 18 april 2008 20:48 schreef GeorgKacher het volgende:
[..]
1d is een hele sterke klasse hoor, daar loopt gewoon heel veel kwaliteit rond. Nijhuis is een man waaraan de Nunspeters geen gemakkelijke middag zullen hebben.Heeft er iets van 25 inliggen. Dronten deed hoog mee in 1e en degradeerde in 1d. 1e is een hele matige klasse (op Harkema na natuurlijk), 1d heeft goed voetballende ploegen. Urk was dit jaar in 1d waarschijnlijk rechtstreeks gedegradeerd, in 1e eindigen ze bij de eerste 5. Ik hoop voor Van Dijkhuizen dat hij een pd wedstrijd haalt met Nunspeet, veel hoger zal er niet inzitten.
Het is echt een drama momenteel, kan nog wat worden volgende week met de derbyquote:Op zaterdag 19 april 2008 19:33 schreef methodmich het volgende:
En de Vogels blijven maar verliezen. Geen inzet F1Bas?
Keertje minder naar Zeelandquote:Op zondag 20 april 2008 01:23 schreef Da_Sandman het volgende:
Kloetinge weer verloren, GPC Vlissingen volgend jaar alweer de op één na hoogste club in Zeeland.
Robin de Pagter van Kloetinge zal n.a.w. het voorbeeld van Niemantsverdriet, Siereveld en Mallie gaan volgen en naar VC Vlissingen gaan...
Kloetinge veld is inderdaad een verschrikkingquote:Op zondag 20 april 2008 01:26 schreef F1Bas het volgende:
[..]
Keertje minder naar Zeeland![]()
Ik zal dat knollenveld missen als kiespijn.
Nee dat is voor mij nieuw...quote:Op zaterdag 19 april 2008 19:31 schreef GeorgKacher het volgende:
@ HPayne Er gaan twee spelers van Nunspeet naar DOS zo hoorde ik vandaag, weet jij wie?
Volgende week kom ik kijken, daarna door naar DOVO. Denk ook dat de titel nu voor Spakenburg is. Hoewel GVVV maakt ook nog goede kans.quote:Op zondag 20 april 2008 00:45 schreef F1Bas het volgende:
[..]
Het is echt een drama momenteel, kan nog wat worden volgende week met de derby![]()
Tot overmaat van ramp worden die blauwen ook nog kampioen, die dag ben ik ieder geval niet in het dorp
Berkum werd dat jaar kampioen en VRC degradeerde volgens mij, wij speelde toen in de nacompetitie tegen WVF en de finale tegen Veensche Boys trainer van hun is nu ass trainer bij de vogels, Berkum degradeerde een jaar later weer uit de hoofdklassequote:Op vrijdag 18 april 2008 22:08 schreef tong80 het volgende:
[..]
Is ook effe terug dat we daar speelden.
Laten we het hopenquote:Op maandag 21 april 2008 12:37 schreef deejaylethal het volgende:
(zeker aangezien ik hen op dit moment 40% kans geef om kampioen te worden)
dood of de gladiolen dan maarquote:Op maandag 21 april 2008 12:37 schreef deejaylethal het volgende:
Ik ben niet in Veenendaal en heb geen zin om voor drie kwartier helemaal vanuit Nijmegen te komen. Zes euro voor GVVV is me namelijk iéts teveel (ongeveer ¤5,75).
Ik wens jullie veel succes, maar vrees toch wel. GVVV is zeer in vorm!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |