Als je midden in de nacht nog rustig uren zit te msn'enquote:Op vrijdag 14 maart 2008 14:42 schreef draculettetje het volgende:
[..]
je weet dat ik het weer eens niet snap he
hahahaha, daarna kerstinkopen doen... volgend jaar weer? Ging wel lekker snel zo, vrouwen weten waar alls ligt enzo!quote:Op vrijdag 14 maart 2008 14:42 schreef lynda het volgende:
[..]
* lynda belt droxz.. hey je heb vertraging schiet op ik sta te wachten en heb koude handen!
* lynda zit droxz, doet handen onder trui..
Aangenaam
Rare vragen? Vertel.... vertel vertel!quote:Op vrijdag 14 maart 2008 14:44 schreef lynda het volgende:
[..]
Als je midden in de nacht nog rustig uren zit te msn'en![]()
rare vragen enzo
Ja als je de politie niet weet te ontwijken gaat het helemaaaaaal de verkeerde kant op met jequote:Op vrijdag 14 maart 2008 14:43 schreef TheClown1 het volgende:
[..]
nou weet ik waar ik fout ging. ik ging links in plaats van rechts en kwam bij die politie gast uit teheran
trouwens de laatste dagen is het bijzonder stil op msnquote:Op vrijdag 14 maart 2008 14:44 schreef lynda het volgende:
[..]
Als je midden in de nacht nog rustig uren zit te msn'en![]()
rare vragen enzo
Politie, je blauwe vrienden tochquote:Op vrijdag 14 maart 2008 14:44 schreef lynda het volgende:
[..]
Ja als je de politie niet weet te ontwijken gaat het helemaaaaaal de verkeerde kant op met je
kwou al zeggen zien!quote:Op vrijdag 14 maart 2008 14:45 schreef lynda het volgende:
Jaaaaaaa zijn weer paasvee foto's binnen!!
Even op internet gooien
Ik wil ze wel zien hoor, want volgend jaar ga ik wel mee hoor!quote:Op vrijdag 14 maart 2008 14:45 schreef lynda het volgende:
Jaaaaaaa zijn weer paasvee foto's binnen!!
Even op internet gooien
weet je dat ik dat nou ook net zat te bedenken?quote:Op vrijdag 14 maart 2008 14:46 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Ik wil ze wel zien hoor, want volgend jaar ga ik wel mee hoor!
wow vage sjitquote:Op vrijdag 14 maart 2008 14:48 schreef TheClown1 het volgende:
ik kan de politie moeilijk vermijden. hun kantoor is naast die van mij. brandweer is verdieping lager. allemaal gezellig bij elkaar. leuk he al die ambtenaren
tot zoquote:Op vrijdag 14 maart 2008 14:53 schreef draculettetje het volgende:
[..]
![]()
dan ben ik echt even mn bedje opzoeken (nou staat naast me)
gemeentehuis groningenquote:Op vrijdag 14 maart 2008 14:51 schreef tripack het volgende:
[..]
wow vage sjit![]()
een heel gebouw vol mensen die doen alsof ze werken
dat is bezwaarlijkquote:Op vrijdag 14 maart 2008 14:56 schreef TheClown1 het volgende:
[..]
gemeentehuis groningen![]()
en daar gaat je belastinggeld heen. ik loop hier maar stage bij juridische afdeling. vrijdag doen we niet veel. normaal behandelen we bezwaarschriften maar die zijn er niet vandaag
klinkt heul gezelligquote:Op vrijdag 14 maart 2008 14:59 schreef lynda het volgende:
[ afbeelding ]
OntbijtSerieus op dit moment hadden we allemaal nog geen ontbijt op dit was het begin van de dag
[ afbeelding ]
Dellen!!
[ afbeelding ]
Half uur later.. Halve liter rode vodka en 3/4 fles malibu op![]()
[ afbeelding ]
KETCHUP!!!!!!!! Is iets tussen onze vriendengroep![]()
Drank werkte ook al aardig
[ afbeelding ]
Druk![]()
[ afbeelding ]
Ja duidelijk he!!
Op de rest staan er vrienden op dus die gooi ik niet online
Ga je schamen!!!!!!!!! 10 dagen voor pasen 2009 is het weer zoverquote:Op vrijdag 14 maart 2008 15:01 schreef tripack het volgende:
[..]
klinkt heul gezellighad er nog nooit eerder van gehoord.... en ik kom tog wel af en toe daar in de buurt
whehehehequote:Op vrijdag 14 maart 2008 15:02 schreef lynda het volgende:
Filmpje buiten gemaakt nadat een eikel zeurde als jullie die fles openen gooi ik hem weg..
tekst gaat als volgt:
Ik: zuipen bitches!
Kerel achter me: doe dat en ik gooi die fles weg
Ik: doorzuipen krengen en geef hier die fles hij moet op voor hij weg gegooid word
* tripack schaamt zich diepquote:Op vrijdag 14 maart 2008 15:04 schreef lynda het volgende:
[..]
Ga je schamen!!!!!!!!! 10 dagen voor pasen 2009 is het weer zover![]()
owjah das waar....ik zie het al voor me.... ladderzat met de trein en/of bus naar den helder bij m'n opa en oma aanbellen.quote:Op vrijdag 14 maart 2008 15:13 schreef lynda het volgende:
Daarvoor rijden er treinen tripackAfgeladen vol vanaf 12u 's middags tot midden in de nacht
Weer een jaar wachten snif
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |