Eensch.quote:Op donderdag 13 maart 2008 21:44 schreef Hephaistos. het volgende:
Mensen met een iPhone. Dat ding is een enorme flop en wordt alleen gekocht door mensen die dat niet hebben meegekregen en nu denken dat ze enorm hip zijn.
Het ziet er niet uit. En sure, ik begrijp dat als een kleine nokia hebt, dat heel handig is. Maar met een iPhone doet het gewoon pijn aan je ogenquote:Op donderdag 13 maart 2008 21:44 schreef tonks het volgende:
Ja dat viel mij vanmorgen ook opeens op (verkapt ik heb een.. topic) maar dat oranje gedoe is echt lelijk
Nouja het mooie is dat je met die browser gewoon elke site normaal kunt bekijken maar nu hebben we als vervanging opeens fok mobile ofzoquote:Op donderdag 13 maart 2008 21:45 schreef Jernau.Morat.Gurgeh het volgende:
Als jij de admins nou voorziet van een iPhone, dan denk ik dat ze best wel even willen kijken naar de compatibiliteit met die overpriced gadget.
Tja misschien verhoogd de regering wel weer de uitkeringen volgend jaarquote:Op donderdag 13 maart 2008 21:45 schreef Jernau.Morat.Gurgeh het volgende:
Als jij de admins nou voorziet van een iPhone, dan denk ik dat ze best wel even willen kijken naar de compatibiliteit met die overpriced gadget.
Dan ga je toch naar de normale site van FOK!, als dat zo fantastico werkt?quote:Op donderdag 13 maart 2008 21:47 schreef tonks het volgende:
[..]
Nouja het mooie is dat je met die browser gewoon elke site normaal kunt bekijken maar nu hebben we als vervanging opeens fok mobile ofzo.
Dat ga ik ook maar zodra je het forum wil bezoeken, komt ineens de PDA versie te voorschijn!quote:Op donderdag 13 maart 2008 21:48 schreef Jernau.Morat.Gurgeh het volgende:
[..]
Dan ga je toch naar de normale site van FOK!, als dat zo fantastico werkt?
Je bent zeker wel gelukkig in de liefde.quote:Op donderdag 13 maart 2008 21:47 schreef G.Fawkes het volgende:
[..]
Tja misschien verhoogd de regering wel weer de uitkeringen volgend jaarDan kunnen zij er ook een halen
Dan doe je toch iets fout, ik kom gewoon op forum.fok.nl. nix PDA versie van de site. op een Iphone.quote:Op donderdag 13 maart 2008 21:42 schreef G.Fawkes het volgende:
Ik heb een veel te toffe iPhone (voor mensen die geen iPhone kunnen betalen, zie link:http://www.druivensuiker.be/wp-content/uploads/2007/01/iphone.jpg). De iPhone kan zo ongeveer alles en in tegenstelling tot IE kan de iPhone dus ook website weergeven! Nu wil ik liggend op bed eens forum.fok.nl bezoeken. Maar wat blijkt: De admins van fok gaan er vanuit dat je als fokker een pauper bent en dus geen degelijke telefoon kunt betalen. Daarom hebben ze maar besloten dat alle PDA's/mobieltjes maar gebruik moeten maken van de pda versie van Fok!
Samenvatting: Admins denken dat iedereen net zo arm is als zij
Ik denk een stuk gelukkiger dan dat jij bent met je Sagemquote:Op donderdag 13 maart 2008 21:50 schreef Gnozt het volgende:
[..]
Je bent zeker wel gelukkig in de liefde.
Iphonequote:Op donderdag 13 maart 2008 21:42 schreef G.Fawkes het volgende:
Ik heb een veel te toffe iPhone (voor mensen die geen iPhone kunnen betalen, zie link: http://www.druivensuiker.(...)2007/01/iphone.jpg). De iPhone kan zo ongeveer alles en in tegenstelling tot IE kan de iPhone dus ook website weergeven! Nu wil ik liggend op bed eens forum.fok.nl bezoeken. Maar wat blijkt: De admins van fok gaan er vanuit dat je als fokker een pauper bent en dus geen degelijke telefoon kunt betalen. Daarom hebben ze maar besloten dat alle PDA's/mobieltjes maar gebruik moeten maken van de pda versie van Fok!
Samenvatting: Admins denken dat iedereen net zo arm is als zij
bullshit, lees de BUG/FB er maar op na. Breuls heeft het uitgezet voor de iPhonequote:Op donderdag 13 maart 2008 21:50 schreef WallOfStars het volgende:
[..]
Dan doe je toch iets fout, ik kom gewoon op forum.fok.nl. nix PDA versie van de site. op een Iphone.
Ik ook Chirstiaan, ik ook.quote:Op donderdag 13 maart 2008 21:51 schreef --Christiaan-- het volgende:
Huh, eerst was hij nog de gewone versie. Vond ik altijd erg fijn.
Ha! Powned!quote:Op donderdag 13 maart 2008 21:52 schreef tzja het volgende:
link werkt niet pauper
Jaloersquote:
Zegt de poker avatarquote:Op donderdag 13 maart 2008 21:57 schreef Blistering het volgende:
Nogmaals; iPhone
Overrated kudt apparaat voor meelopertjes dus.
Nee want een playboy tekentje in je avatar is zeer tof. Gelukkig heb je daar geen rooie cent aan uit hoeven geven. Want wat niet in de portemonnee zit, kan er ook niet uitquote:Op donderdag 13 maart 2008 21:57 schreef Blistering het volgende:
Nogmaals; iPhone
Overrated kudt apparaat voor meelopertjes dus.
NEE!!!!quote:Op donderdag 13 maart 2008 22:07 schreef Gebraden_Wombat het volgende:
Wat ik ook nooit snap: als miljoenen mensen een iPhone komen, zijn het allemaal meelopers. Maar als miljoenen mensen een Nokia N95 8GB weetikveelwat kopen, dan is dat bewijs dat dat wel een geweldige telefoon is.
Kunnen ze niet gewoon allebei goed zijn, elk op hun eigen doelgroep gericht?
Windows Mobile...? Zodat je ook on-the-road kunt crashen, zoals elke OS van Microsoft? Of de Xbox...?quote:Op donderdag 13 maart 2008 21:51 schreef Revolution-NL het volgende:
[..]
Iphone
Windows Mobile 6 professional![]()
![]()
Vista crasht nooit, vieze vlegel!quote:Op donderdag 13 maart 2008 22:10 schreef Walter_Sobchak het volgende:
[..]
Windows Mobile...? Zodat je ook on-the-road kunt crashen, zoals elke OS van Microsoft? Of de Xbox...?
laat me nie lachenquote:Op donderdag 13 maart 2008 22:11 schreef Hephaistos. het volgende:
[..]
Vista crasht nooit, vieze vlegel!
Hoax!quote:Op donderdag 13 maart 2008 22:11 schreef Hephaistos. het volgende:
[..]
Vista crasht nooit, vieze vlegel!
Funktie jaquote:Op donderdag 13 maart 2008 22:13 schreef T42 het volgende:
NERD lig je te trekken in je bedje?
de rest heeft zo''n speeltje nie nodig en liggen met een meidje/vriendin in bed![]()
owjah ik ben zo rijk dat ik een volwaardige pc kan kopen inplaats van een mp3 speler met telefoon funktie
Ik heb dan ook nog een 60 gb ipod en een volwaardige Mac. PCquote:Op donderdag 13 maart 2008 22:13 schreef T42 het volgende:
NERD lig je te trekken in je bedje?
de rest heeft zo''n speeltje nie nodig en liggen met een meidje/vriendin in bed![]()
owjah ik ben zo rijk dat ik een volwaardige pc kan kopen inplaats van een mp3 speler met telefoon funktie
jij hebt blijkbaar iets heel anders te doen in bed daaromquote:Op donderdag 13 maart 2008 22:15 schreef G.Fawkes het volgende:
[..]
Ik heb dan ook nog een 60 gb ipod en een volwaardige Mac. PC
En ik vind het knap als je uit mijn topic kunt achterhalen dat ik geen vriendin heb
Zonde!quote:Op donderdag 13 maart 2008 22:22 schreef T42 het volgende:
[..]
jij hebt blijkbaar iets heel anders te doen in bed daarom
maare 60gb maarik heb een 1.5TB in me auto
![]()
en heb 6 macjes in de schuur liggen op de sloop stapel
Zijn telefoon maakt zich keurig bekend als Safari op een iPhone, en elke andere site schotelt hem dan de normale browserversie voor. Terecht. Tenzij er natuurlijk een speciaal aangepaste versie is voor de iPhone, zeg maar een layout tussen mobiel en volledig in. Maar die is wel altijd optioneel.quote:Op donderdag 13 maart 2008 22:19 schreef RemcoDelft het volgende:
Als jouw telefoon zich voordoet als fatsoenlijke webbrowser i.p.v. als Tokkiefoon weet Fok niet dat het geen normale browser is!
Zozo. jij kan idd veel verder plassen dan ikquote:Op donderdag 13 maart 2008 22:22 schreef T42 het volgende:
[..]
jij hebt blijkbaar iets heel anders te doen in bed daarom
maare 60gb maarik heb een 1.5TB in me auto
![]()
en heb 6 macjes in de schuur liggen op de sloop stapel
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |