in het engels al wel in het nederlands alleen illegaal (volgens mij)quote:Op vrijdag 14 maart 2008 10:17 schreef Hephaistos. het volgende:
Ik kan het niet helemaal uit de OP halen, maar is ie al uit?
Er is maar één Service Pack. Die kun je op alle versies zetten.quote:Op vrijdag 14 maart 2008 10:53 schreef PietjePuk007 het volgende:
Ik heb een versie geinstalleerd (NL, home premium), waar kan je zien welke dan. Bij systeem staat gewoon "service pack 1" zonder versienummer.
Mooie onderbouwing.....quote:
Ja, een wereld van verschil zelfs. Vooral het kopieren van grote bestanden gaat nu VEEL sneller. En alles loopt gewoon veel soepeler naar mijn gevoel.quote:Op vrijdag 14 maart 2008 12:53 schreef Mirre het volgende:
Merken jullie verschil na installatie van SP1?
Door de exe aan te klikken?quote:Op vrijdag 14 maart 2008 13:42 schreef computermistake het volgende:
huh? Hoe kan ik de servicepack installeren?
Even een puntje, dat is niet illegaal... Service pack is ten eerste gratis, ten tweede mag je in NL gewoon downloaden maaar niet uploaden... Maar het is tegen de Fok! Policy, dat zijn twee hele andere dingen...quote:Op vrijdag 14 maart 2008 09:51 schreef vdvorst het volgende:
Aub niet praten over illegale zaken als via binsearch en torrents het downloaden van SP1, aangezien dit illegaal is!!!
Dit geldt niet voor software. Daar zijn de regels iets strenger, lees de auteurswet er maar eens op na.quote:Op vrijdag 14 maart 2008 14:50 schreef RudyCarell het volgende:
[..]
Even een puntje, dat is niet illegaal... Service pack is ten eerste gratis, ten tweede mag je in NL gewoon downloaden maaar niet uploaden... Maar het is tegen de Fok! Policy, dat zijn twee hele andere dingen...
Ok, maar geldt dat ook voor gratis Service Packs?quote:Op vrijdag 14 maart 2008 14:52 schreef Angel_of_Dth het volgende:
[..]
Dit geldt niet voor software. Daar zijn de regels iets strenger, lees de auteurswet er maar eens op na.
Ik ken de Auteurswet niet helemaal uit mijn hoofd, maar de uitzondering (art. 45n) geldt volgens mij voor software in het algemeen. Maar je zou de hele wet erbij moeten pakken om het zeker te weten, en daar heb ik nu geen zin in. In ieder geval zijn art. 16b en 16c niet van toepassing op software.quote:Op vrijdag 14 maart 2008 14:58 schreef RudyCarell het volgende:
[..]
Ok, maar geldt dat ook voor gratis Service Packs?
Al ooit een torrent proberen te downloaden met je upload uit? Dat dacht ik alquote:Op vrijdag 14 maart 2008 14:50 schreef RudyCarell het volgende:
[..]
Even een puntje, dat is niet illegaal... Service pack is ten eerste gratis, ten tweede mag je in NL gewoon downloaden maaar niet uploaden... Maar het is tegen de Fok! Policy, dat zijn twee hele andere dingen...
Torrents...quote:Op vrijdag 14 maart 2008 15:37 schreef vdvorst het volgende:
[..]
Al ooit een torrent proberen te downloaden met je upload uit? Dat dacht ik al
Bovendien:
Artikel 45h |
Voor het openbaar maken door middel van verhuren van het geheel of een gedeelte van een werk als bedoeld in artikel 10, eerste lid, onder 12°, of van een verveelvoudiging daarvan die door de rechthebbende of met zijn toestemming in het verkeer is gebracht, is de toestemming van de maker of zijn rechtverkrijgende vereist.
En verder
Artikel 45i |
Onverminderd het bepaalde in artikel 13 wordt onder het verveelvoudigen van een werk als bedoeld in artikel 10, eerste lid, onder 12°, mede verstaan het laden, het in beeld brengen, de uitvoering, de transmissie of de opslag, voor zover voor deze handelingen het verveelvoudigen van dat werk noodzakelijk is.
ik kan iets vergeten zijn natuurlijk.. maar zo als het hier staat mag dus zelfs downloaden (= verveelvoudigen) niet
Torrentsquote:Op vrijdag 14 maart 2008 16:10 schreef RudyCarell het volgende:
[..]
Torrents...![]()
Openbaar maken... Uploaden dus...
betalen voor downloadenquote:Op vrijdag 14 maart 2008 16:22 schreef vdvorst het volgende:
[..]
Torrents![]()
Al die shit dat je het binnen 30 dagen binnen moet hebben, alle bestanden moet fixen, verzin iets dat werkt![]()
usenet is gewoon niet uitgedacht... torrent daarintegen werkt gewoon beter! (niet voor niets veel meer mensen die er gebruik van maken)
HAHAHAHA ik kom echt niet meer bij hier... Torrents beter dan usenet! Moet niet gekker worden... Ik heb een retentie van 99 dagen... Grabit checkt alles en pakt alles uit... En dat niet meer mensen gebruik maken van usenet, ligt er gewoon aan dat de meeste mensen te dom zijn...quote:Op vrijdag 14 maart 2008 16:22 schreef vdvorst het volgende:
[..]
Torrents![]()
Al die shit dat je het binnen 30 dagen binnen moet hebben, alle bestanden moet fixen, verzin iets dat werkt![]()
usenet is gewoon niet uitgedacht... torrent daarintegen werkt gewoon beter! (niet voor niets veel meer mensen die er gebruik van maken)
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |