anders wordt het za 14 graadquote:
Dat bochtje hebben we toen ook nog genomen.quote:Op donderdag 13 maart 2008 16:16 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]
anders wordt het za 14 graadalleen gaat de kraan ws weer open
schijnt ook wel aardig boggie te zijn
![]()
waaaarom heb jedezelfde avatar, nu kan ik jullie niet in 1 oogopslag onderscheidenquote:
quote:
quote:Op woensdag 12 maart 2008 23:15 schreef ikookhier het volgende:
[..]
![]()
Nope niet normaal maar ook geen normale breukals het niet goed geneest gaan ze als nog opereren
Nee hoor - zit groot verschil inquote:Op donderdag 13 maart 2008 18:40 schreef Cageon het volgende:
[..]
waaaarom heb jedezelfde avatar, nu kan ik jullie niet in 1 oogopslag onderscheiden
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Only a biker knows why a dog sticks his head out of a car-window....
LA-33
¡sdnʞɔnɟ ןןɐ ɟo ɹǝɥʇoɯ ǝɥʇ sı uoıʇdɯnssɐ
Is het al vrijdag?
ha haquote:Op donderdag 13 maart 2008 19:10 schreef Gawaine het volgende:
Ikea gaat auto's verkopen![]()
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 13 maart 2008 19:09 schreef bvvt het volgende:
[..]
Nee hoor - zit groot verschil in
Mijn naam gaat van links naar techts - die van OPM staat stil
O ja, en die van OPM heeft een schaduw werking over het zwart heenDat zou niet erg origineel zijn.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Bovendien lijken ze voor mij teveel op elkaar. Zonder er naar te kijken merk je niet wiens avatar dat nou is.
Motorrijden is beter dan sex.Elke bocht een nieuw hoogtepunt.
Ik heb momenteel nergens last van (met FF), zal zo ff testen met IE7quote:Op donderdag 13 maart 2008 19:21 schreef Gawaine het volgende:
Nog ff over dat trage FoK. Ligt het aan mijn pc of hebben jullie er ook last van ?
A) retetraag inladen
B) Meer dan de helft van de afbeeldingen laad niet in
Ik heb al zitten zoeken maar het schijnt dus ook aan IE7 te kunnen liggen ?
Hier IE6 nog geen verbeteringenquote:Op donderdag 13 maart 2008 19:21 schreef Gawaine het volgende:
Nog ff over dat trage FoK. Ligt het aan mijn pc of hebben jullie er ook last van ?
A) retetraag inladen
FF is ook bagger ... sommige posts worden zelfs vervangen door een wit vlakquote:Op donderdag 13 maart 2008 19:21 schreef Gawaine het volgende:
A) retetraag inladen
Ik heb wel eens dat text en quotes enzo een stuk verschuiven naar beneden ofzo.... gebeurt lijkt wel af en toe als ik ga scrollen terwijl hij nog aan het laden isquote:Op donderdag 13 maart 2008 19:29 schreef koffiekoekje het volgende:
[..]
FF is ook bagger ... sommige posts worden zelfs vervangen door een wit vlak
quote:Op donderdag 13 maart 2008 19:29 schreef koffiekoekje het volgende:
[..]
FF is ook bagger ... sommige posts worden zelfs vervangen door een wit vlak
Zeur niet zo!quote:Op donderdag 13 maart 2008 19:16 schreef Cageon het volgende:
[..]
Dat zou niet erg origineel zijn.
Bovendien lijken ze voor mij teveel op elkaar. Zonder er naar te kijken merk je niet wiens avatar dat nou is.
Iddquote:
Paas mij maar een Grolschquote:Op donderdag 13 maart 2008 19:59 schreef -XX- het volgende:
Palm pasen palm pasen.
[ afbeelding ]
![]()
![]()
Avond.
quote:Op donderdag 13 maart 2008 20:05 schreef koffiekoekje het volgende:
[..]
Paas mij maar een Grolsch[/Geerd]
Jezus schenkt u vanaf boven!quote:Op donderdag 13 maart 2008 20:05 schreef koffiekoekje het volgende:
[..]
Paas mij maar een Grolsch[/Geerd]
Hoe kun jij dan weten dat we je ava hebbenquote:Op donderdag 13 maart 2008 20:14 schreef Cageon het volgende:
Scheelt dat ik mijn eigen posts nooit lees, dus als iedereen ff mijn ava neemt dan kan ik alles overslaan
bier is idd een zondequote:Op donderdag 13 maart 2008 20:15 schreef Geerd het volgende:
Het is een zonde.
iddquote:Op donderdag 13 maart 2008 16:55 schreef Cageon het volgende:
Dat bochtje hebben we toen ook nog genomen.
Toen we via hoenderloo terug reden
yeaaaquote:Op donderdag 13 maart 2008 20:33 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
Cageon lekker aan het posten zie ik
Heb er ook een keer gereden met mijn pa. Kon hem niet bepaald bij houdenquote:Op donderdag 13 maart 2008 20:35 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]
iddmaar toen niet beschouwd als PG
![]()
Ik mag dan wel vaak de weg kwijt zijn, maar zo dom ben ik ook weer nietquote:Op donderdag 13 maart 2008 21:18 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]
doelde op al die avatars..![]()
Alles is PG geschikt als je t mij vraagtquote:--> dusze best als PG geschikt dus
T is maar net hoeveel aandacht er aan besteed wordtquote:
quote:Op donderdag 13 maart 2008 22:19 schreef Cageon het volgende:
[..]
T is maar net hoeveel aandacht er aan besteed wordt
aardig prijsje voor een "kuipje"quote:Op vrijdag 14 maart 2008 12:15 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
Morgen
pimber mag wel meer zon zien
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |