quote:
Ja die hadden ze nietquote:Op vrijdag 14 maart 2008 13:16 schreef MadMaster het volgende:
[..]
, daar zou ik een moord voor willen doen (figuurlijk dan).
Mis alleen de 'pudding'...
Thank you, heb mezelf maar getrakteerd op de 'Hommage aan Liesbeth List' a.s. maandag.quote:Op vrijdag 14 maart 2008 15:59 schreef ElizabethR het volgende:
Ja die hadden ze niet
Ik had ook de laatste twee eieren.
Overigens van harte met het formaliseren van je baan![]()
![]()
Ik ga zondagavond in Den Oever ook aan de vis aan boord van een schip met cabaret, varend op de Waddenzee.quote:Op vrijdag 14 maart 2008 16:05 schreef RoofingBurner het volgende:
Oh, ik ben weer op de zaak, en er is visNiet goed voor me maar wel erg lekker.
quote:Op vrijdag 14 maart 2008 16:06 schreef MadMaster het volgende:
Thank you, heb mezelf maar getrakteerd op de 'Hommage aan Liesbeth List' a.s. maandag.
Zal kijken of ik weer opname's kan maken, hoewel ik achter in de zaal zit.
Peter R. de Vries is gisteren niks geworden qua schokkende uitspraken, wel heb ik een enorme clash met hem gehad over 'supporterschap' die ik won op punten...
En, hoe doet ie het?quote:Op vrijdag 14 maart 2008 16:23 schreef Etcetera het volgende:
live vanuit Drachteneerste LAN met m'n eigen PC'tje
![]()
Peter zat op uitnodiging van onze onafhankelijke supportersvereniging in een discussie-panel waar o.a gesproken werd over het onlangs verschenen rapport over Ajax van de commissie Coronel.quote:Op vrijdag 14 maart 2008 16:14 schreef iamredleader het volgende:
klinkt goed!
En wat is er dan gebeurd met Peter R. de Vries? Wat heb jij hem gevraagd, wat was zijn antwoord en hoe heb je hem klemgeluld? Stories! Of beter: audio!
als hij het niet deed zat ik niet op FOK!quote:Op vrijdag 14 maart 2008 16:24 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
En, hoe doet ie het?
Wat doen jullie op zo'n LAN? ()
quote:Op vrijdag 14 maart 2008 16:39 schreef MaJo het volgende:
Feli MMEn mooie actie met Peter
de Vries
Die man mag vaker op zijn nummer gezet worden...
Even spammen trouwens voor het mafiaspel, nem als je mee wil doen moet je je nu inschrijven: Het grote FOK! Mafiaspel Deel 12: Nog één over!
Ik kan morgen nietquote:Op vrijdag 14 maart 2008 16:52 schreef iamredleader het volgende:
[..]
Ik heb eiersalade voor morgen gemaaktlunch is om 12:30, be there or miss out
Dat dacht ik ook, maar ik zeg maar niksquote:Op vrijdag 14 maart 2008 17:32 schreef erkel het volgende:
Maffia is toch met 2 ff'en? Of is dit een speciale spelling voor het spel?
"wise guys" om maar even in de maffiasfeer te blijven, ja?quote:
Ja ik ookquote:Op vrijdag 14 maart 2008 18:02 schreef B.ertha het volgende:
[..]
Dat dacht ik ook, maar ik zeg maar niks
Awesome, wat, waar wanneer? Je komt vast in de buurt van mijn school, aangezien die praktisch aan het Leidseplein ligtquote:
Wat:quote:Op vrijdag 14 maart 2008 18:34 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
Awesome, wat, waar wanneer? Je komt vast in de buurt van mijn school, aangezien die praktisch aan het Leidseplein ligt
Waar is dat werktheater, in de naam van de hemel?quote:Op vrijdag 14 maart 2008 18:44 schreef Nesle het volgende:
[..]
Wat:
Op dinsdag 18 maart vindt de achtste finale van Op weg naar Het Lagerhuis plaats in het Werktheater in Amsterdam. De 16 winnaars van de provinciale voorrondes zullen het deze dag tegen elkaar opnemen en debatteren over verschillende onderwerpen.
Waar
Werktheater Amsterdam
Wanneer
Dinsdag 's middags dus
Ehm de Oostenburgergracht ofzo?quote:Op vrijdag 14 maart 2008 18:48 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
Waar is dat werktheater, in de naam van de hemel?
(mm in 's hemelsnaam klinkt echt beter)
Whaha oh daarquote:
Hehe oke, het Ignatius oid uit Amsterdam doet ook meequote:Op vrijdag 14 maart 2008 18:50 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
Whaha oh daarNee zegt me niks
Ignatiusquote:Op vrijdag 14 maart 2008 18:53 schreef Nesle het volgende:
[..]
Hehe oke, het Ignatius oid uit Amsterdam doet ook mee
Ziet er wel goed uit. Je heb een hoop camera voor dat geld.quote:Op vrijdag 14 maart 2008 16:19 schreef LadyBlack het volgende:
Wat iarl zegt: audio!!Dat wil ik ook wel horen
En wat te denken van deze camera:
quote:Op vrijdag 14 maart 2008 19:26 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
[..]
Ziet er wel goed uit. Je heb een hoop camera voor dat geld.
Het enige minpuntje is dat je geen groothoeklens hebt en dat is toch een stand die mijnsinziens je graag op een camera ziet.
Veel info/ reviews over camera's via deze site:
http://www.dcviews.com/cameras.htm
Je bedoelt de norm of het werkstukplan?quote:Op vrijdag 14 maart 2008 19:34 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Ze gaan hun stomme 2080-urennrom dus toch doorzetten
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |