Volgens VoZ hebben ze vijf prima kansen laten liggen. Sparta Nijkerk dan dus.quote:Op zaterdag 5 april 2008 23:45 schreef tong80 het volgende:
Nijkerk kwam er niet aan te pas. Kans op kans van NIVO. Een mirakel dat we niet met 4-0 wonnen.
Volgende week is het voor jullie belangrijk, om weer op voorsprong te komen, en het in eigen hand te kunnen houden.quote:Op zondag 6 april 2008 15:20 schreef Gudde het volgende:
Als de laatste plaats maar niet in zicht komt zie ik het nog zonnig in, de nacompetitie moet te overleven zijn.
Maar ach, over 2 weken gewoon weer 3 punten boven Nunspeet hoor
Ik maakte ook maar een grapjequote:Op zondag 6 april 2008 15:09 schreef methodmich het volgende:
[..]
Volgens VoZ hebben ze vijf prima kansen laten liggen. Sparta Nijkerk dan dus.
Ja we hadden echt niks te vertellen (zie verslag in nivo topic), maar ja zo zie je maar dat doelpunten maken ook een kwaliteit is, het was ook erg onrustig in de kleedkamer van sparta nijkerk na de wedstrijd !!quote:Op maandag 7 april 2008 00:59 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ik maakte ook maar een grapje
We hebben één kans gehad
Is het werkelijk zo'n ramp?quote:Op dinsdag 8 april 2008 23:25 schreef F1Bas het volgende:
Keeper Bovo van IJsselmeervogels naar LRC. Gecondoleerd met de slechtste keeper van de hoofdklasse.
Het lijkt zelfs met de week erg te worden. Hij maakt ook steeds meer blunders.quote:
En Danny Lücke zal bij Bennekom vertrekken om de opengevallen plaats onder de lat van RKHVV op te vullen. Daar zal Stefan Toonen namelijk weg gaan om bij Feyenoord te gaan keepen.quote:
We nemen denk ik gewoon de toto van afgelopen week voor deze wedstrijd, jij bent namelijk de enige met een voorspelling.quote:Op vrijdag 11 april 2008 18:47 schreef Dennus-F het volgende:
DOVO - LRC (DOVO)
quote:Op vrijdag 11 april 2008 16:40 schreef Elftalleider het volgende:
DOVO DOVO DOVO DOVO......zo nu zullen ze er voor gaan !!!
quote:Jean Philip Becht tevreden met SHO
Jean Philip Becht (27), die onlangs te horen kreeg dat LRC Leerdam niet met hem verder wilde, heeft in het Oud-Beijerlandse SHO een nieuwe club gevonden.
ANDRÉ VALK
LEERDAM
,,Ik heb contact gehad met de trainer (Bill Tukker, AV), nadat hij vernomen had dat ik zou breken met LRC,’’ zegt Becht, die voor de huidige voetbaljaargang van Kozakken Boys naar Leerdam overstapte. ,,En aan de gesprekken die we gevoerd hebben, heb ik een positief gevoel overgehouden. Bovendien wilde ik wel enigszins in de buurt van mijn woonplaats Roosendaal blijven. En dan is de spoeling qua clubs op niveau best dun. Bij Kozakken Boys heb ik al gezeten, bij LRC moet ik weg en een club als ASWH gaat voor topspitsen.’’
Met SHO is Jean Philip Becht echter zeer tevreden. ,,Ik weet uiteraard dat de club op het punt staat naar de eerste klasse te degraderen. Maar SHO heeft, net als ik, absoluut ambities. Het wil binnen één jaar terug naar de hoofdklasse. De organisatie is ook al op hoofdklasse-niveau, alles is er tip-top geregeld. En als er veel spelers vertrekken, weet ik zeker dat er voor aanvulling wordt gezorgd. Soms moet je één stap terug doen, om er twee vooruit te kunnen zetten.’’
Hoewel Becht lange tijd als centrumverdediger fungeerde, heeft SHO hem gehaald als spits. ,,Ik moet het aanspeelpunt voorin worden,’’ meldt de oud-speler van Terneuzense Boys (jeugd), NAC en Kloetinge. ,,Al kan men mij in geval van nood natuurlijk ook achterin gebruiken. Daar heb ik heel mijn voetbalopleiding, bij NAC, genoten.’’
Maar eerst wil Jean Philip Becht, die dit seizoen als een komeet uit de startblokken schoot en zelfs enige weken topschutter van alle hoofdklassen was, LRC voor het hoogste amateurniveau behouden. ,,De tweede competitiehelft verloopt heel anders dan ik me had voorgesteld,’’ spreekt Becht, die vanmiddag in Veenendaal tijdens het inhaalduel tegen DOVO met een lichte hamstringblessure aan de kant zal blijven. ,,We hebben met veel blessures te maken gehad. En wat toen allemaal meezat, zit nu net allemaal tegen. Maar hoewel ik vertrek zal ik me voor de volle honderd procent voor LRC blijven inzetten. Zo zit ik gewoon in elkaar.’’
Nee joh, volgende week blijven de punten mooi in Leerdam!quote:Op zaterdag 12 april 2008 18:03 schreef HPayne het volgende:
Jammer maar is nog te overbruggen. Volgende week er bovenop
Nou, je had in Rotterdam altijd Zwart-Wit '28. Roemruchte club, vreselijk ten einde gekomen.quote:
Ik heb nog tegen Zwart Wit gespeeld. Maar die fuseerden.quote:
Twijfelachtig, als het aan hem en LRC ligt wel denk ik zo, ik snap alleen niet waarom Kozakken Boys hem zo graag aan z'n contract wil houden, het is niet zo dat 'ie daar heel vaak speelt volgens mij. Het was in ieder geval niet zo heel slim om halverwege het seizoen nog een jaar bij te tekenen.quote:Op zondag 13 april 2008 16:42 schreef methodmich het volgende:
[..]
Gudde, denk je dat Looijen gaat komen?
FC Lienden speelt in de zondaghoofdklasse Robbiequote:Op dinsdag 15 april 2008 17:06 schreef TerroRobbie het volgende:
Frank Hol van FC Lienden is nu op proef bij FC Den Bosch, iemand die er wat meer over kan vertellen ?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |