abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_57901722
nothin.... watching the game.... havin a bud............
pi_57901861
[quote]Op dinsdag 8 april 2008 00:43 schreef MaxMark het volgende:
True...true.
[/quote

wassssuuuuup!!!

pi_57902856
Emmen, bah. Ik was er laatst en ik vind het bij verre het lelijkste stad dorp wat ik ooit heb gezien.

Dat gigantische overdekte winkelcentrum... een prachtig voorbeeld van de vieze, luie en commerciele kutmens van tegenwoordig. Zaten ze daar hoor, met zijn allen op de bankjes frikandellen speciaal naar binnen te werken.

Was echt lachen: alle gangsta/batties hadden werkelijk precies dezefde outfit aan. Leek wel een dorp vol klonen.
  dinsdag 8 april 2008 @ 05:45:31 #156
112500 Het_hupt
Ajetoooooooo
pi_57903130
quote:
Op dinsdag 8 april 2008 02:49 schreef svw.rafael het volgende:
Emmen, bah. Ik was er laatst en ik vind het bij verre het lelijkste stad dorp wat ik ooit heb gezien.

Dat gigantische overdekte winkelcentrum... een prachtig voorbeeld van de vieze, luie en commerciele kutmens van tegenwoordig. Zaten ze daar hoor, met zijn allen op de bankjes frikandellen speciaal naar binnen te werken.

Was echt lachen: alle gangsta/batties hadden werkelijk precies dezefde outfit aan. Leek wel een dorp vol klonen.
dat dus.....
zware shag rokende wijven
If everything isn't black and white, I say, 'Why the hell not?'
pi_57903904
quote:

Ja, echt lachen
Hadden ze het lego-pakketje wat je wou niet bij onze Bart Smit oid?
pi_57903913
quote:
Op dinsdag 8 april 2008 05:45 schreef Het_hupt het volgende:

[..]

dat dus.....
zware shag rokende wijven
Niet meer als in andere dorpen
pi_57904512
hmm komende vrijdag zit ik in groningen dat word hem dus nie.. zaterdag mss maar ff kiekuh
  dinsdag 8 april 2008 @ 11:45:28 #160
166650 don-diablo
Hillcroft Spirit
pi_57906974
quote:

Zo gigantisch is het niet en wat is er mis met het feit dat het overdekt is?
Love will tear us apart (Joy Division)
pi_57907099
quote:

Emmen dat een gangsta populatie heeft?, goeie, ik kan uren op een zaterdag door Emmen lopen zonder 1 van zulke paupers te zien
trotse eigenaar van post nr. 52m
Op zaterdag 22 december 2007 00:29 schreef Alexxxxx het volgende:
Mods met een x zijn tof.
  dinsdag 8 april 2008 @ 12:01:07 #162
166650 don-diablo
Hillcroft Spirit
pi_57907282
quote:
Op dinsdag 8 april 2008 11:51 schreef Deoxyribonucleic het volgende:

[..]

Emmen dat een gangsta populatie heeft?, goeie, ik kan uren op een zaterdag door Emmen lopen zonder 1 van zulke paupers te zien
idem
pi_57909035
Beter gewoon niet op reageren

Haters
pi_57909131
quote:
Op dinsdag 8 april 2008 11:51 schreef Deoxyribonucleic het volgende:

[..]

Ze zijn er wel degelijk,

Maar of het er nou zo veel zijn om je er aan te ergeren, nee...
Tevens, de meesten die er een beetje gangster bijlopen hier in Emmen zijn ook wel een beetje linke broeders...
pi_57910457
Ik loop altijd gangster. Jeweettet
pi_57910762
pffff ik kom regelmatig in emmen zeker 5 keer per week aangezien ik in emmen stage loop en het enige waar ik me dan aan erger zijn die overvolle bussen met van die middelbare school pubers die denken dat ze alles kunnen maken.. dat is echt geen fijn begin van je dag... het begint al zo gauw ik de bus in stap bij mijn huis.... hou toch verdorie die smoel es ik wil rustig wakker worden zonder getetter in mijn oor over de nieuwste liefdes van je vriendjes en vriendinnetjes...

maar verder gangsta's e.d. zie ik nie veel hoor...
pi_57910855
quote:
Op dinsdag 8 april 2008 14:58 schreef golden_angel het volgende:
pffff ik kom regelmatig in emmen zeker 5 keer per week aangezien ik in emmen stage loop en het enige waar ik me dan aan erger zijn die overvolle bussen met van die middelbare school pubers die denken dat ze alles kunnen maken.. dat is echt geen fijn begin van je dag... het begint al zo gauw ik de bus in stap bij mijn huis.... hou toch verdorie die smoel es ik wil rustig wakker worden zonder getetter in mijn oor over de nieuwste liefdes van je vriendjes en vriendinnetjes...

maar verder gangsta's e.d. zie ik nie veel hoor...
Mensen die zich storen aan anderen in OPENBAAR vervoer . Dan ga je maar op de fiets, of met je EIGEN auto.
pi_57910999
tja kon dat maar :p als jij mij een auto geeft ga ik wel met mijn eigen auto hahahha...

en fietsen is dus echt geen optie he... dan ben ik zo 2 uur onderweg ja daaaaag

Ik vind het helemaal niet erg dat ze praten of wat dan ook maar moet dat dan zo luid dat je voorin de bus woord voor woord kunt volgen waar ze het helemaal achterin de bus over hebben...
pi_57912890
quote:
Op dinsdag 8 april 2008 15:02 schreef kikoooooo het volgende:

[..]

Mensen die zich storen aan anderen in OPENBAAR vervoer . Dan ga je maar op de fiets, of met je EIGEN auto.
Precies...
pi_57914833
ik heb nooit ergens last van als ik lijn 1 naar angelslo neem .
trotse eigenaar van post nr. 52m
Op zaterdag 22 december 2007 00:29 schreef Alexxxxx het volgende:
Mods met een x zijn tof.
pi_57915143
quote:
Op dinsdag 8 april 2008 18:01 schreef Deoxyribonucleic het volgende:
Daar gaat al het goede heen
pi_57915473
quote:
Op dinsdag 8 april 2008 18:01 schreef Deoxyribonucleic het volgende:
Best knap, met lijn 1 in Angelslo belanden
Hoi.
  dinsdag 8 april 2008 @ 18:39:23 #173
166650 don-diablo
Hillcroft Spirit
pi_57915519
Die buslijnen waren toch veranderd? Emmerhout was eerder lijn 2 en das nu toch niet meer zo of wel?
pi_57916283
quote:
Op dinsdag 8 april 2008 18:37 schreef pekel het volgende:

[..]

Best knap, met lijn 1 in Angelslo belanden
Wat is lijn 1 nu dan?
quote:
Op dinsdag 8 april 2008 18:39 schreef don-diablo het volgende:
Die buslijnen waren toch veranderd? Emmerhout was eerder lijn 2 en das nu toch niet meer zo of wel?
Emmerhout-Bargeres was lijn 2 ja en rietlanden-angelslo lijn 1
pi_57918008
Angelslo is de toekomst van Emmen
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')