Juist is het meest bekeken televisie programma van Italiëquote:Op vrijdag 14 maart 2008 22:36 schreef slaveloos het volgende:
san remo?
beter bekeken dan Miss Italia, ik kan het bijna niet gelovenquote:Op vrijdag 14 maart 2008 22:40 schreef Cavese075 het volgende:
[..]
Juist is het meest bekeken televisie programma van Italië
Veel bekenden hebben daar aan deel genomen.
Eros Ramazzotti, Andrea Bocelli, Laura Pausini en Zucchero
Slaveloos +1
Tussenstand voor dit deeltje:
slaveloos 3
PhysicsRules 3
Neleos 2
tomtomaat 4
Appeltjesmoes 3
starla 4
qonmann 2
ChrisJX 3
Cavese075 1
Miss Italia uitzendingen duurden 3 dagenquote:Op vrijdag 14 maart 2008 22:46 schreef qonmann het volgende:
rai uno is niet meer hier ..het sportprogramma was ook altijd goed "verzorgd":)
je zit in de buurt, newcastle brown ale is een van hun grootste merken.quote:Op vrijdag 14 maart 2008 22:52 schreef Cavese075 het volgende:
Newcastle brown eyes?
uit deze post maak ik op dat we dezelfde interesses hebbenquote:Op vrijdag 14 maart 2008 22:53 schreef qonmann het volgende:
toch jammer dat rai uno en tve van de kabel zijn gehaald ..![]()
vraag zou ik moeten weten maar helaas
quote:
Bedankt voor de tip !quote:Op vrijdag 14 maart 2008 23:04 schreef Cavese075 het volgende:
Is ook jammer dat het hier verdwenen is
http://www.youtube.com/watch?v=S-KicYMh7A8&feature=related
Veel plezier, ligt dichter bij Schotland dan ik dacht...quote:Op vrijdag 14 maart 2008 23:03 schreef slaveloos het volgende:
ik ga over anderhalve maand naar Newcastle
Uitgedronken ?quote:Op vrijdag 14 maart 2008 23:09 schreef tomtomaat het volgende:
Godfried Bomans?
ik ben er al eens geweest (er woont familie) maar deze keer gaan we met de auto, en idd even schotland inquote:Op vrijdag 14 maart 2008 23:08 schreef qonmann het volgende:
[..]
Veel plezier, ligt dichter bij Schotland dan ik dacht...
Wie bedacht Pa Pinkelman ?
anders had je een biertje gemistquote:Op vrijdag 14 maart 2008 23:15 schreef slaveloos het volgende:
[..]
ik ben er al eens geweest (er woont familie) maar deze keer gaan we met de auto, en idd even schotland in
ik moet ook geen biertje pakken he, dan mis ik weer een puntje![]()
Je zit in de goede richting....quote:Op vrijdag 14 maart 2008 23:17 schreef qonmann het volgende:
Gina lollobrigida
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |