Dat valt op zich wel mee, ik gebruik de term Kakkerlak City op zich weinig.quote:Op donderdag 13 maart 2008 15:48 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Rotterdam. Ik zeg maar Kakkerlak City anders krijgt MM een rolberoerte.
Dat weet ik..maar het blijft ver fietsen voor een tostiquote:Op donderdag 13 maart 2008 15:49 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Ach op die manier.... Ik heb geen problemen met Rotterdam hoor
Ik weet het niet. Het is nieuw voor mij.quote:Op donderdag 13 maart 2008 15:52 schreef LadyBlack het volgende:
Zeg, die gezichtsherkenning, is dat een optie op al die nieuwe camera's of zit je daar aan vast?
Ik ben dol op contracten, vooral als ik ze afsluit!!quote:Op donderdag 13 maart 2008 15:36 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Het licht is in Nederland ook heel apart hoor
Ik hou ook wel van contract hoor maar je moet oppassen dat je niet doorschiet
Jemig, jaquote:Op donderdag 13 maart 2008 15:52 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Dat weet ik..maar het blijft ver fietsen voor een tosti
Of je PRdV iets kunt ontlokken?? Die paranoïde, bikkelharde en zo-stijf-als-een-hark kerel???quote:Op donderdag 13 maart 2008 16:04 schreef MadMaster het volgende:
Vanavond is Peter R. de Vries gastspreker bij een meeting waar ik heen ga.
Neem mijn opname-apparatuur mee en zal hem proberen wat vraagjes te stellen over de Holloway-zaak.
Eens kijken of ik hem met de verborgen microfoon iets kan ontlokken...
Ow leuk!!! En als ie mooi niks doorheeft dan weet je dat jouw oplossing voor het verbergen van de microfoon echt gewoon geweldig isquote:Op donderdag 13 maart 2008 16:04 schreef MadMaster het volgende:
Vanavond is Peter R. de Vries gastspreker bij een meeting waar ik heen ga.
Neem mijn opname-apparatuur mee en zal hem proberen wat vraagjes te stellen over de Holloway-zaak.
Eens kijken of ik hem met de verborgen microfoon iets kan ontlokken...
Drachten? Waarom Drachten?quote:Op donderdag 13 maart 2008 16:14 schreef Etcetera het volgende:
ik ben moe
en kan boven nu niet FOK!ken want heb m'n pc afgekoppeld omdat we naar Drachten gaan LANnen
Mijn UV zit er ook standaard op, al is het maar om mijn lens te beschermen tegen stoten en krassen.quote:Op donderdag 13 maart 2008 15:58 schreef ElizabethR het volgende:
[..]
Ik ben dol op contracten, vooral als ik ze afsluit!!![]()
Maar zonder gekheid, mijn UV filter zit eigenlijk standaard op de camera, dan vaak een pola filter en ik ben eigenwijs, dus filters voor een analoge camera wil ik er ook wel eens opschroeven, zoals een KB kleur(correctie) filter.
Ik heb nog een analoge EOS5, en die maakt veel betere foto's dan mijn dSLR, maar het gemak van een dSLR vind ik vele malen belangrijker. Dus ik ben hooked aan mijn dSLR. Ik heb een maandje of twee geleden nog eens foto's gemaakt met mijn Lubitel Lomo, en dat viel verdomde niet mee als je eenmaal aan een dSLR gewend bent!!!
Mijn microfoons zijn nog nooit ontdekt, heb ze zelfs diverse keren 'op gehad' terwijl ik leden van de band of hun geluidstechnici persoonlijk sprak terwijl de opname gewoon liep. Maak me wat dat betreft geen zorgen, die microfoons ziet hij niet...quote:Op donderdag 13 maart 2008 16:12 schreef ElizabethR het volgende:
Ow leuk!!! En als ie mooi niks doorheeft dan weet je dat jouw oplossing voor het verbergen van de microfoon echt gewoon geweldig is
Ik reken nergens op, maar misschien kan ik hem tijdens het informele after gedeelte iets ontlokken wat de moeite waard is...quote:Op donderdag 13 maart 2008 16:05 schreef LadyBlack het volgende:
Of je PRdV iets kunt ontlokken?? Die paranoïde, bikkelharde en zo-stijf-als-een-hark kerel???
Zou er niet op rekenen
Wat een wansmaak die roze Testarossa!quote:Op donderdag 13 maart 2008 16:21 schreef Etcetera het volgende:
omdat daar The Reality wordt gehouden
Op alle lenzen hebben we standaard een UV-filter.quote:Op donderdag 13 maart 2008 16:21 schreef Nembrionic het volgende:
Mijn UV zit er ook standaard op, al is het maar om mijn lens te beschermen tegen stoten en krassen.
Denk aan magie en illusies...quote:Op donderdag 13 maart 2008 16:24 schreef Etcetera het volgende:
MM, ik begin echt nieuwsgierig te worden waar jij die microfoons wel niet verstopt
da's niet geschikt voor damesquote:Op donderdag 13 maart 2008 16:24 schreef Etcetera het volgende:
MM, ik begin echt nieuwsgierig te worden waar jij die microfoons wel niet verstopt
aan de reacties te zien, zijn ze het met je eensquote:Op donderdag 13 maart 2008 16:27 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Wat een wansmaak die roze Testarossa!
ik begin een vermoeden te krijgenquote:
Dat kan wel wezen, maar als jij die microfoon ergens onder je kleren verstopt, hoor je elke beweging!! En op de opnames die je me hebt gestuurd hebt hoor ik niets dergelijks, afgezien van wat kuchende mensen.quote:
Stof/vuil niet nee.quote:Op donderdag 13 maart 2008 16:27 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Op alle lenzen hebben we standaard een UV-filter.
Technisch vraagje aan Nem:
Wat kan de reden zijn dat het lijkt dat de foto's die we de laatste tijd nemen donkerder lijken dan voorheen terwijl de omstandigheden nagenoeg gelijk zijn? Onze laatste vakanties in Bali en Aruba/Curaçao leverde relatief donkere foto's op, terwijl er genoeg licht was.
Kan dat iets te maken hebben met stof/vuil of zo?
Dat is niet waar. Met (rubberen) afstandhouders kom je al een heel eind. Wij gebruikten zelfs paperclips als afstandhouder. Met een goede mic en goede isolatie hoef je geen bewegingsgeluiden te horen.quote:Op donderdag 13 maart 2008 16:39 schreef ElizabethR het volgende:
[..]
Dat kan wel wezen, maar als jij die microfoon ergens onder je kleren verstopt, hoor je elke beweging!! En op de opnames die je me hebt gestuurd hebt hoor ik niets dergelijks, afgezien van wat kuchende mensen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |