Wellicht spioneert Michael om Walt terug te krijgen?quote:Op vrijdag 14 maart 2008 16:00 schreef Don_Gurgen het volgende:
[..]
Tja, waar is Walt? Ik hoop wel dat de schrijvers hier een goede verklaring hebben voor het feit dat Micheal voor Ben als spion op de boot werkt. Ik kan me namelijk niet voorstellen dat Micheal Walt alleen zou laten, maar ik kan me ook niet voorstellen dat hij hem meeneemt op een schip dat weer terug naar het eiland gaat...
quote:Op vrijdag 14 maart 2008 16:01 schreef Dos37 het volgende:
Micheal was trouwens ook al eerder in beeld. Toen spotten ik hem al.
[ afbeelding ]
Dat iemand in een dronke bui het leuk vond om de muur te bewerken met een bijl.quote:Op vrijdag 14 maart 2008 16:08 schreef DaFrenk het volgende:
En wat heeft dit dan te betekenen?![]()
http://bp0.blogger.com/_R(...)wE6M/s1600-h/axe.jpg
[ afbeelding ]
Lijkt creepy, maar vlak daaronder staat 'fire station'.... Is dus een standaard bijl vanwege brandveiligheid denk ikquote:Op vrijdag 14 maart 2008 16:10 schreef Lonewolf2003 het volgende:
[..]
Dat iemand in een dronke bui het leuk vond om de muur te bewerken met een bijl.Ik verdenk Daniel.
Hehe, die was me niet eens opgevallen.quote:Op vrijdag 14 maart 2008 16:08 schreef DaFrenk het volgende:
[ afbeelding ]
Een bijl in het schip? Dude, there is some crazy shit goin' on on that ship![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Enne heef Desmond zijn geheugen weer terug? Want hij lijkt Michael te herkennen. Alhoewel ze elkaar nooit ontmoet hebben?
[ Bericht 12% gewijzigd door Reki op 14-03-2008 17:11:26 ]zie ondertitel :)
quote:Op vrijdag 14 maart 2008 16:35 schreef Reki het volgende:
Volgende week...Ja man, in aflevering 5 al. "I'm perfect."SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Enne heef Desmond zijn geheugen weer terug? Want hij lijkt Michael te herkennen. Alhoewel ze elkaar nooit ontmoet hebben?[@Last.fm |
Wil je de afbeelding even achter een link zetten? Ik zag 'm namelijk zonder te selecteren...quote:Op vrijdag 14 maart 2008 16:35 schreef Reki het volgende:
Volgende week...
Enne heef Desmond zijn geheugen weer terug? Want hij lijkt Michael te herkennen. Alhoewel ze elkaar nooit ontmoet hebben?
Dat was echt zo een dikke BS he.quote:Op vrijdag 14 maart 2008 17:54 schreef Lonewolf2003 het volgende:
Zo lastig was het niet. Jin=flashback Sun=Flashforward.
Wat dacht je van dat bloed op de muur in de kamer waar Sayid en Desmond zouden gaan slapen?quote:Op vrijdag 14 maart 2008 16:08 schreef DaFrenk het volgende:
[ afbeelding ]
Een bijl in het schip? Dude, there is some crazy shit goin' on on that ship![]()
Zeer zeker.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |