Daarin was ze vooral stuntvrouw en geen actrice. Nogal een verschil lijkt me.quote:Op zaterdag 15 maart 2008 14:24 schreef G-Mart het volgende:
[..]
In Death Proof was ze anders best aardig
Ze heeft ook aangegeven dat het een gastrolletje is van 1 episode. Was vooral voor de stunt.quote:Op zaterdag 15 maart 2008 15:44 schreef Shadowcat het volgende:
[..]
Daarin was ze vooral stuntvrouw en geen actrice. Nogal een verschil lijkt me.
En dat was ook prima en erg leuk, maar dan moet G-mart niet opeens gaan doen of ze nou een goede actrice is, want dat is ze dus niet. Wel een tof mens, maar een tenenkrommende actrice.quote:Op zaterdag 15 maart 2008 15:53 schreef chansadres het volgende:
[..]
Ze heeft ook aangegeven dat het een gastrolletje is van 1 episode. Was vooral voor de stunt.
Misschien heeft Ben zijn dood in scene gezet en is Jin nu ook een hitman voor Ben net als Sayid. En zo zijn er nog wel 100 scenario's te bedenken.quote:Op zaterdag 15 maart 2008 16:32 schreef Evil_Jur het volgende:
Lijkt me trouwens wel dat Jin echt dood is. Waarom zou hij op het eiland achter willen blijven? Weg van zijn vrouw en kind, lijkt me onwaarschijnlijk. Plus dat Sun echt lijkt te rouwen, niet een show voor de media / autoriteiten.
Bron?quote:Op zaterdag 15 maart 2008 15:11 schreef janspj het volgende:
Jammer van de tegenvallende kijkcijfers. Lost is voor de gemiddelde gewoon te moeilijk denk ik..
Omdat ie daarmee weet dat hij zijn vrouw en kind kan redden? Die moeten immers van het eiland af. En dat Sun echt aan het rouwen lijkt te zijn is niet zo gek als ze haar man op een eiland heeft achtergelaten en nooit meer zal zien.quote:Op zaterdag 15 maart 2008 16:32 schreef Evil_Jur het volgende:
Lijkt me trouwens wel dat Jin echt dood is. Waarom zou hij op het eiland achter willen blijven? Weg van zijn vrouw en kind, lijkt me onwaarschijnlijk. Plus dat Sun echt lijkt te rouwen, niet een show voor de media / autoriteiten.
Wel eens van Google gehoord? 10 seconden werk, luiaard.quote:
quote:Lost lost a mil from last week, hitting a new season low of 11.87 mil.
Overdrijven is ook een vak zeg.quote:Op zaterdag 15 maart 2008 15:57 schreef Shadowcat het volgende:
[..]
En dat was ook prima en erg leuk, maar dan moet G-mart niet opeens gaan doen of ze nou een goede actrice is, want dat is ze dus niet. Wel een tof mens, maar een tenenkrommende actrice.
quote:Op zaterdag 15 maart 2008 17:16 schreef Liquidootje het volgende:
Ach man, de kat van de overburen acteert nog beter dan dat hoerige kutwijf van een smerige achterlijke bastaard.
10 seconden als je weet met welke zoekwoorden je moet zoeken, ik kwam alleen de cijfers van meer dan een jaar oud tegen...quote:Op zaterdag 15 maart 2008 16:55 schreef Shadowcat het volgende:Wel eens van Google gehoord? 10 seconden werk, luiaard.
Dat zou verklaren waarom er niemand kwamquote:Op vrijdag 14 maart 2008 21:17 schreef Ascaroth het volgende:
Michael AKA Kevin Johnson zat natuurlijk in die grafkist uit Jacks flashforward.
Ik had vooraf wel zoiets van dat hij maar moest verzuipen.. Maar ik ben nu toch wel benieuwdquote:Op zaterdag 15 maart 2008 20:49 schreef Haunter het volgende:
Was wel sceptisch toen ik hoorde dat Michael terug kwam, maar nu ben ik wel nieuwsgierig wat hij meegemaakt heeft etc![]()
Eindelijk een medestander!quote:Op zaterdag 15 maart 2008 22:22 schreef Merkie het volgende:
Ik snap niet wat iedereen tegen Maikol heeft, in seizoen 1 vond ik 'm wel gers. En in seizoen 2 vond ik het ook wel verfrissend dat hij de enige was die niet met z'n luie reet op het strand ging zitten of ging chillen The Swan.
HAVE YOU SEEN MY BOIIIII??quote:Op zaterdag 15 maart 2008 22:22 schreef Merkie het volgende:
Ik snap niet wat iedereen tegen Maikol heeft, in seizoen 1 vond ik 'm wel gers. En in seizoen 2 vond ik het ook wel verfrissend dat hij de enige was die niet met z'n luie reet op het strand ging zitten of ging chillen The Swan.
Het wordt nog dit seizoen bekend wie in de kist lag...quote:Op vrijdag 14 maart 2008 22:12 schreef Shadowcat het volgende:
[..]
We zien over een jaar of 3 vanzelf wel of je gelijk had. Kan me niet voorstellen dat ze al voor ergens halverwege seizoen 6 of zo gaan onthullen welke dooie er in die kist zat.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |