liever limburg , als friesland of groningenquote:Op vrijdag 14 maart 2008 20:14 schreef RacerDKB het volgende:
[..]
Moet je ook niet in Limburg gaan wonen
Kom naar de beschaafde wereld! Voordat het te laat is!
En dan nog, of je nou 180 euro of 199 euro betaald voor een Arcade, jezus, het scheelt maar 19 euro
Dat verschilt.quote:Op vrijdag 14 maart 2008 22:31 schreef Timmai het volgende:
als je nu een RROD krijgt, wordt de xbox dan gerepareerd of krijg je een nieuwe versie?
Eens met Wessiej !quote:
Eens met Jorgen !quote:het beste blijft natuurlijk gelderland
Jullie hoopte natuurlijk dat ik inmiddels door al die 312's een dodelijk ongeval zou hebben gehadquote:
Ik heb geen ideequote:Op vrijdag 14 maart 2008 22:40 schreef dezenickiscool het volgende:
hoelang duurt opladen met een play and charge kit eigenlijk? dat kreng ligt al 2 uur aan de pc en dat lampje is nog steeds rood
( reden dat em niet aan de xbox hangt is omdat ze tv aant kijken zijn en anders draait de xbox voor niets )
Die play and charge kit is toch om hem op te laden TIJDENS het spelen?quote:Op vrijdag 14 maart 2008 22:54 schreef dezenickiscool het volgende:
kheb net een play and charge kit gekocht om van batterijen af te zijn
nuja binnen 5 min enemy of the state zien en na die 2u zal em wel vol zijn
Gewoon opladen als je niet speelt! Ultra High-tech ftw!quote:Op vrijdag 14 maart 2008 22:56 schreef RacerDKB het volgende:
[..]
Die play and charge kit is toch om hem op te laden TIJDENS het spelen?
Dus om een wireless controller bedraad te maken. Antitechnologie ftw!
vind je ?quote:Op vrijdag 14 maart 2008 23:15 schreef toma het volgende:
Sinds vandaag heb ik Assasins Creed...
godverdomme zeg.. wat een geweldig spel
ben er gewoon stil van.
alleen als het echt heel druk is dan is de framerate een tikkeltje lager. Maar dat is niet iets om je aan te ergeren vind ik. Ik hou wel van dit soort gamesquote:Op vrijdag 14 maart 2008 23:16 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
vind je ?
ben op weg naar de 1e van de 9e targets zeg maar.
maar framerate valt wat tegen
maak er een tekening overquote:Op vrijdag 14 maart 2008 23:18 schreef toma het volgende:
[..]
alleen als het echt heel druk is dan is de framerate een tikkeltje lager. Maar dat is niet iets om je aan te ergeren vind ik. Ik hou wel van dit soort games
quote:
Wat heb jij toch steeds tegen mijn tekeningen? Elke keer als we discussieren kom je met een debiele opmerking van 'maak er een tekening over'.quote:
Hij bedoeld het niet onaardig! En zo is hij nu eenmaalquote:Op vrijdag 14 maart 2008 23:21 schreef toma het volgende:
[..]
Wat heb jij toch steeds tegen mijn tekeningen? Elke keer als we discussieren kom je met een debiele opmerking van 'maak er een tekening over'.
Triest mannetje dat je bent.
Jij bent dus niet de enige die zich zo aan hem stoort. Gelukkig maar.quote:Op vrijdag 14 maart 2008 23:21 schreef toma het volgende:
[..]
Wat heb jij toch steeds tegen mijn tekeningen? Elke keer als we discussieren kom je met een debiele opmerking van 'maak er een tekening over'.
Triest mannetje dat je bent.
ik kijk wel uit met wat ik zeg. Straks wordt er nog een aanklacht tegen me ingediend als gevolg van een indirecte bedreiging.quote:Op vrijdag 14 maart 2008 23:27 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Hij bedoeld het niet onaardig! En zo is hij nu eenmaal
Nu we het er toch over hebben. *Meldtquote:Op vrijdag 14 maart 2008 23:29 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Jij bent dus niet de enige die zich zo aan hem stoort. Gelukkig maar.
''Een topicreport voor jouw!''quote:Op vrijdag 14 maart 2008 23:29 schreef toma het volgende:
[..]
ik kijk wel uit met wat ik zeg. Straks wordt er nog een aanklacht tegen me ingediend als gevolg van een indirecte bedreiging.
En nóg 1.quote:Op vrijdag 14 maart 2008 23:29 schreef RacerDKB het volgende:
[..]
Nu we het er toch over hebben. *Meldt
Word je opgebelt dadelijkquote:Op vrijdag 14 maart 2008 23:29 schreef toma het volgende:
[..]
ik kijk wel uit met wat ik zeg. Straks wordt er nog een aanklacht tegen me ingediend als gevolg van een indirecte bedreiging.
usb is 1.5 volt en , net spanning is 230 =D . dus gaat een stuk snellerquote:Op vrijdag 14 maart 2008 22:46 schreef RacerDKB het volgende:
[..]
Ik heb geen idee
Wat ik wel kan aanraden is een Quick Charge Kit.
Ik heb er op het moment eentje in bestellen.
Zoeen dus:
[ afbeelding ]
Kan je 2 batterijen tegelijk opladen zonder dat je 360 aan hoeft te staan. Gewoon in het stopcontact dus.
Sowieso opladen via usb is kut, want van USB komt amper spanning af, dus het duurt gewoon heul lang.
dat van metro en mafia is ook niet leuk na 1.5 jaarquote:Op vrijdag 14 maart 2008 23:21 schreef Wessiej het volgende:
Ok nu is het niet leuk.
Met het voltage heeft het niet zo zeer te maken, wel het aantal ampère.quote:Op vrijdag 14 maart 2008 23:34 schreef DJ_ het volgende:
[..]
usb is 1.5 volt en , net spanning is 230 =D . dus gaat een stuk sneller
9 mocht ik dingen verkeerd hebben gespeld is ht omda ik bezope ben dus niet zeiken )
De oplaadtijd heeft niks te maken met de hoogte van de spanning. Dan trekt ie gewoon meer stroom.quote:Op vrijdag 14 maart 2008 22:46 schreef RacerDKB het volgende:
[..]
Sowieso opladen via usb is kut, want van USB komt amper spanning af, dus het duurt gewoon heul lang.
juist.quote:Op vrijdag 14 maart 2008 23:36 schreef RacerDKB het volgende:
[..]
Met het voltage heeft het niet zo zeer te maken, wel het aantal ampère.
En bij USB is dat maximaal 1 ampere ofzo laten we zeggen dat die play and charge kit 600 mAh is, terwijl zo'n Quick Charge ding iets van 3 ampere is.
Ik bedoelde dus amperage. Zie post hierboven.quote:Op vrijdag 14 maart 2008 23:37 schreef toma het volgende:
[..]
De oplaadtijd heeft niks te maken met de hoogte van de spanning. Dan trekt ie gewoon meer stroom.
Jij maakt ze zelfquote:Op vrijdag 14 maart 2008 23:36 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
dat van metro en mafia is ook niet leuk na 1.5 jaar
nep neger , erug naar africa mar jouiwquote:
quote:DICE Announces Multiplayer Beta Program For Battlefield: Bad Company Shipping June 2008
REDWOOD CITY, Calif.– March 13, 2008–
DICE, a studio of Electronic Arts Inc. (NASDAQ: ERTS) today announced the multiplayer beta test for Battlefield: Bad Company on the Xbox 360™ video game system from Microsoft®. IGN Founders’ Club and IGN Insider will offer keys to members and the public in North America and Europe to participate in the multiplayer beta test starting March 17 provided by IGN’s popular game download site FilePlanet ( http://www.fileplanet.com). In addition, keys will also be available through IGN Entertainment’s gaming Web sites including IGN.com, GameSpy, TeamXbox, Planet Battlefield and Voodoo Extreme. Battlefield: Bad Company will launch on the PLAYSTATION®3 computer entertainment system and Xbox 360 in June 2008.
Het gaat er hevig aan toe ja...quote:Op zaterdag 15 maart 2008 00:29 schreef SpankmasterC het volgende:
<3 liefde in het 360 topic! Heerlijk!
Die heb ik ook. Geweldig apparaatquote:Op vrijdag 14 maart 2008 22:46 schreef RacerDKB het volgende:
[..]
Ik heb geen idee
Wat ik wel kan aanraden is een Quick Charge Kit.
Ik heb er op het moment eentje in bestellen.
Zoeen dus:
[ afbeelding ]
Kan je 2 batterijen tegelijk opladen zonder dat je 360 aan hoeft te staan. Gewoon in het stopcontact dus.
Lego Batman?quote:Op zaterdag 15 maart 2008 07:57 schreef Strolie75 het volgende:
Shit, ik realiseer me net dat ik van 27 april t/m 6 mei op vakantie ben.
En wat komt er 29-4 uit?
heb ik ook gedaan , typen ging me blijkbaar niet zo goed meer af gister avondquote:Op zaterdag 15 maart 2008 00:16 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Volgens mij is het verstandig om je hol weer in te gaan ja.
Het erge is ook dat ik nou niet weet of die jongen opzettelijk zo irritant post of dat hij gewoon niet anders kanquote:Op vrijdag 14 maart 2008 23:29 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Jij bent dus niet de enige die zich zo aan hem stoort. Gelukkig maar.
Of een Deense cartoonquote:Op zaterdag 15 maart 2008 10:34 schreef Sala-adin het volgende:
Zullen we er een tekening over maken jongens?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |