Iedereen die hier "vast" zit is al klaar met werken, moet jij nog lang dan?quote:
Zo zit ik nou ook... niet kunnen gamen... verveel me gelijk doodquote:
Dvdtje kijken dan maar?quote:Op donderdag 13 maart 2008 19:51 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Zo zit ik nou ook... niet kunnen gamen... verveel me gelijk dood
Maatje van me maakt muziek, dus ben nu even mijn speakers aan het misbruikenquote:
Hoop het niet man, dat zou helemaal zuur zijnquote:Op donderdag 13 maart 2008 20:02 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Maatje van me maakt muziek, dus ben nu even mijn speakers aan het misbruiken
(gebruik normaal dus headset = gamen)
Zo maar even kijken of alles ook pijn doet achter de Wii
dank was zeer zeker geslaagd!quote:
en dat is het belangrijkstequote:Op donderdag 13 maart 2008 21:29 schreef draculettetje het volgende:
[..]
dank was zeer zeker geslaagd!
raar idee wel nog weer een hoofdstuk afgesloten!
heb wel echt lekker gegeten en heeel heeel veeel gelachen!
Gelukkig maar, blij omdat te horenquote:
het is ook goed dit achter me te kunnen laten eindelijkquote:Op donderdag 13 maart 2008 21:40 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Gelukkig maar, blij omdat te horen
Had je wat speciaals te doen? (snap je verhaal niet zo)quote:Op donderdag 13 maart 2008 21:41 schreef draculettetje het volgende:
[..]
het is ook goed dit achter me te kunnen laten eindelijk
dat ik dat nog eens zou zeggen
afscheids etentje collega's oude werkplekquote:Op donderdag 13 maart 2008 21:43 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Had je wat speciaals te doen? (snap je verhaal niet zo)
Haha goed van je dat je dat zegtquote:Op donderdag 13 maart 2008 21:41 schreef draculettetje het volgende:
[..]
het is ook goed dit achter me te kunnen laten eindelijk
dat ik dat nog eens zou zeggen
ik vind mezelf nu dan ook een beetje eng ha haquote:Op donderdag 13 maart 2008 21:55 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Haha goed van je dat je dat zegt
Haha hoeft niet hoorquote:Op donderdag 13 maart 2008 21:57 schreef draculettetje het volgende:
[..]
ik vind mezelf nu dan ook een beetje eng ha ha
Nee ik ook niet echt, mijn ouders vonden het apart, en mijn broer zei juist dat ze dat tegenwoordig zo doen. Dan is de kans op infecties kleiner... ofzoquote:Op vrijdag 14 maart 2008 07:39 schreef draculettetje het volgende:
mogguh
hmmm beller ik heb daar niet zo veel verstand van
idd bellen kan nooit kwaadquote:Op vrijdag 14 maart 2008 07:41 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Nee ik ook niet echt, mijn ouders vonden het apart, en mijn broer zei juist dat ze dat tegenwoordig zo doen. Dan is de kans op infecties kleiner... ofzo
Denk dat ik straks toch maar even ga bellen
quote:Op vrijdag 14 maart 2008 07:16 schreef Bellerophon het volgende:
Mogguh iedereen...
Hmm korstje is eraf op mijn rug, kijk nu tegen een open wond aan, weet dus niet of zoiets normaal is
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Maar volgens mij is dat niet normaal hoor... Korstje hoort erop te blijven zitten zodat je huid eronder rustig kan herstellen.
quote:Op vrijdag 14 maart 2008 07:43 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]Nah dat is dus het rare, de wond zelf is al dicht? Dus je kijkt tegen het plekje aanSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Maar volgens mij is dat niet normaal hoor... Korstje hoort erop te blijven zitten zodat je huid eronder rustig kan herstellen.[b]PSN:[/b] Bellerophon-
[b]Op vrijdag 31 oktober 2008 09:51 schreef Sgele het volgende:[/b] Klootzak :')
[b][i]Non est vivere sed valere vita est[/i][/b]
quote:Op vrijdag 14 maart 2008 07:43 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]En ik wist dat alles wat ik hierover zeg, beantwoord kan worden met; "Je moeder..."SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Maar volgens mij is dat niet normaal hoor... Korstje hoort erop te blijven zitten zodat je huid eronder rustig kan herstellen.
[b]PSN:[/b] Bellerophon-
[b]Op vrijdag 31 oktober 2008 09:51 schreef Sgele het volgende:[/b] Klootzak :')
[b][i]Non est vivere sed valere vita est[/i][/b]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |