quote:Op maandag 17 maart 2008 10:58 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
hmm
ff denken hoor
worms ken ik wel[ afbeelding ]
crackdown = spel?
arcade is een type-game die het niet zo nauw neemt met de werkelijkheid en je niet veel moeite voor hoeft de doen om het onder controle te krijgen.quote:arcade = producent?
dat weet ik zelf ook nietquote:review versie = gratis versie van een spel waar je nog een revieuw over moet schrijven?
lockout is een level in Halo.quote:lockout is een mannetje in een spel?
quote:Tot zover een poging om deze pagina te vertalen
quote:Op maandag 17 maart 2008 10:58 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
hmm
ff denken hoor
crackdown = spel? Correct
arcade = producent? kleine games of remakes van oude klassieke games die je kan downloaden op de 360
voor een klein bedrag ( 5-8 euro ) zoals worms dus
review versie = gratis versie van een spel waar je nog een revieuw over moet schrijven?
klopt
lockout is een mannetje in een spel? no clue eigenlijk
Tot zover een poging om deze pagina te vertalen
Crackdown – the gamequote:Op maandag 17 maart 2008 10:58 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
hmm
ff denken hoor
crackdown = spel?
arcade = producent?
review versie = gratis versie van een spel waar je nog een revieuw over moet schrijven?
lockout is een mannetje in een spel?
Tot zover een poging om deze pagina te vertalen
kreeg je dit toevallig te zien?quote:Op maandag 17 maart 2008 11:21 schreef _GdR_ het volgende:
Hallo mensen,
Ik heb vorige week een xbox gekocht.
en gister ff aangesloten. zit ik forza te doen. allemaal leuk en aardig. opeen gaat het laden fout oid. ik krijg de melding dat de cd vies is dus ik haal m dr uit. zitten er gewoon fukking krassen op mn cd!? Ik dacht dat dat probleem inmiddels al opgelost was? Maar dat is dus niet het geval dan.
Daarna heb ik gewoon de hele avond COD4 gespeeld zonder problemen.
Wat kan ik nu het beste doen? Mn xbox laten maken door MS of de winkel vragen of ik een andere kan krijgen?
Of mn xbox gewoon hier houden en MS vragen om een nieuwe kopie van forza?
Mn xbox stond 'staand' toen het gebeurde. Daarna heb ik m liggend neergezet en dus de gehele avond gespeeld zonder problemen. iemand hier meer ervaring mee?
arcade games kunnen ook nieuwe spellen zijn. Maar meestal verstaan mensen onder arcade games de oude spellen met slechte graphics die je in spelhallen kon spelen. Maar spellen als burn-out zijn ook een beetje arcade omdat je geen Schumacher hoeft te heten om zo'n spel te spelen.quote:Op maandag 17 maart 2008 11:24 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
oh dan zijn arcade games wel iets voor mij
"waar je niet veel moeite voor hoeft de doen om het onder controle te krijgen."
soort freeware oid?
Thx voor de hulphaha
quote:Nieuws | 17 maart 2008 - Rockstar heeft bekend gemaakt dat de eerstvolgende GTA IV-trailer meteen de laatste is en dat deze 27 maart te zien zal zijn. De trailer krijgt de titel "Good Lord, What Are You Doing? AKA Everyone’s a Rat". Over hoe en wat is verder nog niets bekend.
Verwacht 20 maart ook een update van de officiële website van GTA IV met een nieuw radiostation en enkele downloads en screenshots.
nee want dan had ik daarna niet meer kunnen spelenquote:Op maandag 17 maart 2008 11:32 schreef toma het volgende:
[..]
kreeg je dit toevallig te zien?
[ afbeelding ]
idd, echt een domme post van toma.quote:Op maandag 17 maart 2008 11:36 schreef _GdR_ het volgende:
[..]
nee want dan had ik daarna niet meer kunnen spelen
In E-plaza, Amsterdamse Poortquote:Op maandag 17 maart 2008 14:40 schreef Frasier het volgende:
Iemand Rainbow Six Vegas 2 al ergens te koop gezien?
quote:
Er was alleen wel een rare glitch voordat ik stopte, die 'baas' die wel op de map stond maar er niet was.quote:Op maandag 17 maart 2008 08:42 schreef mech het volgende:
[..]
Ja was een leuke sessie.
Ik kon me headset niet vinden, jammer genoeg
Zat winkels die het al voor de release date verkopen ja.quote:Op maandag 17 maart 2008 16:01 schreef Scarface2004 het volgende:
nu al Vegas 2 te koop, wtf
Koop Wormsquote:Op maandag 17 maart 2008 11:24 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
oh dan zijn arcade games wel iets voor mij
"waar je niet veel moeite voor hoeft de doen om het onder controle te krijgen."
soort freeware oid?
Thx voor de hulphaha
Dat kan niet volgens mij!quote:Op maandag 17 maart 2008 16:30 schreef lennartb.nl het volgende:
Het lukt me verdomme niet om mn xbox goed op internet te krijgen, gisteravond deed ie het helemaal goed en vanochtend ook (draadloos->laptop->kabel->xbox) En opeens stopt ie ermee en kan ik er niet meer terug op.
Kan het zijn dat mn internet gewoon te traag is om uberhaupt te connecten?
199 euro in elke winkel?quote:Op maandag 17 maart 2008 16:18 schreef AQuila360 het volgende:
Ik ga nu een xbox kopen/bestellen wat is op dit moment de beste aanbieding? Ik wil een Arcade versie!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |