abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_57901722
nothin.... watching the game.... havin a bud............
pi_57901861
[quote]Op dinsdag 8 april 2008 00:43 schreef MaxMark het volgende:
True...true.
[/quote

wassssuuuuup!!!

pi_57902856
Emmen, bah. Ik was er laatst en ik vind het bij verre het lelijkste stad dorp wat ik ooit heb gezien.

Dat gigantische overdekte winkelcentrum... een prachtig voorbeeld van de vieze, luie en commerciele kutmens van tegenwoordig. Zaten ze daar hoor, met zijn allen op de bankjes frikandellen speciaal naar binnen te werken.

Was echt lachen: alle gangsta/batties hadden werkelijk precies dezefde outfit aan. Leek wel een dorp vol klonen.
  dinsdag 8 april 2008 @ 05:45:31 #156
112500 Het_hupt
Ajetoooooooo
pi_57903130
quote:
Op dinsdag 8 april 2008 02:49 schreef svw.rafael het volgende:
Emmen, bah. Ik was er laatst en ik vind het bij verre het lelijkste stad dorp wat ik ooit heb gezien.

Dat gigantische overdekte winkelcentrum... een prachtig voorbeeld van de vieze, luie en commerciele kutmens van tegenwoordig. Zaten ze daar hoor, met zijn allen op de bankjes frikandellen speciaal naar binnen te werken.

Was echt lachen: alle gangsta/batties hadden werkelijk precies dezefde outfit aan. Leek wel een dorp vol klonen.
dat dus.....
zware shag rokende wijven
If everything isn't black and white, I say, 'Why the hell not?'
pi_57903904
quote:

Ja, echt lachen
Hadden ze het lego-pakketje wat je wou niet bij onze Bart Smit oid?
pi_57903913
quote:
Op dinsdag 8 april 2008 05:45 schreef Het_hupt het volgende:

[..]

dat dus.....
zware shag rokende wijven
Niet meer als in andere dorpen
pi_57904512
hmm komende vrijdag zit ik in groningen dat word hem dus nie.. zaterdag mss maar ff kiekuh
  dinsdag 8 april 2008 @ 11:45:28 #160
166650 don-diablo
Hillcroft Spirit
pi_57906974
quote:

Zo gigantisch is het niet en wat is er mis met het feit dat het overdekt is?
Love will tear us apart (Joy Division)
pi_57907099
quote:

Emmen dat een gangsta populatie heeft?, goeie, ik kan uren op een zaterdag door Emmen lopen zonder 1 van zulke paupers te zien
trotse eigenaar van post nr. 52m
Op zaterdag 22 december 2007 00:29 schreef Alexxxxx het volgende:
Mods met een x zijn tof.
  dinsdag 8 april 2008 @ 12:01:07 #162
166650 don-diablo
Hillcroft Spirit
pi_57907282
quote:
Op dinsdag 8 april 2008 11:51 schreef Deoxyribonucleic het volgende:

[..]

Emmen dat een gangsta populatie heeft?, goeie, ik kan uren op een zaterdag door Emmen lopen zonder 1 van zulke paupers te zien
idem
pi_57909035
Beter gewoon niet op reageren

Haters
pi_57909131
quote:
Op dinsdag 8 april 2008 11:51 schreef Deoxyribonucleic het volgende:

[..]

Ze zijn er wel degelijk,

Maar of het er nou zo veel zijn om je er aan te ergeren, nee...
Tevens, de meesten die er een beetje gangster bijlopen hier in Emmen zijn ook wel een beetje linke broeders...
pi_57910457
Ik loop altijd gangster. Jeweettet
pi_57910762
pffff ik kom regelmatig in emmen zeker 5 keer per week aangezien ik in emmen stage loop en het enige waar ik me dan aan erger zijn die overvolle bussen met van die middelbare school pubers die denken dat ze alles kunnen maken.. dat is echt geen fijn begin van je dag... het begint al zo gauw ik de bus in stap bij mijn huis.... hou toch verdorie die smoel es ik wil rustig wakker worden zonder getetter in mijn oor over de nieuwste liefdes van je vriendjes en vriendinnetjes...

maar verder gangsta's e.d. zie ik nie veel hoor...
pi_57910855
quote:
Op dinsdag 8 april 2008 14:58 schreef golden_angel het volgende:
pffff ik kom regelmatig in emmen zeker 5 keer per week aangezien ik in emmen stage loop en het enige waar ik me dan aan erger zijn die overvolle bussen met van die middelbare school pubers die denken dat ze alles kunnen maken.. dat is echt geen fijn begin van je dag... het begint al zo gauw ik de bus in stap bij mijn huis.... hou toch verdorie die smoel es ik wil rustig wakker worden zonder getetter in mijn oor over de nieuwste liefdes van je vriendjes en vriendinnetjes...

maar verder gangsta's e.d. zie ik nie veel hoor...
Mensen die zich storen aan anderen in OPENBAAR vervoer . Dan ga je maar op de fiets, of met je EIGEN auto.
pi_57910999
tja kon dat maar :p als jij mij een auto geeft ga ik wel met mijn eigen auto hahahha...

en fietsen is dus echt geen optie he... dan ben ik zo 2 uur onderweg ja daaaaag

Ik vind het helemaal niet erg dat ze praten of wat dan ook maar moet dat dan zo luid dat je voorin de bus woord voor woord kunt volgen waar ze het helemaal achterin de bus over hebben...
pi_57912890
quote:
Op dinsdag 8 april 2008 15:02 schreef kikoooooo het volgende:

[..]

Mensen die zich storen aan anderen in OPENBAAR vervoer . Dan ga je maar op de fiets, of met je EIGEN auto.
Precies...
pi_57914833
ik heb nooit ergens last van als ik lijn 1 naar angelslo neem .
Mods met een x zijn tof.
pi_57915143
quote:
Op dinsdag 8 april 2008 18:01 schreef Deoxyribonucleic het volgende:
Daar gaat al het goede heen
pi_57915473
quote:
Op dinsdag 8 april 2008 18:01 schreef Deoxyribonucleic het volgende:
Best knap, met lijn 1 in Angelslo belanden
Hoi.
  dinsdag 8 april 2008 @ 18:39:23 #173
166650 don-diablo
Hillcroft Spirit
pi_57915519
Die buslijnen waren toch veranderd? Emmerhout was eerder lijn 2 en das nu toch niet meer zo of wel?
pi_57916283
quote:
Op dinsdag 8 april 2008 18:37 schreef pekel het volgende:

[..]

Best knap, met lijn 1 in Angelslo belanden
Wat is lijn 1 nu dan?
quote:
Op dinsdag 8 april 2008 18:39 schreef don-diablo het volgende:
Die buslijnen waren toch veranderd? Emmerhout was eerder lijn 2 en das nu toch niet meer zo of wel?
Emmerhout-Bargeres was lijn 2 ja en rietlanden-angelslo lijn 1
pi_57918008
Angelslo is de toekomst van Emmen
pi_57918243
er zijn zat bussen die via busstation emmen naar angelslo gaan, ook een bus met als eindbestemming
Klazienaveen
Mods met een x zijn tof.
pi_57918381
quote:
Op dinsdag 8 april 2008 20:37 schreef JDx het volgende:
Angelslo is de toekomst van Emmen
Als je de gemeente moet geloven word de Delftlanden dat...

Die ondertussen al genomineerd is voor slechtst bereikbare wijk vanaf de stad zelf IMO...
Al zouden ze er nog 3 buslijnen langs leggen... het is gewoon een kutplek...

Behalve als je naar een buiten liggend gehucht moet, dan ligt het weer ideaal
pi_57918428
Daarom zijn ze nu zo aan het kutten aan die wegen, dan kun je vanuit Emmen centrum naar het straks enorme klaverblad via de rondweg via een afslag en een brug zo naar de Delftlanden.

Maar het heeft een apart sfeertje vind ik... nu al... niet echt gezellig, een beetje wannabe kakker wijkje ofzo of ligt dat aan mij?
pi_57918545
ik wil voor geen goud uit angelslo vertrekken, laat staan emmen
Mods met een x zijn tof.
pi_57918917
quote:
Op dinsdag 8 april 2008 20:52 schreef JDx het volgende:
Daarom zijn ze nu zo aan het kutten aan die wegen, dan kun je vanuit Emmen centrum naar het straks enorme klaverblad via de rondweg via een afslag en een brug zo naar de Delftlanden.

Maar het heeft een apart sfeertje vind ik... nu al... niet echt gezellig, een beetje wannabe kakker wijkje ofzo of ligt dat aan mij?
Nope dat ligt niet aan jou.... het trekt mij allerminst.

En dat te bedenken dat ik daar bijna een woning had gekocht
pi_57920565
quote:
Op dinsdag 8 april 2008 20:46 schreef Deoxyribonucleic het volgende:
er zijn zat bussen die via busstation emmen naar angelslo gaan, ook een bus met als eindbestemming
Klazienaveen
Want Angelslo is absoluut een betere, veiligere, nettere, schonere en gezelligere plek om te wonen dan Klazienaveen.
pi_57922017
quote:
Op dinsdag 8 april 2008 20:52 schreef JDx het volgende:

dat hebben nieuwe wijken meestal imo...
Die nieuwe huizen hierachter ook aan de nijkampenweg, ook paar van die kakblokken, en hier schuintegenover in de warmeerweg ook...

Ligt aan de huizen denk ik....
pi_57928576
quote:
Op dinsdag 8 april 2008 22:48 schreef VlaDje het volgende:

[..]

dat hebben nieuwe wijken meestal imo...
Die nieuwe huizen hierachter ook aan de nijkampenweg, ook paar van die kakblokken, en hier schuintegenover in de warmeerweg ook...

Ligt aan de huizen denk ik....
Dat ik Emmermeer heb ik helemaal niet, Wellicht omdat ik veel mensen ken die in die woningen wonen.
En dat daaronder ook genoeg kampers zitten, maakt het voor mij al geen kakbuurt

In de delftlanden daarentegen, huizen betrekkelijk veel mensen uit de randstad zich....
pi_57929116
lijn 1 is toch tegenwoordig rietlanden - emmerhout en lijn 2 bargeres - angelslo

of ik stap elke morgen in de verkeerde bus moet namelijk richting bargeres...
pi_57929155
quote:
Op woensdag 9 april 2008 10:30 schreef golden_angel het volgende:
lijn 1 is toch tegenwoordig rietlanden - emmerhout en lijn 2 bargeres - angelslo

of ik stap elke morgen in de verkeerde bus moet namelijk richting bargeres...
Bangladesh
pi_57929768
quote:
Op woensdag 9 april 2008 10:04 schreef Rekkie het volgende:

[..]

Dat ik Emmermeer heb ik helemaal niet, Wellicht omdat ik veel mensen ken die in die woningen wonen.
En dat daaronder ook genoeg kampers zitten, maakt het voor mij al geen kakbuurt

In de delftlanden daarentegen, huizen betrekkelijk veel mensen uit de randstad zich....
Ik heb het o.a. over die huizen in de van Lierstraat & de nieuwe woningen in de warmeerweg en nijkampenweg he...

Sowieso 70% wat daar zit zijn westerlingen/zakenmannetjes...

Maar Emmermeer is sowieso al een stuk minder kak dan Delftlanden/Rietlanden/Parc Sandur
pi_57929804
quote:
Op woensdag 9 april 2008 10:32 schreef Rekkie het volgende:

[..]

Bangladesh
echt niet normaal hoeveel Vietnamezen daar wonen eh,
In elke straat staan minimaal 4 loempia-van-ling karren
pi_57930429
quote:
Op woensdag 9 april 2008 10:59 schreef VlaDje het volgende:

[..]

Ik heb het o.a. over die huizen in de van Lierstraat & de nieuwe woningen in de warmeerweg en nijkampenweg he...

ik ook
  woensdag 9 april 2008 @ 11:51:06 #189
166650 don-diablo
Hillcroft Spirit
pi_57930992
quote:
Op woensdag 9 april 2008 11:00 schreef VlaDje het volgende:

[..]

echt niet normaal hoeveel Vietnamezen daar wonen eh,
In elke straat staan minimaal 4 loempia-van-ling karren
[ afbeelding ]
Ik zeg altijd Little Tokio, ondanks dat het om Vietnamezen gaat.
pi_57931077
elke zaterdag rijd hier een durum kebab grill langs, kan je de klok op gelijk zetten.
Mods met een x zijn tof.
  woensdag 9 april 2008 @ 11:58:58 #191
166650 don-diablo
Hillcroft Spirit
pi_57931189
Ik ben nog geen enkele keer in de Delftlanden geweest, maar ik heb er ook nix te zoeken eig. Zijn die huizen wel een beetje mooi dan?
pi_57931294
quote:
Op woensdag 9 april 2008 11:55 schreef Deoxyribonucleic het volgende:
elke zaterdag rijd hier een durum kebab grill langs, kan je de klok op gelijk zetten.
die gast woont vlakbij mn tante, hij kan aardig bakken hoor
quote:
Op woensdag 9 april 2008 11:51 schreef don-diablo het volgende:

[..]

Ik zeg altijd Little Tokio, ondanks dat het om Vietnamezen gaat.
och, daar kijken we hier niet zo nauw op
pi_57931813
quote:
Op woensdag 9 april 2008 11:58 schreef don-diablo het volgende:
Ik ben nog geen enkele keer in de Delftlanden geweest, maar ik heb er ook nix te zoeken eig. Zijn die huizen wel een beetje mooi dan?
Ik weet niet wat jouw smaak is

Ik vind de woningen veel te donker, steen te donker en de eerste woningen, de rijtjeswoningen zijn veeeeel te klein
  woensdag 9 april 2008 @ 12:29:29 #194
166650 don-diablo
Hillcroft Spirit
pi_57931908
quote:
Op woensdag 9 april 2008 12:25 schreef Rekkie het volgende:

[..]

Ik weet niet wat jouw smaak is

Ik vind de woningen veel te donker, steen te donker en de eerste woningen, de rijtjeswoningen zijn veeeeel te klein
Oftewel dikke poep als je er zo aan denkt
pi_57932026
wij motten es een keer meeten, maar ik ben te bang
Mods met een x zijn tof.
pi_57932139
quote:
Op woensdag 9 april 2008 12:35 schreef Deoxyribonucleic het volgende:
wij motten es een keer meeten, maar ik ben te bang
en ik te moordlustig
pi_57933543
bangladesh ja daar merk ik niets van zit hier op kantoor.. tis officieel nog noordbarge maar ja moet wel die overvolle bus naar bangladesh hebben

heb hier wel een lkkr uitzicht op de parkeerplaats van de dierentuin pffff je wil niet weten hoe snel dat vol loopt op een vakantie/vrije dag....
pi_57933983
quote:
Op woensdag 9 april 2008 13:43 schreef golden_angel het volgende:
bangladesh ja daar merk ik niets van zit hier op kantoor.. tis officieel nog noordbarge maar ja moet wel die overvolle bus naar bangladesh hebben

heb hier wel een lkkr uitzicht op de parkeerplaats van de dierentuin pffff je wil niet weten hoe snel dat vol loopt op een vakantie/vrije dag....
Werk jij daar in de buurt van Wooncom dan?
pi_57934901
ehmm in de buurt van :p zeg maar in het gebouw van :p ik loop er stage werken is dus wat anders he
  woensdag 9 april 2008 @ 16:24:42 #200
56176 Catch22-
Ben je Blind?!
pi_57936880
zoveel vietnamezen wonen er ook weer niet in de bargeres. Paar in de zuidlaarderbrink en wat in die brink bij het winkelcentrum.

B'es is goed te doen hoor
Heel veel groetjes, Catch22
En zoals mijn opa zei: "Al is het meisje nog zo mooi, haar poep stinkt ook". Rust Zacht opa..
Met GHB nooit meer nee
Storneren een optie?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')