abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_57358114
Lekker is dat, heb al ruim een jaar een dike barst in mijn pinpas (en dan recht door die magnetische strip heen he ). Gaat prima natuurlijk, maar net nu ik ECHT geld nodig hebt pakt die automaat hem niet!
Nouja ik dacht, die automaat zal wel niet helemaal lekker zijn, rij helemaal naar de volgende Rabobank om daar even kijken of zo'n automaat het doet. Wat denk je? Precies hetzelfde! Even schoonpoetsen van zowel de automaat als de pas hielp ook niets...
Ben bang dat mijn pasje er na jaren van trouwe dienst mee op is gehouden...zal maar eens een nieuwe aanvragen.

Klacht: pinpas inclusief barst die al tijden werkt, maar er nu zonder aanleiding mee kapt.

En oja, voor de mensen die menen leuk te zijn, er staat zat geld op mijn rekening, dus daar kan het niet aan liggen
  Forum Admin / Grootste Aanwinst 2022 donderdag 13 maart 2008 @ 19:36:46 #2
8731 crew  Netsplitter
#jesuisMasi
pi_57358164
Zonder aanleiding....
OxygeneFRL-vrijdag 8 mei 2020 @ 08:52:59: Ik had een pleuris hekel aan je maar nu ik weet dat je tegen een vuurwerkverbod ben, hou ik van je.
  donderdag 13 maart 2008 @ 19:38:32 #3
137377 Gamer_V
Zie signature
pi_57358213
Ik moet dat ding altijd minstens 4 keer door de scanner bij de zelfscanautomaten in de supermarkt halen voordat ie hem pakt .. maar overal anders doet ie het wel gewoon. Geen idee of dat aan mijn (Postbank)pasje ligt of gewoon aan die baggermachines.

Van welke bank is je pasje?
Zie ondertitel ||| Developers, developers, developers, developers. ||| Usernotes van Gamer_V
*O* Winnaar slechtste nieuwsposter FOK!games 2009 *O*
pi_57358251
quote:
Op donderdag 13 maart 2008 19:38 schreef Gamer_V het volgende:
Ik moet dat ding altijd minstens 4 keer door de scanner bij de zelfscanautomaten in de supermarkt halen voordat ie hem pakt .. maar overal anders doet ie het wel gewoon. Geen idee of dat aan mijn (Postbank)pasje ligt of gewoon aan die baggermachines.

Van welke bank is je pasje?
Rabobank
pi_57358253
Mijn pas is ook gebroken. Bij Rabobank doet ie het niet, maar bij ING apparaat wel.
pi_57358282
Een jaar doorlopen met een gebroken pas. En dan ook ons daarmee lastig vallen.
pi_57358287
quote:
Op donderdag 13 maart 2008 19:35 schreef Resco het volgende:
Lekker is dat, heb al ruim een jaar een dike barst in mijn pinpas (en dan recht door die magnetische strip heen he ). Gaat prima natuurlijk, maar net nu ik ECHT geld nodig hebt pakt die automaat hem niet!
Nouja ik dacht, die automaat zal wel niet helemaal lekker zijn, rij helemaal naar de volgende Rabobank om daar even kijken of zo'n automaat het doet. Wat denk je? Precies hetzelfde! Even schoonpoetsen van zowel de automaat als de pas hielp ook niets...
Ben bang dat mijn pasje er na jaren van trouwe dienst mee op is gehouden...zal maar eens een nieuwe aanvragen.

Klacht: pinpas inclusief barst die al tijden werkt, maar er nu zonder aanleiding mee kapt.

En oja, voor de mensen die menen leuk te zijn, er staat zat geld op mijn rekening, dus daar kan het niet aan liggen

un-fucking-believable

Toevallig wilde ik vandaag pinnen bij de kassa...zit er een hele dikke barst die dwars door de magneetstrip heen liep. Kon ik niet pinnen en nu moet ik dus een nieuwe aanvragen. De rest gaat als volgt: blablalblablalbla

Terechte klacht
I feel kinda Locrian today
  donderdag 13 maart 2008 @ 19:42:19 #8
159199 Rickocum
LOLZ! BACKWARD PWNAGE V3
pi_57358311
LOLZ ER STOND ZEKER GEEN GELD OP!!!!
pi_57358392
Waarom vraag je geen nieuw pasje aan? Die pasjes zijn gratis..
Fuck today, it's tomorrow.
  donderdag 13 maart 2008 @ 19:46:00 #10
146874 DANILXL
timeo danaos et dona ferentes
pi_57358410
bij chippen leest ie em bij mij nooit
woensdag 24 juni 2008 01:51 schreef clumsy_clown het volgende:
Je topics zijn kut. Die klacht bijvoorbeeld, is pure vervuiling.
  donderdag 13 maart 2008 @ 19:46:03 #11
172669 Papierversnipperaar
Cafeïne is ook maar een drug.
pi_57358411
BARST!
Free Assange! Hack the Planet
[b]Op dinsdag 6 januari 2009 19:59 schreef Papierversnipperaar het volgende:[/b]
De gevolgen van de argumenten van de anti-rook maffia
pi_57358438
quote:
Op donderdag 13 maart 2008 19:45 schreef Olep het volgende:
Waarom vraag je geen nieuw pasje aan? Die pasjes zijn gratis..,
Omdat ik geen zin heb om door al dat gezeur te gaan voor je zo'n pasje hebt. En als iets nog normaal werkt, waarom moeilijk doen? En zoals ik al zei ga ik nu wél een nieuwe pas aanvragen uiteraard
  donderdag 13 maart 2008 @ 19:48:53 #13
64276 9christensen
Grolsch bier is gezond
pi_57358511
woar
Het is het eindpunt van de trein, bijna geen mens hoeft er te zijn, bijna geen hond gaat zover mee:
[b]Enschede![/b]
pi_57358610
mijn pasje is zowat door de helft gescheurd... still useable
I pwn u!
pi_57358661
quote:
Op donderdag 13 maart 2008 19:35 schreef Resco het volgende:

ik had hetzelfde verhaal, maanden rondgelopen met een dikke barst in mn pinpas, wil ik een treinkaartje kopen want mn trein vertrekte 10 minuten later, twas een zondag. WERKT DAT DING NIET MEER! ><
Ik naar de balie om zo los een ticket te halen, werkt hij nog niet, maar even contant betaald ..
Ik de dag daarna naar de Rabobank..

Mijn pasje doet't niet meer !!
"nou meneer, vind u het gek? Er zit een dikke barst in!!"
People once tried to make Chuck Norris toilet paper. He said no because Chuck Norris takes crap from NOBODY!!!!
Megan Fox makes my balls look like vannilla ice cream.
pi_57358694
Daarbij komt nog een keer dat je 'niks' hoeft aan te vragen. Je belt gewoon,

PAS DOET'T NIET MEER!
Nou meneer .. u krijgt binnen 5 dagen een nieuwe opgestuurd naar uw adres
BEDANKT! Moihe!
People once tried to make Chuck Norris toilet paper. He said no because Chuck Norris takes crap from NOBODY!!!!
Megan Fox makes my balls look like vannilla ice cream.
pi_57364609
Rabopassen zijn kut, die van mij gaan nooit meer dan een jaar mee.

Ik heb één keer gehad dat ie achterbleef in de NS automaat, door een scheur en een andere keer dat ie tijdens het pinnen in de supermarkt helemaal door midden ging. Maar hij deed het toen nog wel.
pi_57364648
Hmm dat heb ik nog nooit gehad. Hoe krijg je het voor elkaar eigenlijk?
Op woensdag 22 mei 2013 21:42 schreef Dr_Flash het volgende:
Ik moet er ook idd niet zo over zaniken. Sorry :P
pi_57364737
TIP: pakje kauwgom kopen bij de supermarkt en geld bijpinnen...met een scheur in je pas doet ie het niet bij bankautomaten maar wel bij een winkelpinapparaat...
pi_57364810
Ik heb in die 10 jaar dat ik een pinpas heb nog nooit een beschadiging op dat ding gehad.
Blood runs through your veins, that's where our similarity ends.
In the end all you can hope for. Is the love you felt to equal the pain you've gone through.
  donderdag 13 maart 2008 @ 23:48:38 #21
146874 DANILXL
timeo danaos et dona ferentes
pi_57364893
ik heb er in 2 jaar tijd al 4 rabo pasjes doorheen geraust
woensdag 24 juni 2008 01:51 schreef clumsy_clown het volgende:
Je topics zijn kut. Die klacht bijvoorbeeld, is pure vervuiling.
pi_57364928
Mijn chipknip is ook half door de midden. Krankenhaus.
Te audire non possum. Musa sapientum fixa est in aure.
  vrijdag 14 maart 2008 @ 00:00:58 #23
145090 HenkBenzinetank
Toegevoegde waarde
pi_57365132
quote:
Op donderdag 13 maart 2008 23:44 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Ik heb in die 10 jaar dat ik een pinpas heb nog nooit een beschadiging op dat ding gehad.
jij bent zeker zon homo die `'n pasje in een hoesje bewaard?
pi_57365321
quote:
Op vrijdag 14 maart 2008 00:00 schreef HenkBenzinetank het volgende:

[..]

jij bent zeker zon homo die `'n pasje in een hoesje bewaard?
Nee, gewoon in m'n portemonnee

Wat hebben homo's hier nou weer mee te maken.
Blood runs through your veins, that's where our similarity ends.
In the end all you can hope for. Is the love you felt to equal the pain you've gone through.
  zaterdag 15 maart 2008 @ 00:09:16 #25
134103 gebrokenglas
Half human, half coffee
pi_57388020
TS heeft gewoon veel te hang gewacht.
Doe je zeker ook als je moet poepen... Net zo lang wachten tot je gewoon te laat bent, en dan een topic openen dat je in je broek hebt gepoept.

Trouwens, wat doen jullie allemaal met die pasjes dat ze allemaal door de midden zijn? Ik doe gewoon het volle termijn met een pas, zonder dubbelbuigen, barsten, krassen, gedemagnetiseerd en andere ellende.
En nee ik ben geen homo die zijn pasje in zo'n hoesje bewaart, maar gewoon in de portemonnee, in het geldvakje.
Heb je nog vragen? Zo ja, vergeet ze snel!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')