Lekker origineel.quote:
Wanner is de BBQ?quote:
Oh ja, old skool MCquote:Doe wat aan je username, ondeugend zit weer in de crew, wellicht daar een poging doen?![]()
Dus ook daar is een markt voor.quote:Bedankt voor u reactie over inruil op de Fazer,maar onze keus is gevallen op een nieuwe piaggio mp3.
Dus helaas kan ik u scooter niet inruilen.
Hejquote:Op maandag 17 maart 2008 17:11 schreef worldpimber het volgende:
Jeej mag weer posten [ afbeelding ]
OPM en Cageon, kicke meets manNet als vroegah
(neh, niet die vroegah waar ghey getoerd werd
)
quote:Live vanuit buiten AmsterdamOh en heb een leenmotor gekregen: Honda CB400N 1987
![]()
wat voor kolenschoppers heb jij danquote:Op maandag 17 maart 2008 18:40 schreef Geerd het volgende:
Zo handschoenen van de lidl gehaald alhoewel xxl nog iets te klein was.
Maarja moeten ze maar iets uitrekken:P
lijkt me niet anders is vervangend vervoer niet nodigquote:Op maandag 17 maart 2008 18:36 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]
Hej
sjah iemand moet de naam hoog houden van dit zooitje hieroh [ afbeelding ]![]()
[..]
nog altijd beter dan een sjoppert
maarre fighter al bijna rijdbaar
dat dusquote:Op maandag 17 maart 2008 18:41 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]
wat voor kolenschoppers heb jij dan
Ja gaat toch nergens overquote:Op maandag 17 maart 2008 18:22 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Dus ook daar is een markt voor.
[ afbeelding ]
![]()
drom bijnaquote:Op maandag 17 maart 2008 18:41 schreef Cageon het volgende:
lijkt me niet anders is vervangend vervoer niet nodig![]()
quote:Op maandag 17 maart 2008 17:11 schreef worldpimber het volgende:
Jeej mag weer posten [ afbeelding ]
OPM en Cageon, kicke meets manNet als vroegah
(neh, niet die vroegah waar ghey getoerd werd
)
Live vanuit buiten AmsterdamOh en heb een leenmotor gekregen: Honda CB400N 1987
![]()
Vond het vandaag ook wel een beetje fris eigenlijkquote:Op maandag 17 maart 2008 18:40 schreef Geerd het volgende:
Zo handschoenen van de lidl gehaald alhoewel xxl nog iets te klein was.
Maarja moeten ze maar iets uitrekken:P
Morgenvroeg mooi koud is kijken hoe ze zich houden.
:^quote:
Vind je het erg als k t half kan volgen?quote:Op maandag 17 maart 2008 20:39 schreef Snelwagen het volgende:
[..]
:^
Btw handschoenen te klein kopen, dan heb je helemaal snel koude handen
![]()
Vandaag hele dag wezen klote'n met solidworks, project klok. Deadline moet gehaald worden...
Nou zit er vanaf de seconden een vertraging van 720x om een correcte tijdsweergave te krijgen. Heeft een andere groep gerekend met een vertraging van 3600x![]()
, ja er zitten toch 3600 seconden in een uur
![]()
![]()
Die coño's zijn dom
quote:Op maandag 17 maart 2008 18:36 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
nog altijd beter dan een sjoppert
maarre fighter al bijna rijdbaar
Hoe lang heeft het geduurd voor die jou dat wijs heeft gemaakt?quote:Op maandag 17 maart 2008 20:49 schreef worldpimber het volgende:
[..]
[ afbeelding ]![]()
Nu weer een andere koplamp besteld, geen idee hoe lang dat weer gaat duren![]()
Wachten op motoronderdelen![]()
Maar de eigenaar van de zaak is nu op vakantie en 1 van de jongens gaat de hele week aan mijn motor werken achter gesloten deuren.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Motorrijden is beter dan sex.Elke bocht een nieuw hoogtepunt.
quote:Op maandag 17 maart 2008 20:41 schreef Cageon het volgende:
[..]
Vind je het erg als k t half kan volgen?
quote:Op maandag 17 maart 2008 20:59 schreef Snelwagen het volgende:
[..]
![]()
Nouja je hebt zegmaar je aandrijving die via tandwielen vertraagd wordt, vervolgens gecontroleerd door bijvoorbeeld een echapement, en dan kan je direct een as van je seconden opzetten, of vertragen als nodig....
Uiteindelijk heb je iig een uitgaande as voor de seconden en die moet je weer vertragen. En die berekening hebben hun dus helemaal verkeerd.![]()
Onze klok tot nu![]()
[ afbeelding ]
O hier staat de slinger op de grond, en er zit nog geen gewicht aan![]()
[ afbeelding ]
Khoop maar dat morgen de acad tekeningen af zijn, dan lasersnijden en beunen![]()
We zijn ook bezig met een stomasnijder, lekkere plaatjes voor de uitleg erbij
Uhmzz idd niet zo snel aagedacht maarja deze begonnen ook wel heel dun te worden.quote:Op maandag 17 maart 2008 20:39 schreef Snelwagen het volgende:
[..]
:^
Btw handschoenen te klein kopen, dan heb je helemaal snel koude handen
![]()
Vandaag hele dag wezen klote'n met solidworks, project klok. Deadline moet gehaald worden...
Nou zit er vanaf de seconden een vertraging van 720x om een correcte tijdsweergave te krijgen. Heeft een andere groep gerekend met een vertraging van 3600x![]()
, ja er zitten toch 3600 seconden in een uur
![]()
![]()
Die coño's zijn dom
beetje "kitsch":')quote:
Hoe zet je hem uit als de wekker gaat?quote:Op maandag 17 maart 2008 21:56 schreef Snelwagen het volgende:
[ afbeelding ]
Niks mechanisch aan, maar wel grappig. Het lijkt gewoon een houten blokje waar de tijd instaat. Is een fineerlaagje waar het doorschijnt....
Oldskool it is, heb er constant deja vu gevoelens bij.quote:Op maandag 17 maart 2008 18:36 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
Hej
sjah iemand moet de naam hoog houden van dit zooitje hieroh [![]()
![]()
Een hele week, wat een bluffers. Of hebben ze daar poolse werknemers die het voor 5 euro per uur doen?quote:Op maandag 17 maart 2008 20:49 schreef worldpimber het volgende:
Wachten op motoronderdelen![]()
Maar de eigenaar van de zaak is nu op vakantie en 1 van de jongens gaat de hele week aan mijn motor werken achter gesloten deuren.
Ik schat een niet zichtbare zijde.quote:Op maandag 17 maart 2008 22:00 schreef Cageon het volgende:
Hoe zet je hem uit als de wekker gaat?
Enkeltje muur? ->
en elke morgen kies je er eentje uit om de wekker op snooze of uit te zetten?quote:Op maandag 17 maart 2008 22:17 schreef Geerd het volgende:
Ik heb een haan.
Volgens mij heb ik voor het onderstaande wapen de schietinstructie op film vastgelegd voor het handboek soldaat 1995. Het verving dat A-team wapen, ook wel UZI geheten.quote:Op maandag 17 maart 2008 22:36 schreef Cageon het volgende:
en elke morgen kies je er eentje uit om de wekker op snooze of uit te zetten?
Oeh mp5 heckler en koch, glock 17 en car15quote:Op maandag 17 maart 2008 22:36 schreef Cageon het volgende:
[..]
en elke morgen kies je er eentje uit om de wekker op snooze of uit te zetten?
[ afbeelding ]
Heckler und Kochquote:Op maandag 17 maart 2008 23:02 schreef Geerd het volgende:
[..]
Oeh mp5 heckler en koch, glock 17 en car15![]()
![]()
Maatje 46 will doquote:Op maandag 17 maart 2008 22:49 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Volgens mij heb ik voor het onderstaande wapen de schietinstructie op film vastgelegd voor het handboek soldaat 1995. Het verving dat A-team wapen, ook wel UZI geheten.![]()
En over de haan .. kan idd hard aankomen.![]()
[ afbeelding ]
mag ik hem ff vriendelijk uitlachenquote:Op maandag 17 maart 2008 23:08 schreef Snelwagen het volgende:
[..]
Heckler und Koch![]()
automatic glock das mooi wark![]()
Maatje van me in Amerika![]()
Als je dat niet goed doet, kun je het nog beter zo doenquote:Op maandag 17 maart 2008 23:13 schreef Cageon het volgende:
[..]
mag ik hem ff vriendelijk uitlachen
zo'n domme fout, gewoon tegen je schouder zetten.
Ja obviously. Zo moeilijk is het ook weer nietquote:Op maandag 17 maart 2008 23:15 schreef Geerd het volgende:
[..]
Als je dat niet goed doet, kun je het nog beter zo doen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Motorrijden is beter dan sex.Elke bocht een nieuw hoogtepunt.
http://www.motomaat.nlquote:Op maandag 17 maart 2008 22:14 schreef Patrick281 het volgende:
Een hele week, wat een bluffers. Of hebben ze daar poolse werknemers die het voor 5 euro per uur doen?![]()
quote:Op maandag 17 maart 2008 23:17 schreef Cageon het volgende:
[..]
Ja obviously. Zo moeilijk is het ook weer niet
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Some say I urinate 98 RON petrol, and that I can smell corners.
KTM (Kronreif Trunkenpolz Mattighoven) Motorradbau Moser & Co
Stop
Blitse motor man!
quote:Op maandag 17 maart 2008 23:17 schreef Cageon het volgende:
Ja obviously. Zo moeilijk is het ook weer niet
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
quote:Op maandag 17 maart 2008 23:21 schreef worldpimber het volgende:
[..]
http://www.motomaat.nl
Ga zelf maar kijken![]()
Het is onderhand hún hobbyproject geworden
voor iemand als ik is dat best bijzonder jaquote:
quote:Op maandag 17 maart 2008 23:34 schreef Cageon het volgende:
[..]
voor iemand als ik is dat best bijzonder ja
| Forum Opties | |
|---|---|