Uitgedronken ?quote:Op vrijdag 14 maart 2008 23:09 schreef tomtomaat het volgende:
Godfried Bomans?
ik ben er al eens geweest (er woont familie) maar deze keer gaan we met de auto, en idd even schotland inquote:Op vrijdag 14 maart 2008 23:08 schreef qonmann het volgende:
[..]
Veel plezier, ligt dichter bij Schotland dan ik dacht...
Wie bedacht Pa Pinkelman ?
anders had je een biertje gemistquote:Op vrijdag 14 maart 2008 23:15 schreef slaveloos het volgende:
[..]
ik ben er al eens geweest (er woont familie) maar deze keer gaan we met de auto, en idd even schotland in
ik moet ook geen biertje pakken he, dan mis ik weer een puntje![]()
Je zit in de goede richting....quote:Op vrijdag 14 maart 2008 23:17 schreef qonmann het volgende:
Gina lollobrigida
Die ja..... mooie dame toch?quote:Op vrijdag 14 maart 2008 23:19 schreef qonmann het volgende:
sopia loren ? jeugdfoto ?
proost, volgende keer pas een biertje pakken als ik zelf de vraag heb gesteld...quote:Op vrijdag 14 maart 2008 23:16 schreef qonmann het volgende:
[..]
anders had je een biertje gemist
Proost !
uhm, en nu????quote:Op vrijdag 14 maart 2008 23:20 schreef qonmann het volgende:
herstel claudia cardinale natuurlijk !
Die mag er ook zijn...quote:Op vrijdag 14 maart 2008 23:29 schreef qonmann het volgende: