abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_57656451
Zou misschien wel een 1 april grap kunnen zijn.

http://forums.aswh.nl/showthread.php?t=75 trouwens, een overzicht van alle overschrijvingen tot nu toe. Als iemand een aanvulling heeft is die altijd welkom.
ASWH, de trots van de regio
www.thuisuiteten.nl
pi_57660496
Kemper blijft bij de Vogels
AFC Ajax, IJsselmeervogels & Indiana Pacers
  vrijdag 28 maart 2008 @ 08:27:20 #78
59819 deejaylethal
Nieuw voetbalseizoen
pi_57666481
Ik denk dat het een 1 april grap is... Hoewel ik al aangegeven heb dat ze dan toch iéts te vroeg waren .
Be your best
vv DOVO, AFC AJAX, FC Groningen
This Year: Dublin - Belfast - Barcelona - Paris - Lowlands
pi_57666511
@ HPayne Kaboord gaat van Dos naar Nunspeet, ik moet je teleurstellen het zal geen versterking zijn. Er gaat nog een gerucht dat er nog een andere speler van DOS zou vertrekken en dat er van nunspeet jongens naar DOS gaan, weet jij daar wat van. Welke spelers van nunspeet het zouden zijn weet ik overigens niet.
pi_57670676
Hmm nee heb ik nog niks van gehoord. En die andere geruchten; misschien Josja Bolks terug? Ik weet ook niet of we daar blij mee moeten zijn. En van Nunspeet kant weet ik dat aanvallende middenvelder Yasser Dehnavi weggaat, en misschien verdediger Bram Zwaan. Vooral die laatste is een nuttige kracht.
Niet ontdenkbaar allemaal, Nunspeet heeft weinig geld meer te makken, en tracht via connecties (Hans van Dijkhuizen) spelers te ruilen. Wat is Kaboord voor speler Georg?

[ Bericht 22% gewijzigd door HPayne op 28-03-2008 12:41:39 ]
Rockwerchter, Noorwegen, Spanje
pi_57671396
Kabboord is een spits die alle opgelegde kansen die die krijgt mist. Technisch zeer beperkt, puur een voetballer die het moet hebben van inzet en zeer veel loopvermogen. Bolks heb ik niets van gehoord, wel een andere speler die bij Valk en Alleman niet goed ligt. En die jongen kan wel voetballen.
pi_57671535
quote:
Technisch zeer beperkt, puur een voetballer die het moet hebben van inzet en zeer veel loopvermogen.
Die lopen er al genoeg rond, dus ben benieuwd naar die andere. We zullen zien.
pi_57671654
Gerucht Emiel diender
pi_57675152
-1 voor Ajax en Geinoord, gaat echt nergens meer over bij de KNVB.
pi_57677226
Ze doen het gewoon vrolijk weer dus.... En Groningen - Roda JC dan, onlangs in de eredivisie? Zal vast niet minder erg zijn geweest....

Mooi nieuws voor de Vogels van Kemper.

De -1 van Ajax en Geinoord is niet ongunstig voor Gudde (LRC), Mascleta (Kloetinge), HPayne (Nunspeet) en tong en elftalleider (Nivo) uiteraard.
www.thuisuiteten.nl
  Trouwste user 2022 vrijdag 28 maart 2008 @ 20:22:00 #86
7889 tong80
Spleenheup
pi_57680569
quote:
Op vrijdag 28 maart 2008 16:03 schreef F1Bas het volgende:
-1 voor Ajax en Geinoord
Waarom

Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
pi_57681010
quote:
Op vrijdag 28 maart 2008 20:22 schreef tong80 het volgende:

[..]

Waarom

http://www.voetbalopzaterdag.com/?nid=3581
  Trouwste user 2022 vrijdag 28 maart 2008 @ 20:43:15 #88
7889 tong80
Spleenheup
pi_57681170
Ok, bedankt

Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
pi_57690281
quote:
Op vrijdag 28 maart 2008 17:38 schreef methodmich het volgende:

De -1 van Ajax en Geinoord is niet ongunstig voor Gudde (LRC), Mascleta (Kloetinge), HPayne (Nunspeet) en tong en elftalleider (Nivo) uiteraard.
Toch leuk zo al die concurrenten in dit topic bij elkaar. Toch zullen we van 1 of meer afscheid moeten nemen binnenkort.
pi_57690340
quote:
Op zaterdag 29 maart 2008 02:57 schreef HPayne het volgende:

[..]

Toch leuk zo al die concurrenten in dit topic bij elkaar. Toch zullen we van 1 of meer afscheid moeten nemen binnenkort.
Ik ben het niet

Je weet me morgen wel te vinden hè.
  Redactie Frontpage / Weblog zaterdag 29 maart 2008 @ 10:59:23 #91
80791 crew  Paul
Winnaar 5 FOK-awards 2022
pi_57692342
Gaat Spakenburg winnen vandaag ?
Winnaar FOK-Eredivisie-Toto 2025
pi_57692831
Ze zullen wel moeten om de druk op Sparta Nijkerk hoog te houden. Gaan ze nog een interim-trainer benoemen of gaat het intern opgelost worden?
www.thuisuiteten.nl
pi_57698313
Kon helaas niet komen Bas ben ziek En dr blijft Nunspeet ook niks bespaard dit seizoen, opnieuw een tegendoelpunt in blessuretijd, wat de 3-2 voor de Vogels betekend. En Nunspeet weet opnieuw niet een voorsprong vast te houden. Tegen IJsselmeervogels thuis doelpunt in blessuretijd, Hoek uit, Nivo Sparta uit, Dovo thuis, Sparta Nijkerk uit, Bennekom thuis, en nu dus weer
  Trouwste user 2022 zaterdag 29 maart 2008 @ 18:08:07 #94
7889 tong80
Spleenheup
pi_57699494
Hebben wij ook al heel het seizoen last van hoor. Wij ook met 3-2 verloren. 3-0 achter toch nog terug kunnen knokken. Maar al met al een terechte nederlaag.

pi_57700835
quote:
Op zaterdag 29 maart 2008 17:04 schreef HPayne het volgende:
Kon helaas niet komen Bas ben ziek En dr blijft Nunspeet ook niks bespaard dit seizoen, opnieuw een tegendoelpunt in blessuretijd, wat de 3-2 voor de Vogels betekend. En Nunspeet weet opnieuw niet een voorsprong vast te houden. Tegen IJsselmeervogels thuis doelpunt in blessuretijd, Hoek uit, Nivo Sparta uit, Dovo thuis, Sparta Nijkerk uit, Bennekom thuis, en nu dus weer
Was wel een verdiende overwinning. De eerste helft was nog matig maar in de 2e helft werden 3-4 grote kansen gemist, voor door Jeffrey Winter. Jullie 2-1 was erg onverdiend en een super blunder van onze keeper, die liet een terugkopbal zo door zijn benen heen gaan

In de eerst helft werd voor Nunspeet nog een doelpunt afgekeurd, er leek in eerste instantie niet veel aan de hand maar er protesteerde ook niemand van Nunspeet dus zal toch wel terecht zijn geweest.

Scheids floot warrig maar daar hadden beide clubs last van.
pi_57700910
Ik hoorde het ja van die blunder Zal er komisch hebben uitgezien. Ja en geloof best dat de overwinning terecht was. Maar toch weer zonde dat het in de laatste minuut moet gebeuren.
Het leedvermaak zal trouwens groot zijn geweest daar, met de blauwen die 5-1 aan hun broek krijgen
pi_57701065
Spakenburg opvallend dik ingeblikt inderdaad. Onderin weinig clubs die goede zaken doen.
www.thuisuiteten.nl
pi_57701088
quote:
Op zaterdag 29 maart 2008 19:19 schreef HPayne het volgende:
Ik hoorde het ja van die blunder Zal er komisch hebben uitgezien. Ja en geloof best dat de overwinning terecht was. Maar toch weer zonde dat het in de laatste minuut moet gebeuren.
Het leedvermaak zal trouwens groot zijn geweest daar, met de blauwen die 5-1 aan hun broek krijgen
Dat kan je wel zeggen ja
Terwijl ze ook nog 1-0 voorkwamen....Dit gaat Sparta niet meer weggeven toch?

Nog maar 2 punten achter op Spakenburg trouwens.

edit: Willem van Hanegem zat trouwens vandaag weer op de tribune bij ons.

[ Bericht 4% gewijzigd door F1Bas op 29-03-2008 22:20:13 ]
pi_57708524
quote:
Roy van Velzen naar Spakenburg en Rob Kabboord naar Nunspeet.

Datum: 29-03-2008

Roy van Velzen gaat Nunspeet na 4 seizoen verlaten. Roy is benaderd door Spakenburg en gaat volgend seizoen uitkomen voor de Blauwen. Het is voor Nunspeet erg jammer dat Roy ons gaat verlaten, maar we gunnen Roy deze stap van harte. Roy, bedankt voor je inzet en zorg er in de laatste wedstrijden voor dat we in de hoofdklasse blijven!

Verder is deze week bekend geworden dat Rob Kabboord (21) Nunspeet komt versterken. Rob is een middenvelder met veel diepgang en speelt al sinds zijn 17e in het eerste elftal van DOS Kampen. Rob, van harte welkom bij onze club!
Erg jammer van Roy van Velzen, maar opzich voor hem een mooie sportieve stap die hij zeker weten verdiend.
  Trouwste user 2022 zondag 30 maart 2008 @ 01:38:16 #100
7889 tong80
Spleenheup
pi_57708699
quote:
Op zaterdag 29 maart 2008 19:28 schreef F1Bas het volgende:

edit: Willem van Hanegem zat trouwens vandaag weer op de tribune bij ons.
Voor wie denk je ?

abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')