Rabobankquote:Op donderdag 13 maart 2008 19:38 schreef Gamer_V het volgende:
Ik moet dat ding altijd minstens 4 keer door de scanner bij de zelfscanautomaten in de supermarkt halen voordat ie hem pakt .. maar overal anders doet ie het wel gewoon. Geen idee of dat aan mijn (Postbank)pasje ligt of gewoon aan die baggermachines.
Van welke bank is je pasje?
quote:Op donderdag 13 maart 2008 19:35 schreef Resco het volgende:
Lekker is dat, heb al ruim een jaar een dike barst in mijn pinpas (en dan recht door die magnetische strip heen he). Gaat prima natuurlijk, maar net nu ik ECHT geld nodig hebt pakt die automaat hem niet!
![]()
Nouja ik dacht, die automaat zal wel niet helemaal lekker zijn, rij helemaal naar de volgende Rabobank om daar even kijken of zo'n automaat het doet. Wat denk je? Precies hetzelfde! Even schoonpoetsen van zowel de automaat als de pas hielp ook niets...![]()
Ben bang dat mijn pasje er na jaren van trouwe dienst mee op is gehouden...zal maar eens een nieuwe aanvragen.
Klacht: pinpas inclusief barst die al tijden werkt, maar er nu zonder aanleiding mee kapt.
En oja, voor de mensen die menen leuk te zijn, er staat zat geld op mijn rekening, dus daar kan het niet aan liggen
Omdat ik geen zin heb om door al dat gezeur te gaan voor je zo'n pasje hebt. En als iets nog normaal werkt, waarom moeilijk doen? En zoals ik al zei ga ik nu wél een nieuwe pas aanvragen uiteraardquote:Op donderdag 13 maart 2008 19:45 schreef Olep het volgende:
Waarom vraag je geen nieuw pasje aan? Die pasjes zijn gratis..,
ik had hetzelfde verhaal, maanden rondgelopen met een dikke barst in mn pinpas, wil ik een treinkaartje kopen want mn trein vertrekte 10 minuten later, twas een zondag. WERKT DAT DING NIET MEER! ><quote:Op donderdag 13 maart 2008 19:35 schreef Resco het volgende:
Lekker is dat, heb al ruim een jaar een dike barst in mijn pinpas (en dan recht door die magnetische strip heen he). Gaat prima natuurlijk, maar net nu ik ECHT geld nodig hebt pakt die automaat hem niet!
![]()
Nouja ik dacht, die automaat zal wel niet helemaal lekker zijn, rij helemaal naar de volgende Rabobank om daar even kijken of zo'n automaat het doet. Wat denk je? Precies hetzelfde! Even schoonpoetsen van zowel de automaat als de pas hielp ook niets...![]()
Ben bang dat mijn pasje er na jaren van trouwe dienst mee op is gehouden...zal maar eens een nieuwe aanvragen.
Klacht: pinpas inclusief barst die al tijden werkt, maar er nu zonder aanleiding mee kapt.
En oja, voor de mensen die menen leuk te zijn, er staat zat geld op mijn rekening, dus daar kan het niet aan liggen
jij bent zeker zon homo die `'n pasje in een hoesje bewaard?quote:Op donderdag 13 maart 2008 23:44 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Ik heb in die 10 jaar dat ik een pinpas heb nog nooit een beschadiging op dat ding gehad.
Nee, gewoon in m'n portemonneequote:Op vrijdag 14 maart 2008 00:00 schreef HenkBenzinetank het volgende:
[..]
jij bent zeker zon homo die `'n pasje in een hoesje bewaard?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |