Bek houwequote:Op donderdag 13 maart 2008 21:06 schreef cablegunmaster het volgende:
schopje onzin verdient dit topic XD.
Met geweld los je natuurlijk niks opquote:Op donderdag 13 maart 2008 21:10 schreef Roemertje het volgende:
ik zou het gewoon opnemen tegen me leraar als die zo iets zou doen.
jammer dan, dat die het wint hij weet teminsten dat je wel lef hebt.
dag daarna met een zooitje vrienden terug komen(is wel laf maar die vent is zeker 20 jaar ouder dus dat mag je ff goed maken met iemand die van leeftijds verschild terug draait)
wat moet je? Soms een klap voor je smoel soms? He! Nou KOM DAN! KOM DAN! Met je grote bek! Straks tandjes tuffen en morgen uit een slangetje eten.quote:
quote:Op donderdag 13 maart 2008 21:47 schreef toma het volgende:
[..]
wat moet je? Soms een klap voor je smoel soms? He! Nou KOM DAN! KOM DAN! Met je grote bek! Straks tandjes tuffen en morgen uit een slangetje eten.
Smoel, anders krijg je de fok-knokploeg op je dakquote:Op donderdag 13 maart 2008 21:47 schreef toma het volgende:
[..]
wat moet je? Soms een klap voor je smoel soms? He! Nou KOM DAN! KOM DAN! Met je grote bek! Straks tandjes tuffen en morgen uit een slangetje eten.
quote:Op donderdag 13 maart 2008 21:57 schreef House-Musik het volgende:
[..]
Smoel, anders krijg je de fok-knokploeg op je dak
Tja..als je naar een NAC wedstrijd gaat verdien je ook klappenquote:Op donderdag 13 maart 2008 22:26 schreef OssieMan het volgende:
Keer klappen gehad na een wedstrijd bij NAC, aangevallen door NAC supporters (en ik was daar dus ook voor NAC)
hehequote:Op donderdag 13 maart 2008 22:49 schreef Devrim_ het volgende:
[..]
Tja..als je naar een NAC wedstrijd gaat verdien je ook klappen
Een baluw oog nadat je een klap op je smoel hebt gehad? Hoef zag je smoel er dan wel niet uit?quote:Op donderdag 13 maart 2008 22:28 schreef Fha het volgende:
Ja toen ik 9 was. Ik gooide een sneeuwbal naar de grootste etter van de school en hij was raak.. Toen kwam ik thuis met een blauw oog.
quote:Op donderdag 13 maart 2008 23:14 schreef Quyxz_ het volgende:
[..]
Een blauw oog nadat je een klap op je smoel hebt gehad? Hoe zag je mond er dan wel niet uit?
Niet zo best. Erg pijnlijk allemaalquote:Op donderdag 13 maart 2008 23:14 schreef Quyxz_ het volgende:
[..]
Een baluw oog nadat je een klap op je smoel hebt gehad? Hoef zag je smoel er dan wel niet uit?
quote:Op donderdag 13 maart 2008 22:22 schreef tong80 het volgende:
Ik zei ooit kuthoer tegen iemand tijdens het carnaval omdat ie mijn vriendin lastig viel.
Toen ie op de kruk zat zou je niet zeggen dat het een 2 meter lange marinier was. Heb al 20 jaar en stifttand.
quote:Op zondag 13 januari 2008 08:50 schreef tong80 het volgende:
Een Groningse marinier van 2 meter heeft ooit mijn neus gebroken bij het carnaval. Ik zei dat ie een homo was omdat ie meisjes lastig viel. Hij leek veel kleiner omdat ie aan de bar zat.
Tong80quote:Op vrijdag 14 maart 2008 11:57 schreef Operc het volgende:
Is dit niet een zelfde soort topic?
Gezien de reacties lijkt het veel op elkaar, een voorbeeldje
[..]
[..]
haha, netjesquote:Op vrijdag 14 maart 2008 11:57 schreef Operc het volgende:
Is dit niet een zelfde soort topic?
Gezien de reacties lijkt het veel op elkaar, een voorbeeldje
[..]
[..]
Zijn er gewoon nog. Alleen soms laadt het nietquote:Op vrijdag 14 maart 2008 16:36 schreef vogeltjesdans het volgende:
Saviour, waar zijn je Kristel avatars?
Nou zo zacht vind ik het niet. Die studenten gaan gewoon door de knieen.quote:Op vrijdag 14 maart 2008 12:39 schreef rottweilersfromcameroon het volgende:
Valt toch wel mee hoe hard er geslagen wordt?
Ik neem aan dat die mensen daar ook vrijwillig zijn enzo..En daarnaast, Gain is Pain
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |