Ja, daar zit elke tv-zender wel op te wachten.quote:Op zaterdag 15 maart 2008 00:48 schreef Haunter het volgende:
Volgens mij moet Lost het vooral hebben van het downloadende volk.
lekker figuur heb zequote:Op zaterdag 15 maart 2008 00:48 schreef Haunter het volgende:
Juliet![]()
Kijkcijfers in Amerika boeien mij totaal niet. Volgens mij moet Lost het vooral hebben van het downloadende volk.
Het zou je wel moeten boeien, want als deze trend zich doorzet kun je je geliefde Lost binnenkort wel vaarwel zeggen.quote:Op zaterdag 15 maart 2008 00:48 schreef Haunter het volgende:
Kijkcijfers in Amerika boeien mij totaal niet. Volgens mij moet Lost het vooral hebben van het downloadende volk.
Niks stoers aan.quote:Op zaterdag 15 maart 2008 00:51 schreef Shadowcat het volgende:
[..]
Het zou je wel moeten boeien, want als deze trend zich doorzet kun je je geliefde Lost binnenkort wel vaarwel zeggen.
Stoere praatjes vullen geen gaatjes.
Dat dus.quote:Op zaterdag 15 maart 2008 00:52 schreef jorienvdherik het volgende:
Zo serie blazen niet voortijdig op hoor.
dvd verkoop enz...
en einde is toch al aangekondigd in 2009 ofzo
Onder downloadend volk reken ik ook dvd-releases, in ieder geval niet live-kijkers in Amerika.quote:Op zaterdag 15 maart 2008 01:02 schreef Shadowcat het volgende:
"Volgens mij moet Lost het vooral hebben van het downloadende volk" is gewoon een aartsdomme opmerking, omdat dat geen enkele cent oplevert voor de producenten en de zender. Daar moeten ze dus juist helemaal niks van hebben, het kost ze alleen maar.
Dan moet je dat zeggen.quote:Op zaterdag 15 maart 2008 01:04 schreef Haunter het volgende:
[..]
Onder downloadend volk reken ik ook dvd-releases, in ieder geval niet live-kijkers in Amerika.
Wat dacht je van Las Vegas? Daar is hetzelfde mee gebeurd.quote:Op zaterdag 15 maart 2008 00:52 schreef jorienvdherik het volgende:
Zo serie blazen niet voortijdig op hoor.
dvd verkoop enz...
en einde is toch al aangekondigd in 2009 ofzo
Alles moet tegenwoordig via itunes gaan, anders hoor je er als zender er niet bijquote:Op zaterdag 15 maart 2008 07:31 schreef FoXje het volgende:
Waarom kan ik niet tegen betaling downloaden rechtstreeks bij ABC? Dan zou ik dat zeker doen, gegarandeerde kwaliteit en downloadsnelheid.
En volgens mij verkoopt Lost ook best aardig via itunes. Maar dat kan dan weer alleen in de VS. Als ze nou slim zijn verkopen ze de afleveringen ook hier in NL. Anders worden ze sowieso gedownload voor noppes en dan verdien er in ieder geval nog iets aan.quote:Op zaterdag 15 maart 2008 08:41 schreef Liquidootje het volgende:
[..]
Alles moet tegenwoordig via itunes gaan, anders hoor je er als zender er niet bij
Als ie dat zou doen, dan is meteen zijn cover weg. (op die boot weten ze niet dat hij van het eiland afkomt, of wel natuurlijk, maar dat zien we volgende week)quote:Op zaterdag 15 maart 2008 07:35 schreef FoXje het volgende:
Saaie ep. Maar wat doet Michael op die boot. Valt me mee dat ie niet meteen aan Desmond en Sayid vroeg: Have you seen my booooooooooooy? Where is WALLLLLLLLLLT?
![]()
Ik denk dat ze meer verdienen aan de verkoop van een seizoen aan een buitenlandse tv-zender (in dit geval Net 5). Overigens denk ik niet dat ze er in ieder geval nog iets aan gaan verdienen als ze het zo zouden doen, het blijft Nederland hequote:Op zaterdag 15 maart 2008 10:12 schreef Don_Gurgen het volgende:
[..]
En volgens mij verkoopt Lost ook best aardig via itunes. Maar dat kan dan weer alleen in de VS. Als ze nou slim zijn verkopen ze de afleveringen ook hier in NL. Anders worden ze sowieso gedownload voor noppes en dan verdien er in ieder geval nog iets aan.
Daar hoef je eigenlijk niet bang voor te zijn hoor, zon 15 mil vierwers per week ofsow.quote:Op zaterdag 15 maart 2008 08:49 schreef Isegrim het volgende:
Als ze Lost voordtijdig afblazen, word ik echt boos.Als ze dan maar wel vertellen hoe het afloopt.
Die gast heeft alle survivors misleid, enkele ervan vermoord en nu vertrouwen ze hemquote:Op zaterdag 15 maart 2008 10:20 schreef Nick-GizMo het volgende:
Sayid tegen Michael : "Nice to meet you"
Kwam een beetje over van, Eindelijk iemand hier die we kennen, en we vertrouwen je Micheal..
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Michael Scott: If I were joking, you'd be laughing. Do you look like you're laughing?
Dwight K. Schrute: Impossible to say. I can't see myself.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |