Ophangen die randdebielquote:GREENSBURG, Pa. -- An 18-year-old Greensburg man has been charged with raping a baby who police said was left in his care.
Police said Scott Wade Smith raped his girlfriend's 5-month-old girl Friday morning at a home in the 500 block of Highland Avenue, where several people, including the infant's mother, were living.
Authorities said the infant suffered severe injuries and was flown to Children's Hospital of Pittsburgh, where surgery was performed.
Dan kun je je username we aan hem geven.quote:Op vrijdag 14 maart 2008 14:35 schreef admiraal_anaal het volgende:
Deze gast verdient geen doodstraf of wat dan ook, gewoon enkel gevangenisstrafdaarbinnen weten ze wel raad met hem.....ooooh wat zal ie bang zijn
Wat een onzin.quote:Op vrijdag 14 maart 2008 14:46 schreef GewoneMan het volgende:
en ik hoop helemaal dat ze dit niet herinnert al twijfel ik daar ernstig aan
de enige mogelijkheid dat ze dit zal herinneren is als hulpinstanties erop staan dat ze nog jarenlang behandeld moet worden voor haar niet-bestaande trauma en ze zo dus een trauma wordt aangepraat. Beste is dit nooit meer ter sprake te brengen, dan zal ze het ook nooit weten.quote:Op vrijdag 14 maart 2008 14:46 schreef GewoneMan het volgende:
Hopelijk komt alles goed met dr, en ik hoop helemaal dat ze dit niet herinnert al twijfel ik daar ernstig aan
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |