misscihen toch wel. wantquote:
Geen idee? Heeft die Windows Mobile en Touchscreen?quote:Op zondag 16 maart 2008 16:53 schreef Edwinuss het volgende:
[..]
Ik heb een nokia n95 8GB. Kan het daar ook op ?
quote:Op zondag 16 maart 2008 18:43 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
En ik ga deze week een Arcade Xbox halen
Ja dat kan maar dat moet je niet doen.. Het beste kun je gewoon de versie kopen waar ook al een HDD bij zit etc. Maar ik had die al dus ik heb de HDD etc al liggen.quote:Op zondag 16 maart 2008 19:29 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
als ik t goed begrijp kan je een soort basis xbox kopen en die later uitbreiden?
Zo te horen kan je beter gaan voor een PS3.quote:Op zondag 16 maart 2008 17:01 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
een wii vind ik irritant omdat je dan moet bewegen
quote:
En een extra tvquote:Op zondag 16 maart 2008 21:31 schreef RacerDKB het volgende:
[..]
Koop een Arcade, jat de harde schijf en kabels van je huidige 360, stop die memorycard in je huidige 360.
Dus voor 200 euro heb je een nieuwe 360 met HDMI en een Falcon bord en je vriendin en jij zijn beiden blij
Is dat je eigen kont in je fobo?quote:Op zondag 16 maart 2008 19:49 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
HDD?
En ik vind het zonde om 500 euro uit te geven voor iets wat ik 2-3 uurtjes per week ga doen![]()
maar nu nog een ps2 kopen vind ik ook zonde..
en ik wil niet online spelen en nee ik ben geen pro gamer ik ben gewoon een meisje dat af en toen een spelletje wil spelen
ik kan wel een aantal andere dingen verzinnen die we samen zouden kunnen doenquote:Op zondag 16 maart 2008 22:24 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
[..]
wil je dan samen een xbox kopen of zo
Je mag dan op mijn xbox spelen en met mijn joystick, op de knopjes rammen tot hij hevig gaat trillenquote:Op zondag 16 maart 2008 22:24 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
[..]
wil je dan samen een xbox kopen of zo
ik denk t niet.quote:Op zondag 16 maart 2008 22:49 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
wat denk je zelf.
misschien wel.
misschien ook niet.
nerdzquote:Op zondag 16 maart 2008 22:50 schreef Sala-adin het volgende:
[..]
Je mag dan op mijn xbox spelen en met mijn joystick, op de knopjes rammen tot hij hevig gaat trillen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |