Waarom vroeg Sun de heletijd naar Jin tijdens de bevalling?quote:Op vrijdag 14 maart 2008 15:28 schreef Lonewolf2003 het volgende:
Jin is dood. Of zit nog op het eiland volgens sommige. Hij is geen Oceanic 6.
Het was voor een Chinees bedoeld en de panda is geloof ik het nationale symbool van Chinaquote:Op vrijdag 14 maart 2008 19:44 schreef PietjePuk007 het volgende:
Ik zat de hele aflevering te wachten op een grote conspiracy waarom Jin per se een panda moest hebben.
Los mijn vraag ook is opquote:Op vrijdag 14 maart 2008 19:47 schreef Shadowcat het volgende:
Suns verhaallijn = flashforward
Jins verhaallijn = flashback
Opgelost.
2008quote:Op vrijdag 14 maart 2008 15:33 schreef wjschreuder het volgende:
[..]
Op het graf staat "1974 - 2004", tevens zegt niemand dat Jin dood is - Sun zegt alleen "I miss you so much" en "I wish you could've been there".
Als Jin was doodgegaan, zou er niet 2004 op zijn graf hebben gestaan, maar 2008. Oftewel, zeer waarschijnlijk is Jin nog op het eiland.
Omdat ze waanideeen had van de pijn. Zelfde als waneer mensen God om steun vragen, die bestaat ook niet net als Jin. Gewoon om kracht te krijgen voor de bevalling.quote:
Dat snap ik ff niet? Charles Widmore heeft dat vliegtuig gefaked en dan lijkt het me dat die zelf de lijken regelt?quote:Op vrijdag 14 maart 2008 15:42 schreef Lonewolf2003 het volgende:
[..]
Omdat iemand die 324 lijken ergens vandaan kan halen nou niet bepaald een fris persoon is.
quote:
quote:Op vrijdag 14 maart 2008 15:33 schreef Shrien het volgende:
Mijn Zoë Bell, wat doe je !
één ding wat ik niet begrijp..
Kapitein: "Where exactly does one come across 324 dead bodies ?
And that is just one of the many reasons why we want Benjamin Linus"
Waarom moeten om die reden Ben hebben ?![]()
quote:Op vrijdag 14 maart 2008 15:33 schreef wjschreuder het volgende:
[..]
Op het graf staat "1974 - 2004", tevens zegt niemand dat Jin dood is - Sun zegt alleen "I miss you so much" en "I wish you could've been there".
Als Jin was doodgegaan, zou er niet 2004 op zijn graf hebben gestaan, maar 2008. Oftewel, zeer waarschijnlijk is Jin nog op het eiland.
quote:Op vrijdag 14 maart 2008 15:43 schreef SoupNazi het volgende:
We zagen Jin toch in die flashforward?
quote:Op vrijdag 14 maart 2008 16:35 schreef Reki het volgende:
Volgende week...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Enne heef Desmond zijn geheugen weer terug? Want hij lijkt Michael te herkennen. Alhoewel ze elkaar nooit ontmoet hebben?quote:Op vrijdag 14 maart 2008 18:41 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Zeer zeker.
mooi gedaan met die flashbacks en flashforwards.
Maar reden waarom ze Ben nodig hebben?
Misschien heeft Ben, de cover-up in actie gezet met dat nep vliegtuig?
zin in volgende weekquote:Op vrijdag 14 maart 2008 20:15 schreef Treveo het volgende:
[..]
Dat snap ik ff niet? Charles Widmore heeft dat vliegtuig gefaked en dan lijkt het me dat die zelf de lijken regelt?
Ik vraag me sterk af of sommige mensen meer dan één aflevering van Lost hebben hebben gezien. Wat een domme vragen allemaal, sorry hoor. En ik ben echt niet iemand die all wiki'ls leest, integendeel...Ten percent faster with a sturdier frame
Ik durfde het niet te zeggen.quote:Op vrijdag 14 maart 2008 20:25 schreef TC03 het volgende:
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
Enne heef Desmond zijn geheugen weer terug? Want hij lijkt Michael te herkennen. Alhoewel ze elkaar nooit ontmoet hebben?
[/spoiler]
[..]
[..]
[afbeelding]
Ik vraag me sterk af of sommige mensen meer dan één aflevering van Lost hebben hebben gezien. Wat een domme vragen allemaal, sorry hoor. En ik ben echt niet iemand die all wiki'ls leest, integendeel...
Soms vraag ik me inderdaad ook wel eens af of men wel oplet tijdens het kijken.quote:Op vrijdag 14 maart 2008 20:25 schreef TC03 het volgende:
Ik vraag me sterk af of sommige mensen meer dan één aflevering van Lost hebben hebben gezien. Wat een domme vragen allemaal, sorry hoor. En ik ben echt niet iemand die all wiki'ls leest, integendeel...
Van paar gasten hier (o.a. Symer geloof ik) begreep ik juist dat er door dat www.find815.com spel duidelijk was geworden dat Widmore het vliegtuig had gefaked...quote:Op vrijdag 14 maart 2008 20:31 schreef TC03 het volgende:En Ben heeft natuurlijk dat wrak gefaked, omdat hij niet wilt dat het eiland gevonden wordt. En daarom willen ze Benjamin Linus hebben, omdat ze die 320 lijken niet kunnen verklaren. Snap ook niet hoe je die link niet kan leggen, ze zeggen het nog expliciet deze aflevering.
quote:Voor het gemak neem ik maar even aan dat Abbadon voor hetzelfde bedrijf werkt dat ook dat vliegtuigwrak gefaked heeft (dat was het bedrijf van Penny's pa) door die foto van Pen en Des en door de manier waarop Abbadon reageerde toen Naomi naar overlevenden van 815 vroeg.
Daarom dacht ik al die tijd dat Widmore dat vliegtuig had gefaked en niet Ben...quote:Dat werd in de afl van vorige week geïmpliceerd. Het schip dat 815 vond kreeg die coördinaten van die locatie toegestuurd van het bedrijf van Penny's pa. Dus iemand wist precies waar dat ding zou liggen. Hoe kan iemand precies weten waar iets (met neppe lijken) ligt, als ze het niet zelf daar gepland hebben?
Al zou dat zo zijn, Withmore zou dat niet tegen de bemanning vertellen. Withmore wilt dan om een andere reden Benjamin hebben.quote:Op vrijdag 14 maart 2008 20:40 schreef Treveo het volgende:
Paar quotes van Symer, ik heb het geplakt in mijn notepad:
[..]
[..]
Daarom dacht ik al die tijd dat Widmore dat vliegtuig had gefaked en niet Ben...
Eigenlijk moet ik ook niet teveel naar de anderen luisterenquote:Op vrijdag 14 maart 2008 20:43 schreef TC03 het volgende:
[..]
Al zou dat zo zijn, Withmore zou dat niet tegen de bemanning vertellen. Withmore wilt dan om een andere reden Benjamin hebben.
Don't trust the captain!quote:Op vrijdag 14 maart 2008 20:31 schreef TC03 het volgende:
Je bent echt superdom als je Sun ziet huilen bij het graf van Jin en dan denkt dat Jin in een flash-forward zat. Dat je dan even niet ziet dat hij een telefoon uit 1983 heeft en schreeuwt dat ie pas twee maanden getrouwd is zie ik dan nog door de vingers. Snap gewoon echt niet hoe je dat niet door kan hebben.
En Ben heeft natuurlijk dat wrak gefaked, omdat hij niet wilt dat het eiland gevonden wordt. En daarom willen ze Benjamin Linus hebben, omdat ze die 320 lijken niet kunnen verklaren. Snap ook niet hoe je die link niet kan leggen, ze zeggen het nog expliciet deze aflevering.
Dat zou een goede TT geweest zijn...quote:Op vrijdag 14 maart 2008 20:51 schreef Dubbeldrank het volgende:
[..]
Don't trust the captain the captain!
wie heeft dat krantenknipselplaatje nogquote:Op vrijdag 14 maart 2008 21:17 schreef Ascaroth het volgende:
Michael AKA Kevin Johnson zat natuurlijk in die grafkist uit Jacks flashforward.
De naam begon toch met Jo. En liet-ie niet een kind achter?quote:Op vrijdag 14 maart 2008 21:24 schreef Dulk het volgende:
[..]
wie heeft dat krantenknipselplaatje nog?
idd, er zijn een heleboel domme vragen en conclusies te vinden hier, maar het was wel een verrassing dat ben het wrack gestaged heeft volgens de kapitein. Al is het wel geinig wie we nu moeten vertrouwen en wie niet, Ben en de boot wijzen constant naar elkaar als de slechterik. Al lijkt in de preview van volgende week wel het e.e.a duidelijk te worden wie nu de échte slechterik isquote:
Dat dacht ik ook ... maar blijkbaar denkt niemand anders dat. Althans ik ben het nog niet tegen gekomen op andere boards.quote:Op vrijdag 14 maart 2008 21:17 schreef Ascaroth het volgende:
Michael AKA Kevin Johnson zat natuurlijk in die grafkist uit Jacks flashforward.
We zien over een jaar of 3 vanzelf wel of je gelijk had. Kan me niet voorstellen dat ze al voor ergens halverwege seizoen 6 of zo gaan onthullen welke dooie er in die kist zat.quote:Op vrijdag 14 maart 2008 21:52 schreef -MyLove- het volgende:
[..]
Dat dacht ik ook ... maar blijkbaar denkt niemand anders dat. Althans ik ben het nog niet tegen gekomen op andere boards.
Dat dacht ik ook! Wel heel knap van de makers gedaan, flash-forward en flash-back door elkaar gebruiken, het duurde echt tot het stukje bij het graf dat ik het doorhadquote:Op vrijdag 14 maart 2008 13:06 schreef Symer het volgende:
Bij de begrafenis viel het kwartje pas, in het ziekenhuis dacht ik nog dat Sun en Jin gescheiden waren, dat Jin weer bij z'n oude baas werkte en dat hij niks met Sun te maken wilde hebben
Wederom: me tooquote:Op vrijdag 14 maart 2008 13:07 schreef Symer het volgende:Toen hij vroeg of er nog iemand kwam en 'Good' zei toen dat niet zo bleek te zijn met die stiekeme oogjes verwachtte ik een beetje een flinke vrijpartij.
Volgens mij wel, met die golfer. Sayid kwam hem bekend voor ofzo?quote:Op vrijdag 14 maart 2008 23:23 schreef Dalamar het volgende:
Bovendien wordt in Episode 3 (waarin we de flash forwards van Sayid zien) voor zover ik me kan herinneren niet 1 keer gesproken over de O6.
Klopt. Sayid vertelde hem dat hij 1 van de Oceanic 6 is waarna die golfer bleek wegtrok.quote:Op vrijdag 14 maart 2008 23:26 schreef DaFrenk het volgende:
[..]
Volgens mij wel, met die golfer. Sayid kwam hem bekend voor ofzo?
Dat denk ik nog steeds, ik ben het met TC03 eens dat als Widmore de hele boel zelf gestaged zou hebben dat hij dat dan niet aan de freighties (boaties?) zou vertellen.quote:Op vrijdag 14 maart 2008 20:40 schreef Treveo het volgende:
Paar quotes van Symer, ik heb het geplakt in mijn notepad:
[..]
[..]
Daarom dacht ik al die tijd dat Widmore dat vliegtuig had gefaked en niet Ben...
Dat is wel goeie raad idd. In principe klopt iets pas 100% als het in een aflevering te zien is geweest.quote:Op vrijdag 14 maart 2008 20:46 schreef Treveo het volgende:
[..]
Eigenlijk moet ik ook niet teveel naar de anderen luisteren
Ik heb het even nagekeken, Sayid vertelt inderdaad dat hij een van de O6 is, maar hij wordt niet herkend vantevoren door de andere golfer.quote:Op vrijdag 14 maart 2008 23:29 schreef Symer het volgende:
[..]
Klopt. Sayid vertelde hem dat hij 1 van de Oceanic 6 is waarna die golfer bleek wegtrok.
Hij zal wel geweten hebben dat Ben achter hem aan zit en dat hij op dat moment tegenover iemand stond die met Ben zou kunnen samenwerken.quote:Op vrijdag 14 maart 2008 23:41 schreef Dalamar het volgende:
[..]
Ik heb het even nagekeken, Sayid vertelt inderdaad dat hij een van de O6 is, maar hij wordt niet herkend vantevoren door de andere golfer.
Waarom de beste man bleek wegtrekt is me nog een raadsel.
Bij die bloedvlek, die bijl en Regina dacht ik steeds dat dit schip eigenlijk precies is hoe ik mij de USS Eldridge had voorgesteld dat ook 'unstuck' in tijd en ruimte was en waarvan de bemanning ook gek werd. Schiet me nu ook te binnen dat ik dit al eens eerder getypt heb in 1 dezer topics en dat daarbij ook een tekenfilm ter sprake kwam van een ruimteschip waar de bemanning ook gek werk. Lollig hoe die theorieën van 2-3 jaar terug nog steeds bruikbaar zijnquote:Op vrijdag 14 maart 2008 23:18 schreef Addict89 het volgende:
Jin. Had al wel het gevoel dat er iets niet klopte met Jin/Sun, maar pas na een tijdje door dat het flashback/flashforward was. Het verhaal op de boot is interessant, met zelfmoordenaars waar niemand meer van opkijkt..
quote:
Er zaten rond de 350 man in dat kleine Dharma-dorpje waar de Lockies nu zitten?quote:Op vrijdag 14 maart 2008 23:53 schreef DaBOON het volgende:
Iemand snapte de link niet met Widmore, de lijken en Ben? Het lijkt mij in ieder geval logisch dat Ben gewoon die hele crash gefaked heeft. Dat kon hij doen door die communicatie ruimte van die gast met dat lapje die Charlie liet verzuipen door zijn granaat. Die lijken had ie nog van z'n oude kamp ergens bewaard ofzo (die mensen die vergast waren)?! En het restaantal had ie in die kuil gegooid waar Locke ook in kwam te liggen.
Ik denk niet dat ik héél veel van de waarheid afzit hier.
Als je er op dat moment nog vanuit gaat dat het een FF is neem je aan dat hij hertrouwd is, lijkt me. Dat deed ik wel iigquote:Dat van die Flash forward/ Flash back werd je toch wel héél duidelijk gemaakt op het moment waar de muziek aanzwengeld en Jin zegt dat hij pas 2 maanden getrouwd is. Toen gaven de makers het op een presenteerblaadje.
Als wij met z'n allen die de moeite nemen om hier op internet over Lost te discussiëren al infantiel zijn, dan is ook niet verwonderlijk meer dat deze aflevering een nieuw kijkcijfer-dieptepunt heeft behaald (11,9M).quote:Op zaterdag 15 maart 2008 00:27 schreef Merkie het volgende:
Sinds wanneer zijn de Lost-kijkers over het algemeen zo infantiel geworden zeg? Wat een hoop domme vragen. "Oh boehoe verwarrende aflevering". Nee niks verwarrend, je bent gewoon dom als je het verwarrend vindt
.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |