Nee ik ook niet echt, mijn ouders vonden het apart, en mijn broer zei juist dat ze dat tegenwoordig zo doen. Dan is de kans op infecties kleiner... ofzoquote:Op vrijdag 14 maart 2008 07:39 schreef draculettetje het volgende:
mogguh
hmmm beller ik heb daar niet zo veel verstand van
idd bellen kan nooit kwaadquote:Op vrijdag 14 maart 2008 07:41 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Nee ik ook niet echt, mijn ouders vonden het apart, en mijn broer zei juist dat ze dat tegenwoordig zo doen. Dan is de kans op infecties kleiner... ofzo
Denk dat ik straks toch maar even ga bellen
quote:Op vrijdag 14 maart 2008 07:16 schreef Bellerophon het volgende:
Mogguh iedereen...
Hmm korstje is eraf op mijn rug, kijk nu tegen een open wond aan, weet dus niet of zoiets normaal is
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Maar volgens mij is dat niet normaal hoor... Korstje hoort erop te blijven zitten zodat je huid eronder rustig kan herstellen.
quote:Op vrijdag 14 maart 2008 07:43 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]Nah dat is dus het rare, de wond zelf is al dicht? Dus je kijkt tegen het plekje aanSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Maar volgens mij is dat niet normaal hoor... Korstje hoort erop te blijven zitten zodat je huid eronder rustig kan herstellen.[b]PSN:[/b] Bellerophon-
[b]Op vrijdag 31 oktober 2008 09:51 schreef Sgele het volgende:[/b] Klootzak :')
[b][i]Non est vivere sed valere vita est[/i][/b]
quote:Op vrijdag 14 maart 2008 07:43 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]En ik wist dat alles wat ik hierover zeg, beantwoord kan worden met; "Je moeder..."SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Maar volgens mij is dat niet normaal hoor... Korstje hoort erop te blijven zitten zodat je huid eronder rustig kan herstellen.
[b]PSN:[/b] Bellerophon-
[b]Op vrijdag 31 oktober 2008 09:51 schreef Sgele het volgende:[/b] Klootzak :')
[b][i]Non est vivere sed valere vita est[/i][/b]
quote:Op vrijdag 14 maart 2008 07:44 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Nah dat is dus het rare, de wond zelf is al dicht? Dus je kijkt tegen het plekje aan
Dus je ziet de huid eromheen, en die huid zit niet tegen elkaar zoals het was met de hechtingen, maar je kijkt tegen een open gat...quote:Op vrijdag 14 maart 2008 07:46 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]Vreemd...
Maarja, bel maar ff voor de zekerheid
kan natuurlijk best zijn dat de huid nog niet helemaal dicht isquote:Op vrijdag 14 maart 2008 07:47 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Dus je ziet de huid eromheen, en die huid zit niet tegen elkaar zoals het was met de hechtingen, maar je kijkt tegen een open gat...
Maak hem maar, ik gun het je
Je moeder, die is nogal gehecht aan haar open gatquote:Op vrijdag 14 maart 2008 07:47 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Dus je ziet de huid eromheen, en die huid zit niet tegen elkaar zoals het was met de hechtingen, maar je kijkt tegen een open gat...
Maak hem maar, ik gun het je
Ja dat idee heb ik dus ook, najah even kijken of ik ze zo direct te pakken krijgquote:Op vrijdag 14 maart 2008 07:48 schreef draculettetje het volgende:
[..]
kan natuurlijk best zijn dat de huid nog niet helemaal dicht is
de wond zelf wel anders halen ze denk ik ook de hechtingen er niet uit
Ik dacht aan iets in de richting van...quote:Op vrijdag 14 maart 2008 07:49 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Je moeder, die is nogal gehecht aan haar open gat
vanaf 8 uur zekerquote:Op vrijdag 14 maart 2008 07:51 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Ja dat idee heb ik dus ook, najah even kijken of ik ze zo direct te pakken krijg
Neuh, ik probeer ze tegenwoordig iets complexer te maken... Door gewoon meerdere elementen uit de originele uitspraken erin te verwerkenquote:Op vrijdag 14 maart 2008 07:51 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Ik dacht aan iets in de richting van...
Je moeder! Die heeft pas een open gat!
Haha, juistquote:Op vrijdag 14 maart 2008 07:53 schreef draculettetje het volgende:
[..]
vanaf 8 uur zeker
en dan eerst eeuwen in gesprek
Mwah ik ga het stug al vanaf 8 uur proberenquote:Op vrijdag 14 maart 2008 07:57 schreef draculettetje het volgende:
[..]
ik bel vaak standaard net tegen het einde of er wat over heen
Hm, daar heb ik nooit last van... Gisteren voor ik ging slapen heb ik nog iets van 400gr rijst / goulash / doperwten gegeten, en vanmorgen werd ik weer wakker met extreme honger. 4 broodjes kipfilet later heb ik nu wéér honger!quote:Op vrijdag 14 maart 2008 07:54 schreef draculettetje het volgende:
pfff volgens mij gister te veel gegeten
ik krijg mn ontbijt (simpel bakje vla) gewoon niet weg
ha ha gebruik je je vingerquote:Op vrijdag 14 maart 2008 07:58 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Hm, daar heb ik nooit last van... Gisteren voor ik ging slapen heb ik nog iets van 400gr rijst / goulash / doperwten gegeten, en vanmorgen werd ik weer wakker met extreme honger. 4 broodjes kipfilet later heb ik nu wéér honger!
Gelukkig heb ik brood en een pot pindakaas meegenomen, alleen ben ik nu te lui om beneden een mes te gaan halen
Whehehequote:Op vrijdag 14 maart 2008 07:54 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Neuh, ik probeer ze tegenwoordig iets complexer te maken... Door gewoon meerdere elementen uit de originele uitspraken erin te verwerken
Nou in 1 keer gelukt... mag om 15.00 vanmiddag langskomenquote:Op vrijdag 14 maart 2008 07:58 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Bel even met een vaste KPN telefoon, dan kun je gewoon de 5 in drukken
Mooie tijd..quote:Op vrijdag 14 maart 2008 08:03 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Nou in 1 keer gelukt... mag om 15.00 vanmiddag langskomen
Ja ben ik ook wel... maar shit heb het nu wel gehad met dat gezeikquote:Op vrijdag 14 maart 2008 08:05 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Mooie tijd..
Maarja, wees blij dat je vandaag nog langs kan komen
Mogguhquote:
wow in 1 keer geluktquote:Op vrijdag 14 maart 2008 08:03 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Nou in 1 keer gelukt... mag om 15.00 vanmiddag langskomen
Ja en nee...quote:Op vrijdag 14 maart 2008 08:08 schreef draculettetje het volgende:
[..]
wow in 1 keer gelukt
nou ja beter dat ze even kijken toch?
Wakker is een groot woord, lichamelijk aanwezig dat dan weer welquote:Op vrijdag 14 maart 2008 08:09 schreef BloodyLotte het volgende:
Goedemorgen poppekopjes.
Allemaal een beetje wakker.
Beller.
toch weer even geduld hebben dusquote:Op vrijdag 14 maart 2008 08:09 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Ja en nee...
Ja, wil toch weten wat er nou aan de hand is
Nee, kappen met dat gezeik en laat mijn rug met rust
Nee, ik niet... 3 uur slaap gehad vannachtquote:Op vrijdag 14 maart 2008 08:09 schreef BloodyLotte het volgende:
Goedemorgen poppekopjes.
Allemaal een beetje wakker.
Beller.
Ik kan met veel dingen geduld hebben, maar dit soort dingen... ugh daar word ik wel zo ontzettend chagerijnig van. En dan ook nog zo'n domme muts aan de telefoon, blugh wat spuug ik op dat mensquote:Op vrijdag 14 maart 2008 08:11 schreef draculettetje het volgende:
[..]
toch weer even geduld hebben dus
Gast, hoe dat dan?quote:Op vrijdag 14 maart 2008 08:14 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Nee, ik niet... 3 uur slaap gehad vannacht
da's niet veelquote:Op vrijdag 14 maart 2008 08:14 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Nee, ik niet... 3 uur slaap gehad vannacht
Dudequote:Op vrijdag 14 maart 2008 08:18 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Gewoon, gisteravond 'even' aan m'n motor gesleuteld, maar dat liep een beetje uit
Het was de moeite waard, nu doet ie weer redelijk normaal... Carburateurs zaten nogal vol met roest en zandquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |