De aventringen kunnen los gekocht worden, maar hoe het met de onderdelen van de Swing zit weet ik niet.quote:Op maandag 24 maart 2008 08:34 schreef S-A-I-N-T het volgende:
Hier heb ik zaterdag 1 flesje 2 dopjes en een avent ring laten verbranden nou ja meer smelten stomme doos. Daar baalde ik wel van want dat waren mijn kolf flesje en dopjes. Gelukkig zat de kolf er niet in.
Is er iemand die misschien nog wat in de aanbieding heeft.
groetjes
Waar ik pas later aan dacht: krampjes komen ook vaak door lucht binnen te happen. Je kan dus alvast goed letten dat er geen/zo min mogelijk lucht in de speen zit. En er zijn flesfabrikanten die beweren dat hun type fles/speen meer garantie biedt op krampvrije baby's. Dacht bvb de S-fles van difrax.quote:Op zondag 23 maart 2008 20:56 schreef k_i_m het volgende:
[..]
Ja, nouja, als het erbij hoort dan is het maar zo. Maar als ik er iets aan zou kunnen doen dan doe ik dat natuurlijk graag.
Ik heb hier wat van die dingen liggen.quote:Op maandag 24 maart 2008 08:34 schreef S-A-I-N-T het volgende:
Hier heb ik zaterdag 1 flesje 2 dopjes en een avent ring laten verbranden nou ja meer smelten stomme doos. Daar baalde ik wel van want dat waren mijn kolf flesje en dopjes. Gelukkig zat de kolf er niet in.
Is er iemand die misschien nog wat in de aanbieding heeft.
groetjes
Na een hele nacht opzitten met een gillend kind blijkt het dus "normaal" te zijn dat ze kramp heeft, want dat komt omdat de darmen gaan werken. De vorige dagen had ze ook 's nachts nog een keer gepoept en afgelopen nacht niet. Nu wel en ze is weer rustig. Doe daarbij verwarrende berichten over de hoeveelheid voeding en de kans is ook nog groot dat ik haar gisteren gewoon honger heb laten lijden omdat ik haar minder heb gegeven, omdat dat beter was tegen de krampquote:Op maandag 24 maart 2008 10:03 schreef Iksje het volgende:
[..]
Waar ik pas later aan dacht: krampjes komen ook vaak door lucht binnen te happen. Je kan dus alvast goed letten dat er geen/zo min mogelijk lucht in de speen zit. En er zijn flesfabrikanten die beweren dat hun type fles/speen meer garantie biedt op krampvrije baby's. Dacht bvb de S-fles van difrax.
Altijd fijn, die kraamtranenquote:Op maandag 24 maart 2008 16:18 schreef k_i_m het volgende:
Ik ben zo rond een uur of 5 vannacht begonnen met janken en ik ben er nog steeds niet helemaal mee opgehouden.
quote:Op maandag 24 maart 2008 16:18 schreef k_i_m het volgende:
[..]
Na een hele nacht opzitten met een gillend kind blijkt het dus "normaal" te zijn dat ze kramp heeft, want dat komt omdat de darmen gaan werken. De vorige dagen had ze ook 's nachts nog een keer gepoept en afgelopen nacht niet. Nu wel en ze is weer rustig. Doe daarbij verwarrende berichten over de hoeveelheid voeding en de kans is ook nog groot dat ik haar gisteren gewoon honger heb laten lijden omdat ik haar minder heb gegeven, omdat dat beter was tegen de kramp. Vanavond krijgt ze dus ook gewoon weer de hoeveelheid die ze al kreeg, dan weet ik tenminste zeker dat ze geen honger heeft.
Ik ben zo rond een uur of 5 vannacht begonnen met janken en ik ben er nog steeds niet helemaal mee opgehouden.
quote:Op maandag 24 maart 2008 19:58 schreef Kersjes het volgende:
Kim, het kan zo moeilijk zijn soms. Zeker in het begin als je nog superonzeker bent over alles, verzuipt in je emoties en uit elkaar knalt van de hormonen. Veel sterkte en echt waar hoor, het wordt echt echt echt beter. Hou vol en laat de tranen maar stromen, hoort er allemaal bij!
Bovenstaande aan Kim was ook een beetje een peptalk voor mezelf. Het is weer raak namelijk: huilen, hangen aan mijn benen en hysterisch beginnen te krijsen zodra ik hem loslaat of in stoel of bed leg. Ook bij papa is hij zo, maar dan wurmt hij zich in de raarste bochten om maar bij mij te kunnen komen. Hopelijk gaat deze fase snel weer voorbij, 100 % aandacht geven hou ik niet de hele dag vol.
Nouja, de prosteglandines deden het, maar ik dacht dat het gewoon weer voorweeen waren, dus we gingen gewoon wokkenquote:Op maandag 24 maart 2008 19:58 schreef Kersjes het volgende:
Troel, weeen van het wokken![]()
Die moet ik onthouden voor de volgende keer, 42 weken zwanger zijn vond ik veel te lang namelijk![]()
Ik denk trouwens niet dat Ruben daar last zal hebben hoor, gewoon meenemen dus. En een tip voor als hij groter is: wees heel, heel voorzichtig met die kinderstoelen daar. Het zijn ware deathtraps, gemaakt om kleine vingertjes te pletten en ledematen af te knellen![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |