Ja, ik ga natuurlijk ook eerst voor GTA4quote:Op zaterdag 15 maart 2008 18:44 schreef jorienvdherik het volgende:
nog niet, eerst gta 4
sr 2 haal ik wel gelijk
Nee op telefoonquote:
Kozijnen noemen we dat.quote:Op zaterdag 15 maart 2008 21:37 schreef Frasier het volgende:
[..]
Wat een raar schilderij hangt daar aan de muur.
was een toffe map jaquote:Op zaterdag 15 maart 2008 21:01 schreef Cyberia18 het volgende:
Alle CoD fanaten die deel 2 net als ik ook grijs hebben gespeeld, Carentan is coming back!![]()
http://www.gametrailers.com/gametrailerstv_player.php?ep=11&ch=4&sd=0
jezus. Dat maakt mijn leven compleet.quote:Op zaterdag 15 maart 2008 21:01 schreef Cyberia18 het volgende:
Alle CoD fanaten die deel 2 net als ik ook grijs hebben gespeeld, Carentan is coming back!![]()
Volgens mij heeft elke 360 in totaal 3 jaar garantie gekregen.quote:Op zondag 16 maart 2008 09:05 schreef AQuila360 het volgende:
Als je xbox vaak vasloopt en niet alle spellen meer wil lezen maar je hebt geen RRoD dan heb je maar 2 jaar garantie ofnie?
Volgens mij is je dvd drive naar de klote dan en daar heb je maar 2 jaar garantie op...quote:Op zondag 16 maart 2008 09:05 schreef AQuila360 het volgende:
Als je xbox vaak vasloopt en niet alle spellen meer wil lezen maar je hebt geen RRoD dan heb je maar 2 jaar garantie ofnie?
quote:Op zondag 16 maart 2008 11:24 schreef Gamedemon het volgende:
Toen hebben ze zijn moederbord gemaakt en zijn dvd drive vervangen voor een ander die niet te flashen is.
Hij mag dus nu (terecht) alles gaan kopen.
Ken de map niet, maar had meer gehoopt op wat meer open maps.quote:Op zaterdag 15 maart 2008 21:01 schreef Cyberia18 het volgende:
je hebt ook nog hardware matige chipsquote:Op zondag 16 maart 2008 11:24 schreef Gamedemon het volgende:
[..]
Volgens mij is je dvd drive naar de klote dan en daar heb je maar 2 jaar garantie op...
Maar wat je kan proberen is je xbox opsturen met als smoes dat je de RROD hebt, ik ken namelijk iemand die zijn xbox drive geflashed had om spellen te kunnen downloaden, en die kreeg een RROD.
Toen hebben ze zijn moederbord gemaakt en zijn dvd drive vervangen voor een ander die niet te flashen is.
Hij mag dus nu (terecht) alles gaan kopen.
Tsja de xbox is redelijk riskant om te chippen aangezien de garantie heilig is natuurlijk...quote:Op zondag 16 maart 2008 12:06 schreef DJ_ het volgende:
[..]
je hebt ook nog hardware matige chips, moet je alleen gaan solderen
er zijn shops waar je hem kan laten maken , maar het kost wel veel geld :pquote:Op zondag 16 maart 2008 12:26 schreef Gamedemon het volgende:
[..]
Tsja de xbox is redelijk riskant om te chippen aangezien de garantie heilig is natuurlijk...
Of je moet zoveel games spelen dat je standaard veel geld bespaard dan is het misschien rendabel.
Ga in de hoek staan. Helaas is dat de zwaarste straf die er op staat.quote:Op zondag 16 maart 2008 13:02 schreef toma het volgende:
* toma heeft zn xbox deze week laten ombouwen.
ik download niet al mn games. De games die ik echt waardeer en die echt super goed zijn koop ik gewoon. Maar de meeste B-spellen zullen wel gedownload worden jaquote:Op zondag 16 maart 2008 13:16 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Ga in de hoek staan. Helaas is dat de zwaarste straf die er op staat.
Eigenlijk zou de straf anale penetratie met een roodgloeiende kachelpook moeten zijn, want stelen doe je niet, maar we leven gelukkig voor jou in een beschaafd land. Vandaar dat ik het laat bij 'Foei!'.
kan je ze net zo goed allemaal downloade , want je kan vroeger of later toch niet meer op Live komenquote:Op zondag 16 maart 2008 13:19 schreef toma het volgende:
[..]
ik download niet al mn games. De games die ik echt waardeer en die echt super goed zijn koop ik gewoon. Maar de meeste B-spellen zullen wel gedownload worden ja
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |