Haha coolquote:Op vrijdag 14 maart 2008 13:26 schreef jslavenburg het volgende:
Ja hoor Houniet, met jou?
*Heeft zich opgegeven om Fok nieuwsposter te worden*
Dat ga ik vanavond na het werk ook doenquote:Op vrijdag 14 maart 2008 13:34 schreef HostiMeister het volgende:
ik heb al een tijdje weekend. Zo maar eens de nieuwe Lost gaan kijken van deze week
Woont ze ver weg dan?quote:Op vrijdag 14 maart 2008 13:37 schreef jslavenburg het volgende:
Ik heb zin in zondag, lekker naar mijn vriendin toe
Genaaidquote:Op vrijdag 14 maart 2008 13:59 schreef jna het volgende:
Het beloofde een typische vrijdagmiddag te worden totdat de "baas" belde om te vragen of ik ff een opzet voor een subsidie-aanvraag kon maken.
Is dat zo veel werk dan? Waar ik werkte en wel eens iets organiseerde lag gewoon een standaard formulier voor dat soort dingen, die werden ingevuld en verzonden. Zo gedaan. Dat ging wel om kleine concerten, maar er is toch altijd wel een standaard format te maken, je weet toch van te voren precies welke informatie ze nodig hebben?quote:Op vrijdag 14 maart 2008 13:59 schreef jna het volgende:
Het beloofde een typische vrijdagmiddag te worden totdat de "baas" belde om te vragen of ik ff een opzet voor een subsidie-aanvraag kon maken.
Ik zit inmiddels op 7113, ruim 21 dagen. Tijd om binnenkort weer eens e.e.a. dat ik niet luister weg te gooien.quote:Op vrijdag 14 maart 2008 13:57 schreef jslavenburg het volgende:
Ik heb ook 3000 nummers in mijn playlist staan, op shuffle, en vaak kom ik hierdoor leuke nieuwe numers tegen
Ik moet juist weer eens wat nummers downloaden. Weet iemand nog een goede speedmetal band, naast dragonforce, megadeth, anthrax, Sonata Arctica?quote:Op vrijdag 14 maart 2008 14:02 schreef Angel_of_Dth het volgende:
Ik zit inmiddels op 7113, ruim 21 dagen. Tijd om binnenkort weer eens e.e.a. dat ik niet luister weg te gooien.
Speedmetal is niet zo mijn ding.quote:Op vrijdag 14 maart 2008 14:03 schreef jslavenburg het volgende:
[..]
Ik moet juist weer eens wat nummers downloaden. Weet iemand nog een goede speedmetal band, naast dragonforce, megadeth, anthrax, Sonata Arctica?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |