Hier volgt binnenkort een statement overquote:Op donderdag 13 maart 2008 17:30 schreef TNA het volgende:
Ik dacht dat jij beloofd had om weg te blijven uit KLB.
Blijf je dan definitief weg?quote:Op donderdag 13 maart 2008 17:33 schreef De_Ananas het volgende:
[..]
Hier volgt binnenkort een statement over
Als jij meegaatquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.It was an encounter that lasted less than 45 seconds O+
hoi subaccount van de FAKEanasquote:Op donderdag 13 maart 2008 18:29 schreef de_boswachter het volgende:
Hou je bek over de_ananas lutser !
friet.quote:Op donderdag 13 maart 2008 18:29 schreef reetveter het volgende:
Patat
gewoon eten die zooiquote:Op donderdag 13 maart 2008 17:09 schreef Surveillance-Fiets het volgende:![]()
Gezonde patat is inderdaad geen echte patat![]()
Patat ja, friet is voor belgen en mannen die zittend plassen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.full stops and exclamation marks
De_ananas eet ook nooit friet / snackt nooit / heeft geen frituurpan.. vandaarquote:Op vrijdag 14 maart 2008 18:06 schreef Oldbie het volgende:
Dan heb OP vol over patat hier en daar en in je hele paint is geen patatje te vinden!!! Lutser!!!!
ohja:
friet (de; frieten)
1 patat
pa·tat (de)
1 (geen meervoud) in reepjes gesneden en vervolgens in gesmolten vet of olie gebakken aardappels
2 (patatten) (in België; informeel) aardappel
3 (patatten) (in België; informeel) klap, slag
Je valt door de mand Branieschopperquote:Op vrijdag 14 maart 2008 17:35 schreef Branieschopper het volgende:
...
Je bent een KNEUS als je snacks eet!
Ik noem wat kneuzen:
- De_Ananas: Broodje Aap snacker, heeft géén frituurpan en snackt nooit.. Sadness
nee, de_ananas is sowieso een gevalletje epic sadness, met of zonder snacksquote:Op vrijdag 14 maart 2008 18:49 schreef albertfriet het volgende:
[..]
Je valt door de mand Branieschopper
Zal ik eens een filmpje posten waar jij en Branieschopper staan te zingen dat ik de FrituurKoning ben?quote:Op vrijdag 14 maart 2008 18:12 schreef Amokzaaier het volgende:
Mensen die zichzelf frituurkoning noemen en geen frituurpan hebben
quote:Op vrijdag 14 maart 2008 21:12 schreef albertfriet het volgende:
Ja die zal jij posten.
Dat was in een tijd dat je nog met regelmaat frituurde.. Maar nu is je productie nihil.quote:Op vrijdag 14 maart 2008 20:19 schreef De_Ananas het volgende:
[..]
Zal ik eens een filmpje posten waar jij en Branieschopper staan te zingen dat ik de FrituurKoning ben?!
dombo.. ik zei "Je bent een kneus als je snacks eet" en daaronder poste ik mensen die snacken. De ananas heb ik daar bij gezet omdat hij pretendeert een snacker te zijn.. (maar voor de 24924782e keer, dat is hij allang niet meer)quote:Op vrijdag 14 maart 2008 18:49 schreef albertfriet het volgende:
[..]
Je valt door de mand Branieschopper
Je verleert fietsen nooitquote:Op vrijdag 14 maart 2008 22:43 schreef Branieschopper het volgende:
[..]
Dat was in een tijd dat je nog met regelmaat frituurde.. Maar nu is je productie nihil.
Erika Terpstra roept nu toch ook niet meer dat ze zwemster is! Tijden vervliegen..
Nee, maar iedereen kan frituren.. Het gaat erom of je het ook daadwerkelijk doetquote:
Iedereen kan friturenquote:Op vrijdag 14 maart 2008 22:54 schreef Branieschopper het volgende:
[..]
Nee, maar iedereen kan frituren.. Het gaat erom of je het ook daadwerkelijk doet! Wannabee Frituurkoningkoorknaap
In dat geval heeft De_FAKEanas helemaaaaaaal geen recht van sprekenquote:Op zaterdag 15 maart 2008 11:57 schreef albertfriet het volgende:
[..]
Iedereen kan frituren! Ja iedereen kan een frikandel de pan in slingeren, maar alleen echte frituurkoningen kunnen hem perfect op smaak frituren.
Conclusie: Ik mag weer niet frituren van mien moeder
Niet.quote:Op vrijdag 14 maart 2008 22:54 schreef Branieschopper het volgende:
[..]
Nee, maar iedereen kan frituren..
goede kickquote:
Zal ik hem dan nu posten? Ik kwam hem gisteren tegenquote:Op vrijdag 14 maart 2008 21:12 schreef albertfriet het volgende:
Ja die zal jij posten.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |