Wij spelen nergens meer om en als we zo slap als vandaag spelen kunnen jullie nog winnen ook.quote:Op zaterdag 5 april 2008 17:48 schreef tong80 het volgende:
Onze laatste wedstrijd is tegen jullie F1Bas
Ik hoop het niet. Wat een schijt clubquote:Op zaterdag 5 april 2008 23:48 schreef paultjuhhh het volgende:
Spakenburg gaat toch stiekem 1e worden
quote:Op zaterdag 5 april 2008 23:48 schreef paultjuhhh het volgende:
Spakenburg gaat toch stiekem 1e worden
Niets, maar gewoon het kan welquote:Op zaterdag 5 april 2008 23:54 schreef F1Bas het volgende:
[..]
Wat heb jij toch met die blauwen?
Met Tong kan ik praten
Je kunt hopen wat je wil. Maar wij gaan het redden.quote:Op zondag 6 april 2008 01:17 schreef HPayne het volgende:
Hele belangrijke overwinning vanmiddag, en bovendien terecht. Er was weer strijd aanwezig en redelijk voetbal. Nu moet ik ook zeggen dat Hoek vandaag best tegenviel, ookal spelen ze bijna nergens meer voor.
Over 2 weken wordt echt een kraker uit bij LRC. Nu maar hopen dat DOVO volgende week geen fout maakt.
We kunnen het allebei nog reddenquote:Op zondag 6 april 2008 01:35 schreef tong80 het volgende:
[..]
Je kunt hopen wat je wil. Maar wij gaan het redden.
2 oren als het zou kunnen, als we er maar in blijven. En als ik elke keer lees dat NIVO weer gelijkspeelt met goed voetbal, waarom zou het dan niet een keer wel kunnen. Maargoed deal, wij winnen over 2 weken van LRC, en dan gaan jullie er overheen!quote:
Even los van jullie belangen... Ik vind dat LRC het wel verdient om in de hoofdklasse te blijven. Ik heb de ploeg goed zien voetballen dit jaar en positief aanvallend voetbal zien spelen. Het zou mijns inziens daarom een beetje ruff zijn om juist hén daarvoor niet te belonen.quote:
LRC speelde begin van het seizoen verrassend en fris, maar naar mijn idee is de verrassing er een beetje af, en de laatste tijd pakken ze nauwelijks punten meer. Maar ben het met je eens LRC is zeker een leuke nieuwkomer, met veel supporters.quote:Op zondag 6 april 2008 08:14 schreef deejaylethal het volgende:
[..]
Even los van jullie belangen... Ik vind dat LRC het wel verdient om in de hoofdklasse te blijven. Ik heb de ploeg goed zien voetballen dit jaar en positief aanvallend voetbal zien spelen. Het zou mijns inziens daarom een beetje ruff zijn om juist hén daarvoor niet te belonen.
Verder gun ik jullie het beste natuurlijk![]()
!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |